Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
te koop aangeboden: Hagelnieuwe Originele Tesla Model X 22" turbine Black Onyx velgen verkregen uit het Referral programma.

Gegevens Velgen voor
Banden Maat ‪265/35R22‬ Goodyear Eagle F1

Gegevens Velgen achter
Banden Maat ‪285/35R22‬ Goodyear Eagle F1

Incl Tpms Bandendruksensoren & Naafdoppen

Voor een goed bod zijn ze voor jou en kom ik ze nog langs brengen ook. Anders moet je ze ophalen. Betaling a contact en geen BTW factuur mogelijk. Tevens heb ik ook nog een CHAdeMO adapter te koop
 
Oplichter op marktplaats voor de verkoop van CHAdeMO kabel. had ook andere kbels van Tesla maar ook niet tesla zaken te koop. Account meer dan 10 jaar in gebruik, heette Jeroen, nu ophouden nu. telefoonnummer is +31 6 19145550 0619145550

Let op: heb me toch laten verleiden tot het buiten MP om betalen. niet slim. omdat ik dit wist heb ik grondige research gedaan. De man had een goed verhaal en was nog geen andere fraude op internet tegengekomen op dit gebied. Had wel alleen een aanbetaling gedaan van een paar tientjes, hierdoor valt voor mij de schade mee. Probeer daarom alert te zijn. nog een tip waar je het aan kan herkennen: hij wilde opsturen en vroeg geen verzendkosten. achteraf raar..
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: slk-A4 and job-lek
Oplichter op marktplaats voor de verkoop van CHAdeMO kabel. had ook andere kbels van Tesla maar ook niet tesla zaken te koop. Account meer dan 10 jaar in gebruik, heette Jeroen, nu ophouden nu.

Let op: heb me toch laten verleiden tot het buiten MP om betalen. niet slim. omdat ik dit wist heb ik grondige research gedaan. De man had een goed verhaal en was nog geen andere fraude op internet tegengekomen op dit gebied. Had wel alleen een aanbetaling gedaan van een paar tientjes, hierdoor valt voor mij de schade mee. Probeer daarom alert te zijn. nog een tip waar je het aan kan herkennen: hij wilde opsturen en vroeg geen verzendkosten. achteraf raar..
Op MP handel ik nog uitsluitend met 'gelijk oversteken'. Wil de verkoper dit niet, geen probleem, dan gaat de transactie niet door. MP is namelijk altijd een paar uur te laat met de waarschuwing dat je mogelijk met een fraudeur aan het handelen bent. Ook ik ben er eens voor een Powerfile ingestonken, schade was beperkt tot 35 euro, maar het blijft vervelend.
 
Altijd ophalen of gelijk oversteken gebruiken.

Eventueel heb ik ook zo’n CHAdeMo adapter op MP staan, waarbij ik je aanbied die paar tientjes die nu kwijt bent te splitten en dat van de vraagprijs af te halen.

Gedeelde smart is altijd beter!
 
  • Like
Reactions: Meindert_x
febi bilstein 17556 Aktief koolstof interieurfilter voor Tesla Model S (weg met nare luchtjes van buiten)
Het Filter is niet helemaal passend en moet iets ingekort worden (Dikte en breedte zijn comform)
Stukje tape op snijvlak en klaar ben je. Beter dan het Tesla filter.
(officieel voor Ford: Fiesta 96, KA 97, Puma 97, Streetka 03; Mazda: 121 III (3X), 121 III (DW), 121 III (JASM), 121 III (JBSM))
instructies
prijs 14 euro ook zonder winst voor mij
 
Binnenkort op wintersport en nog op zoek naar sneeuwkettingen? (verplicht bij je hebben in de meeste gevallen).

Ik heb de Maggi Trak Sport, maat 217, te koop. Geschikt voor de 19” velgen en banden van de Model S (245/45/19). Snel te monteren (binnen 2 minuten).

In nieuwstaat, compleet en niet gebruikt.

5985B40A-361B-4C9C-8322-6B17821A3095.jpeg

Tevens heb ik een complete set winterbanden en velgen te koop voor de Model S. Het gaat om
245/45R19 MICHELIN ALPIN PA4 102W TL PILOT banden en Brock B32 velgen (8.5x19 Brock B32 ET38 5120 64.1).

Velgen zijn schadevrij. Banden hebben nog ruim voldoende profiel.

FD184273-78F3-47AC-AD87-1A7C1099BAC6.jpeg 85744075-FFBA-4A2C-8A9C-30BE9DEC322F.jpeg 53ED3666-D424-4008-ADD0-9E3F16F77DBF.jpeg
 
Ik was op zoek naar een wall charger, en heb ontdekt dat vrijwel elke wall charger door een oplichter wordt aangeboden. Ze willen graag met je appen, en sturen je dan een bunq.me verzoek. Ik heb deze week meer dan 30 ! wall chargers gemeld bij Marktplaats en de nummers doorgegeven aan Bunq, doe dit vanaf drie MP accounts tegelijk, dan zijn de aanbieders in de meeste gevallen binnen een paar uur van MP af, maar een paar uur later zijn ze terug met een nieuwe gehackte account. Ze bieden ook Chademo adapters aan, en vaak wat Festool gereedschap. Er moet een heel team achter zitten, ik denk dat ze gewoon van uit een kantoorpand werken met een groepje oplichters.. Ik trap er gelukkig niet in, maar ze zullen vast wel successen boeken.
 
Te koop: Gloednieuwe TWC zilver (nog in de ongeopende doos). Pas later achtergekomen dat er bij de TWC toch nog een type B RCD moet worden geïnstalleerd. Daarom heb ik alsnog voor een andere laadpaal gekozen. (Vooral interessant voor BE-forumleden die geen adres in NL hebben om te laten leveren.)
2,5 of 7,5 meter? wat wil je er voor hebben?
 
Met spijt in het hart afscheid genomen van mijn first generation Model S. Dit wegens totaal verliesschade na 183.000 km.

Heb nu in de aanbieding:

1. setje van verschillende UMC tussenstukken voor wie in de buitenlanden ook gerust wil zijn dat hij/zij ter plaatse kan laden. Zijn in feite nooit gebruikt. Gaat weg voor € 200.

2. 4 refurbished originele velgen voorzien van 4 nieuwe Michelin Primicay 3 banden (19 inch) , welke geen kilometer gereden hebben. Velgen lagen bij bandenboer met opdracht tot oppoetsen en van nieuwe banden voorzien toen ik mijn schade reed. Mogen weg voor € 1.700. Wie goed kijkt zal zien dat ze behandeld zijn, wie gewoon passeert ziet nieuwe velgen.

Op te halen mits afspraak via PM.
 
Met spijt in het hart afscheid genomen van mijn first generation Model S. Dit wegens totaal verliesschade na 183.000 km.

Heb nu in de aanbieding:

1. setje van verschillende UMC tussenstukken voor wie in de buitenlanden ook gerust wil zijn dat hij/zij ter plaatse kan laden. Zijn in feite nooit gebruikt. Gaat weg voor € 200.

2. 4 refurbished originele velgen voorzien van 4 nieuwe Michelin Primicay 3 banden (19 inch) , welke geen kilometer gereden hebben. Velgen lagen bij bandenboer met opdracht tot oppoetsen en van nieuwe banden voorzien toen ik mijn schade reed. Mogen weg voor € 1.700. Wie goed kijkt zal zien dat ze behandeld zijn, wie gewoon passeert ziet nieuwe velgen.

Op te halen mits afspraak via PM.
Ben toch wel benieuwd wat de vervangwagen gaat worden Patrick?