Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb 1 nieuwe Tesla Wall Connector te koop uit het referral programma (in doos, ongeopend). Kan worden afgehaald voor EUR 400.

Daarnaast heb ik ook een gebruikte EV Box Homeline 22 kW lader in de aanbieding, met RFID lezer en facturatie functionaliteit (voor automatische verrekening stroomkosten) in de aanbieding. In gebruik sinds Oct 2015 en functioneert probleemloos. Zonder kabel, kleur Antraciet, voor montage aan de wand. T.E.A.B.

Af te halen in Driebergen, Utrecht of Rotterdam in overleg.

View attachment 390786
view

De TWC is inmiddels verkocht. De EV Box is nog beschikbaar.
 
Ik heb 1 nieuwe Tesla Wall Connector te koop uit het referral programma (in doos, ongeopend). Kan worden afgehaald voor EUR 400.

Daarnaast heb ik ook een gebruikte EV Box Homeline 22 kW lader in de aanbieding, met RFID lezer en facturatie functionaliteit (voor automatische verrekening stroomkosten) in de aanbieding. In gebruik sinds Oct 2015 en functioneert probleemloos. Zonder kabel, kleur Antraciet, voor montage aan de wand. T.E.A.B.

Af te halen in Driebergen, Utrecht of Rotterdam in overleg.

View attachment 390786
view
De TWC is inmiddels verkocht. De EV Box is nog beschikbaar.

PM gestuurd.
 
De "bekende" springveren en de benodigde veringen om de achterklep van de 3 helemaal open te doen middels de app bijv.

zie: youtube filmpje voor voorbeeld
Had 2 paar besteld, eentje extra waar ik toch niks aan heb. Mijn set is al reeds 5 weken geïnstalleerd en werkt prima.

dus 1 paar over, inclusief gegalvaniseerde ringetjes. Dus compleet om gelijk te kunnen installeren.
Eventueel kan ik helpen installeren.

Geen maand verzendtijd, geen importkosten, gewoon op te halen of eventueel kan ik langs brengen in omgeving 't Gooi.
Ook eventueel te verzenden, kosten koper.
View attachment 390425

vraagprijs: € 55,-

Waar had je die besteld? Laatste keer dat ik ging kijken waren ze niet meer beschikbaar.
 
Aangeboden: signature charger, nieuw in doos, vorige week afgeleverd.
Hoi,
Je eerste post. En je biedt een Tesla charger aan. Ik heb er ook 1 via marktplaats gekocht en dat bleek via een forumlid te zijn die met opzet de link naar dit forum op marktplaats vermeldde. Omdat ook hij wist dat er via Marktplaats Wall Connectors aangeboden werden voor 330 euro door oplichters.
Ik ga er van uit dat ook jij te goeder trouw bent, maar vind het wel opvallend dat je eerste post hier een TWC is, aangeboden op de dag dat je lid geworden bent.
 
  • Like
Reactions: robertvg and is3
Hoi,
Je eerste post. En je biedt een Tesla charger aan. Ik heb er ook 1 via marktplaats gekocht en dat bleek via een forumlid te zijn die met opzet de link naar dit forum op marktplaats vermeldde. Omdat ook hij wist dat er via Marktplaats Wall Connectors aangeboden werden voor 330 euro door oplichters.
Ik ga er van uit dat ook jij te goeder trouw bent, maar vind het wel opvallend dat je eerste post hier een TWC is, aangeboden op de dag dat je lid geworden bent.

:)

Valt op zich wel mee: ik heb dit account gemaakt juist om deze post te maken. Ik zit verder eigenlijk vooral op reddit/r/teslamotors en had tot op heden nog nooit hier gekeken. Hoeveel Tesla nieuws heeft een mens nodig. nl? ;)

Ik leek die charger via reddit verkocht te hebben, maar de koper haakte op het laatste moment af (beetje teleurstellend). Hij verwees me hierheen, en zodoende.

Ik had hem ook op marktplaats staan (heb terug gezet), maar had hem weggehaald omdat het niet echt opschoot daar.

Anyway, hij is terug op marktplaats:

Plaatje van de doos bijgevoegd. Is nog niet open geweest :D
 

Attachments

  • 20190327_192452.jpg
    20190327_192452.jpg
    163.1 KB · Views: 57