Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
C10AA4CF-58F2-4C8C-9647-A732721B4C08.png
Compleet nieuw. Plaatje gaat wat lastig. Doe even alles via mobiel

Dit zou het resultaat zijn.
 
Ben op zoek naar de 'essential adapters' om publieke laadpalen en gewone stopcontacten te kunnen gebruiken in Frankrijk, Spanje en Portugal. Urgent is Frankrijk waar we voor het eerst met de P85 gaan reizen, 4 dagen, eind mei. Spanje en Portugal is voor juli, maar toch alvast op zoek.

Heb je iets liggen, laat aub weten wat, voor welke 'toepassingsgebied', prijs, locatie en liefst een foto om misverstanden te voorkomen.

Alvast hartelijk dank en groeten!
 
Via het refferal programma:

Te koop aangeboden:
Een volledig ongebruikt en nooit gemonteerde set Tesla 21 inch Arachnid velgen + banden + bandendruksensoren + naafkapjes. De set is compleet, gebalanceerd en klaar om gemonteerd te worden.

Deze set was alleen te verkrijgen via de vorige Tesla referral programma en is daardoor uniek.

Het betreft een gesmede velgen set (forged) ipv gegoten (cast). Hierdoor is het totaalgegeicht van de gehele set ongeveer 15 kg minder dan de normale 21 inch tubine wielen.

Het betreft een performance set met brede achterbanden. Deze is ook te monteren op niet performance uitvoeringen van de Tesla Model S.

Banden:
Voor: Michelin Super Sport TO (Tesla optimised) 245/35/21
Achter: Michelin Super Sport TO (Tesla optimised) 265/35/21
Vraagprijs €3.600,-


Ik voel me vereerd. Dat is precies mijn marktplaats advertentietekst:eek: Ik zie dat je ook mijn foto hebt gebruikt in jouw advertentie.

Ik heb dus ook een splinternieuwe 21 inch Arachnid set te koop. Deze set is in februari geleverd door Tesla. Iemand interesse?
 
Last edited:
Ik voel me vereerd. Dat is precies mijn marktplaats advertentietekst:eek: Ik zie dat je ook mijn foto hebt gebruikt in jouw advertentie.

Ik heb dus ook een splinternieuwe 21 inch Arachnid set te koop. Deze set is in februari geleverd door Tesla. Iemand interesse?
Dus jullie hebben allebei een splinternieuwe set te koop terwijl op de bijbehorende foto de velgen gemonteerd zijn onder een auto. Van wie is dan die foto?
 
Ik kan sinds vandaag ook iemand blij maken met een TWC, overbodig omdat ik in het bezit ben van een Keba, vind het wel mooier dan de Keba maar mijn vrouw zegt dat ik niet moet gedragen als een puber, hahahahahaha

Regio Almere en de prijs is 400,-, ik kan de koper voorzien van een factuur.
Mijn geluk weer, heb ik eindelijk mijn TWC binnen heeft de rest van Nederland het ook, hahahahahahaha

Iemand interesse stuur maar een PM, hij mag ook weg voor 350,-, duurt het te lang dan vervang ik mijn KEBA met de TWC en verkoop ik mijn KEBA, ik slaap wel een weekje op de bank ofzo om mijn vrouw tegemoet te komen...zucht...leuk zeg ouder worden en 24 jaar een relatie hebben.

Is de TWC ook hermetisch afgesloten, oftewel waterdicht ipv spatwaterdicht en kan hij ook vrieskou weerstaan?
 
  • Funny
Reactions: job-lek and Frankvr
Mijn geluk weer, heb ik eindelijk mijn TWC binnen heeft de rest van Nederland het ook, hahahahahahaha

Iemand interesse stuur maar een PM, hij mag ook weg voor 350,-, duurt het te lang dan vervang ik mijn KEBA met de TWC en verkoop ik mijn KEBA, ik slaap wel een weekje op de bank ofzo om mijn vrouw tegemoet te komen...zucht...leuk zeg ouder worden en 24 jaar een relatie hebben.

Is de TWC ook hermetisch afgesloten, oftewel waterdicht ipv spatwaterdicht en kan hij ook vrieskou weerstaan?

Hangt bij mij al twee jaar buiten zonder problemen. Moet gewoon kunnen.