Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
De "bekende" springveren en de benodigde veringen om de achterklep van de 3 helemaal open te doen middels de app bijv.

zie: youtube filmpje voor voorbeeld
Had 2 paar besteld, eentje extra waar ik toch niks aan heb. Mijn set is al reeds 5 weken geïnstalleerd en werkt prima.

dus 1 paar over, inclusief gegalvaniseerde ringetjes. Dus compleet om gelijk te kunnen installeren.
Eventueel kan ik helpen installeren.

Geen maand verzendtijd, geen importkosten, gewoon op te halen of eventueel kan ik langs brengen in omgeving 't Gooi.
Ook eventueel te verzenden, kosten koper.
strongarm.jpg


vraagprijs: € 55,-
 
De "bekende" springveren en de benodigde veringen om de achterklep van de 3 helemaal open te doen middels de app bijv.

zie: youtube filmpje voor voorbeeld
Had 2 paar besteld, eentje extra waar ik toch niks aan heb. Mijn set is al reeds 5 weken geïnstalleerd en werkt prima.

dus 1 paar over, inclusief gegalvaniseerde ringetjes. Dus compleet om gelijk te kunnen installeren.
Eventueel kan ik helpen installeren.

Geen maand verzendtijd, geen importkosten, gewoon op te halen of eventueel kan ik langs brengen in omgeving 't Gooi.
Ook eventueel te verzenden, kosten koper.
View attachment 390425

vraagprijs: € 55,-

Ik wil ze wel. Ik stuur een PB
 
Nieuwe (vandaag opgehaald in Tilburg) set Sonic carbon twin turbine velgen, 21 inch met nieuwe ContiSportContact zomerbanden en sensoren. 245 voor en 265 achter.

Ik heb nog een zomerset liggen van mijn vorige Tesla, deze worden er morgen onder gelegd dus deze zijn overbodig. Bieding of vragen 20190326_111446.jpg 20190326_111443.jpg 20190326_111426.jpg 20190326_111420.jpg 20190326_111417.jpg graag via DM.
 
De "bekende" springveren en de benodigde veringen om de achterklep van de 3 helemaal open te doen middels de app bijv.

zie: youtube filmpje voor voorbeeld
Had 2 paar besteld, eentje extra waar ik toch niks aan heb. Mijn set is al reeds 5 weken geïnstalleerd en werkt prima.

dus 1 paar over, inclusief gegalvaniseerde ringetjes. Dus compleet om gelijk te kunnen installeren.
Eventueel kan ik helpen installeren.

Geen maand verzendtijd, geen importkosten, gewoon op te halen of eventueel kan ik langs brengen in omgeving 't Gooi.
Ook eventueel te verzenden, kosten koper.
View attachment 390425

vraagprijs: € 55,-

verkocht.
 
  • Like
Reactions: jorisee
gloednieuwe Referral set 22' zwarte velgen met Goodyear Eagle banden voor Model X

Mocht iemand interesse hebben,....3900 euro

Het zijn dezelfde als op mijn eigen auto maar dan nieuw, foto's van de zwarte 22' set voor de X hieronder.


Deze zijn nog steeds te koop. Op MP voor 4100, forumprijs 3900

Als iemand graag 22' onyx velgen op zijn X wil, sla dan je slag!
 

Attachments

  • IMG_0944.jpg
    IMG_0944.jpg
    505.4 KB · Views: 45
  • IMG_0948.jpg
    IMG_0948.jpg
    461.6 KB · Views: 45
  • IMG_0949.jpg
    IMG_0949.jpg
    458.5 KB · Views: 46
Ik heb 1 nieuwe Tesla Wall Connector te koop uit het referral programma (in doos, ongeopend). Kan worden afgehaald voor EUR 400.

Daarnaast heb ik ook een gebruikte EV Box Homeline 22 kW lader in de aanbieding, met RFID lezer en facturatie functionaliteit (voor automatische verrekening stroomkosten) in de aanbieding. In gebruik sinds Oct 2015 en functioneert probleemloos. Zonder kabel, kleur Antraciet, voor montage aan de wand. T.E.A.B.

Af te halen in Driebergen, Utrecht of Rotterdam in overleg.

EVB2.jpg
view
 
Ik heb een Tesla Wall Connector, nieuw in een ongeopende doos. Het betreft een zwarte Limited Edition met de handtekening van Elon Musk, verkregen via het referral programma.

De TWC is geschikt voor de Model X, S en 3.

Hij is alleen op te halen in Eindhoven. Vaste prijs: 450 euro.