Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Vanuit het Referralprogramma kan ik een set 21” Arachnid velgen of 22” Turbine velgen (zwart of zilver) bestellen. Ik twijfel of ik ze op één van onze auto’s monteer. Ik overweeg om de set te verkopen. Het hangt er vanaf voor welke prijs ik de velgen kan verkopen, dan kan ik bezien of ik het dat waard vindt.

Heb je interesse, dan kun je mij een dm sturen met je interesse/bod.

Ps: ik kan vanuit het referralprogramma een servicelocatie selecteren voor montage, ik ga ervan uit dat ik dit kan overdragen aan de koper zodat die daar de velgen kan laten monteren. Ik moet dit nog checken.
Simron, ter info: ik heb de mijne hier op het forum gekocht voor 2750 incl BTW (en bon). Dat is ook de eerste vraag die je jezelf zou kunnen stellen, kan en wil je met factuur leveren?

Wil je de hoogste prijs? Dan naar MP. Wil je een faire prijs? Dan is dit 'Tesla-vrienden onder elkaar' forum een geweldig kanaal...
 
  • Like
Reactions: shthpnz
Simron, ter info: ik heb de mijne hier op het forum gekocht voor 2750 incl BTW (en bon). Dat is ook de eerste vraag die je jezelf zou kunnen stellen, kan en wil je met factuur leveren?

Wil je de hoogste prijs? Dan naar MP. Wil je een faire prijs? Dan is dit 'Tesla-vrienden onder elkaar' forum een geweldig kanaal...

Hi. Thx. Heb je 21” of 22” gekocht?
 
Simron, ter info: ik heb de mijne hier op het forum gekocht voor 2750 incl BTW (en bon). Dat is ook de eerste vraag die je jezelf zou kunnen stellen, kan en wil je met factuur leveren?
...

Voor de hier gangbare 3.500 recent ook nieuwe 22” van een forumlid overgenomen.
Ging zonder verkoopfactuur.
Dus gewoon zelf een inkoopfactuur zonder btw uitgeschreven.
 
  • Like
Reactions: Michel3
Voor de hier gangbare 3.500 recent ook nieuwe 22” van een forumlid overgenomen.
Ging zonder verkoopfactuur.
Dus gewoon zelf een inkoopfactuur zonder btw uitgeschreven.

Bedankt voor de info. Werden ze geleverd incl. Banden? En kon je ze laten monteren bij Euromaster? Hoe bevallen ze je? Heb je de zwarte of de zilveren genomen?

Vanochtend heb ik ook advertentie op MP gezet, hoogste bod tot dusver is €3000,-. Komt dus in de richting.
 
Bedankt voor de info. Werden ze geleverd incl. Banden? En kon je ze laten monteren bij Euromaster? Hoe bevallen ze je? Heb je de zwarte of de zilveren genomen?

Vanochtend heb ik ook advertentie op MP gezet, hoogste bod tot dusver is €3000,-. Komt dus in de richting.
Hij had ze al thuis liggen; was dus zonder montage. Wel incl. Banden&tpms.
Nog niet gebruikt. Zijn de zomerwielen voor Mn net nieuwe X.
Silver turbines
(ik was trouwens in de veronderstelling dat die niet meer gemaakt werden / leverbaar zijn)
 
Inkoopfactuur heb ik laatst ook gedaan toen ik een Zwarte Signature TWC overgenomen heb. Onderbouwing met tickets van geldopname. Boekhouder vind het prima, alleen geen BTW.
En het gemiste btw-voordeel is van de winst aftrekbaar - niet letterlijk, maar komt het wel op neer - dus valt ook wel mee.

Maar heb je nu een dus eigenlijk een zwarte wit-gewassen ;)
 
  • Funny
Reactions: Michel3