Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
te koop aangeboden wegens verkoop Tesla model Y, een nog géén jaar oude zomerset, is 4 maanden gebruikt (daarna naar winterbanden geswitched):

4 stuks / 1 set AEZ Atlanta 20 inch titan silver set (onbeschadigd), ET-waarde 45, 5x114.3, 9,5x20 inch.

eronder gemonteerd: Pirelli P-ZERO (PZ4) XL NCS ELECT MO-S BTZ. 255 /45 20 H105. Dus speciale Pirelli's voor elektrische wagens: meer energiezuinig, minder bandenruis en geschikt voor hoger gewicht.

Set heeft €3000 gekost, factuur aanwezig. Liggen opgeslagen bij mijn dealer in Soest, indien gewenst kan ik ze naar Bussum brengen. Foto's zijn van internet omdat ze momenteel opgeslagen zijn, maar geeft een goed beeld.
Mag weg voor €2000 (of voor een bod wat in de buurt komt, maar houdt het svp netjes, thanks). Berichten graag per PM.

atlanta-tit-4.jpeg
 
Te koop aangeboden: Tesla Wall Connector Gen2, nooit gebruikt, nieuw in doos uit maart 2019, gekregen via het referral program. Heeft altijd op zolder gelegen en is overbodig geworden vanwege aanstaande verhuizing.

Vraagprijs: bieden, over 2 weken zet ik hem op Marktplaats

1713011102596.png


1713011123115.png
 
Te koop wegens 'niet meer in gebruik' : 1 stuks Mobile charger met 1-fase Schuko, 1-fase 3-pin, 3-fase 16A en 3-pin blauwe stekker.
Tevens een complete set verloopstekkers vanaf 16A/32A. Als laatste een set sneeuwkettingen , 1 x gebruikt, merk Traksport 217. Zeer geschikt voor Model S 245/45-19. Graag voor alle drie een prijs bieden.
 

Attachments

  • Tesla Mobile charger.JPG
    Tesla Mobile charger.JPG
    438.4 KB · Views: 11
  • Tesla set connectors.JPG
    Tesla set connectors.JPG
    497.1 KB · Views: 12
  • Tesla snow chains.JPG
    Tesla snow chains.JPG
    596.8 KB · Views: 7
Te koop wegens 'niet meer in gebruik' : 1 stuks Mobile charger met 1-fase Schuko, 1-fase 3-pin, 3-fase 16A en 3-pin blauwe stekker.
Tevens een complete set verloopstekkers vanaf 16A/32A. Als laatste een set sneeuwkettingen , 1 x gebruikt, merk Traksport 217. Zeer geschikt voor Model S 245/45-19. Graag voor alle drie een prijs bieden.
Oh die kabelset is natuurlijk fantastisch, maar is die niet 3-fasig dan als het de Gen 1 UMC is ?(ik heb er ook zo een voor de vakanties naar dunner bezaaide gebieden, inclusief 32A 10m verlengkabel) Die werkt overigens ook gewoon op de MODEL, Y, 3 met 3 fasen (mits 3 fasen aansluiting voorhanden uiteraard) weet ik uit ervaring.
 
  • Like
Reactions: shthpnz
Te koop: Tesla Model Y Performance (MIG) volledig zwart interieur.

In verband met een interieur project waarbij mijn originele interieur vervangen is, verkoop ik mijn originele zwarte interieur. Tesla is een MY23, gebouwd in Berlijn. Stoelen en achterbank 30.000 km gebruikt en in zeer goede staat. De midden airbag uit de bestuurdersstoel ontbreekt (gebruikt in de nieuwe stoelen). Eventueel incl deurpanelen met wat schade.

Vraagprijs: € 700,-
 

Attachments

  • IMG_6679.jpeg
    IMG_6679.jpeg
    579.7 KB · Views: 10