Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Het is weer zover: de TMC nieuwjaarsborrel 12 januari 2018, in de buurt van Nieuwegein NL

Ik kom naar de nieuwjaarsborrel in Nieuwegein op 12 Januari 2018:

  • absoluut!

    Votes: 21 38.2%
  • vermoedelijk wel

    Votes: 13 23.6%
  • ik denk het niet

    Votes: 10 18.2%
  • sorry, maar volgend jaar wel

    Votes: 11 20.0%

  • Total voters
    55
This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
Ik heb het in mijn agenda gezet! Altijd een leuk eventje om mijn jaar mee te beginnen! Hoop dat ik nog mag komen aangezien ik het laatste jaar door drukte iets minder actief (zeg gerust vrijwel niet actief) ben geweest hier op het forum... vergeven jullie mij? :rolleyes:

Kwestie van focus Chris, wat je op Facebook post kan je ook hier posten ;)
(ps nou vooruit dan maar, het is je vergeven ;))
 
Reservering staat bij Downunder:
"Wij zorgen ervoor dat jullie op de dag zelf de borrelkaart hebben, zodat jullie daar lekkere borrelhapjes van kunnen bestellen.
Ik reserveer voor jullie onze Serre die zeer geschikt is voor een informele borrel. Voor degene die daarna nog een hapje willen blijven eten, kunnen of in de Serre plaatsnemen of in ons restaurant.
Leuk dat wij jullie in ieder geval weer bij ons mogen ontvangen"

En aanmelden kan nog, en ook zonder aanmelding is iedereen welkom op 12 Januari bij DownUnder, Ravensewetering 1, Nieuwegein
 
  • Like
Reactions: robertvg
Ik kom vrijdag ook graag als 'nieuwe' Tesla rijder (sinds Nov '17) :) en ben specifiek benieuwd of mensen een audio upgrade hebben gedaan die ik zou kunnen beluisteren. Ik heb de standaard audio en twijfel over upgrade speakers en/of toevoegen van een amp+sub, maar ben er nog niet uit. Via dit topic was ik al bij Herb gekomen die de LH upgrade heeft, als er andere mensen zijn vrijdag die een audio upgrade hebben gedaan zou ik heel graag willen weten wat & even luisteren als het kan ;)

Tot vrijdag!
 
Ik kom vrijdag ook graag als 'nieuwe' Tesla rijder (sinds Nov '17) :) en ben specifiek benieuwd of mensen een audio upgrade hebben gedaan die ik zou kunnen beluisteren. Ik heb de standaard audio en twijfel over upgrade speakers en/of toevoegen van een amp+sub, maar ben er nog niet uit. Via dit topic was ik al bij Herb gekomen die de LH upgrade heeft, als er andere mensen zijn vrijdag die een audio upgrade hebben gedaan zou ik heel graag willen weten wat & even luisteren als het kan ;)

Tot vrijdag!
@RedS75 welkom!

Ik wil het juist niet luisteren! ;-) omdat ik anders het vast wel wil ;):eek: (is overigens niet de reden dat ik er niet ben - ik zit in oostenrijk - hoop er volgende meeting wel te zijn en jullie in real life te groeten)

overigens je equalizer heel positief instellen helpt wel meer dynamiek maar iets minder zuiver (een heel klein beetje)
 
Status
Not open for further replies.