Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
UPDATE: het staat al online sinds 24 juli (in de zoekresultaten staat 8 september). Als dat klopt is er zeker iets aan. Wel erg vreemd dat het nu pas de eerste keer is dat ik dit zoekertje zie.

Hopelijk is dit de juiste topic om dit onder te posten:
Ik heb deze Tesla S op het oog. De verkoper heeft de aanbieding hier nog eens dubbel staan, hoewel lichtjes anders omschreven.
Is dit een verdachte aanbieding? Prijs is aan de lage kant lijkt me. (Al is mijn max budget 35 000 € of 8% eraf).
Als er een Tesla-kenner is die met me mee wil rijden tot Luik voor een inspectie en testrit: ik betaal je er een mooie vergoeding voor.

Ter info: dat het om een P+ versie gaat is voor mij niet bepaald een meerwaarde t.o.v. standaard (had liever dual motor). Het lijkt me enkel interessant omdat de verkoopwaarde hoger ligt. Als iemand een basisversie (85) weet te koop staan voor een lagere verkoopprijs, ben ik zeker ook geïnteresseerd.

Geen idee of die prijs in of ex BTW is want dat staat er niet bij.

Verder heeft deze er al bijna 2 ton op. Lijkt me niet zozeer verdacht maar gewoon niet gek dat de prijs dan stukken lager is. Wel zou ik willen weten of deze door Tesla netjes is geserviced.
 
Te koop; set nieuwe Arachnid wheels (silver, 21', staggered set-up) incl nieuwe TO banden. Ongebruikt uit het referral programma, ga ze komende week ophalen in Tilburg. Kunnen evt ook door Tesla gemonteerd worden voor de snelle beslisser (voordat ik de set opgehaald heb). Mag weg tegen elk aannnemelijk bod. Graag een PM bij interesse.
Mag ik vragen hoe lang je hebt moeten wachten? Ik wacht denk ik inmiddels al een jaar...
 
Wel
Aangeboden: complete set van vier 18" velgen (incl. banden, aerokappen en TPMS-sensoren) voor de Model 3. Er is ongeveer 125km mee gereden (vanaf Tesla aflevering naar bandenboer) waarna er andere velgen en banden onder de auto gelegd zijn. Tesla Wheel Cap Kit nieuw in doos doe ik er ook bij. Vraagprijs €1200,-.
Welke banden zitten hierop? Als het all season of winter is heb ik interesse
 
Geen idee of die prijs in of ex BTW is want dat staat er niet bij.

Verder heeft deze er al bijna 2 ton op. Lijkt me niet zozeer verdacht maar gewoon niet gek dat de prijs dan stukken lager is. Wel zou ik willen weten of deze door Tesla netjes is geserviced.
Bedankt voor je reactie. Van de verkoper heb ik echter nog geen reactie gekregen. Ben dus verder aan het zoeken.
Is het belangrijk dat deze door Tesla op de geregelde tijdstippen is geserviced?

Zijn er trouwens nog punten waar ik op moet letten bij de aankoop?
Ik was vandaag naar eentje gaan kijken en de verkoper zei me dat er nog een draagarm moest vervangen worden en iets met de luchtvering achter.
Van de draagarm moest hij wel zeggen want dat zouden ze zien bij de keuring, maar van de luchtvering had ik zelf niet geweten als hij het niet had gezegd. Het leek ook goed te werken.
 
Te koop: Model S velgen Tsportline met coating
4x Hagelnieuwe 20" staggered Tsportline velgen met IGL-Kenzo coating. Super makkelijk schoonmaken.
Alleen de velgen, dus excl tpms sensoren en banden.

Vraagprijs € 1250 (PM me bij interesse)

20190919_153729.jpg
20190919_153905.jpg
20190919_153808.jpg
 

Attachments

  • 20190919_153905.jpg
    20190919_153905.jpg
    351.4 KB · Views: 52
Te koop regio Antwerpen.
Nieuwe, nog verpakte, set zilveren 22" gesmede turbine velden met Goodyear banden voor Model X.
Nieuwprijs bij Tesla 5900 euro - ze mogen weg voor 4250 euro.

Zie foto's voor meer info. (+voorbeeld foto velgen op model X)
 

Attachments

  • IMG_9182.jpg
    IMG_9182.jpg
    648.3 KB · Views: 54
  • IMG_9176.jpg
    IMG_9176.jpg
    542 KB · Views: 39
  • IMG_9178.jpg
    IMG_9178.jpg
    536.8 KB · Views: 35
  • IMG_9179.jpg
    IMG_9179.jpg
    313 KB · Views: 58
  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    61.4 KB · Views: 42
Nieuw en originele tesla model x 22" turbine onyx velgen met banden verkregen uit refferal

Deze set bestaat uit:
2 x 22 X9.0 Turbine velgen kleur Onyx (mat zwart)
2 x 22 X10.0 Turbine velgen kleur Onyx
2 x 265/35R22 Goodyear F1 Eagle To banden
2 x 285/35R22 Goodyear F1 Eagle To banden
4 x Tesla logo wiel deksels

De set is nieuw 0 Km gereden en zit nog in de originele verpakking niet opengemaakt. Wegens overcompleet want wij hebben ze al op onze model X zitten.

Bij Tesla te koop voor 5.900,- euro Richtprijs bij ons is 4.200- euro.
Op te halen in De Lier of Middenmeer. Geen BTW factuur mogelijk. Direct beschikbaar
8LCwOUf8QOe3jcAwBPAcug.jpg
$_86.jpg
$_87.jpg
$_87.jpg