Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Chademo adapter Tesla.
Wegens overcompleet
Handig voor vakanties of bijvoorbeeld bij Fastnet
Voorzien van de laatste firmware update van tesla
$_84.JPG
 
Kun je hier een voorbeeldje van laten zien, screen shot? Lees elders dat het niet nodig is om een Maxen te hebben....
Het is inderdaad niet nodig, helemaal niet als je bijvoorbeeld niet kookt op inductie of geen warmtepomp hebt (geen andere bronnen die veel stroom verbruiken). Het krachtigste is de real-time loadbalancing van de TWC. Maar wat voor ons heel fijn is dat we elke maand een PDF kunnen uitdraaien met alle laadsessies en die declareren bij de eigen BV. Ook dat kan via een foto van de kWh-meter, maar alles bij elkaar was het toch waard om een Maxem te installeren
 

Attachments

  • fullsizeoutput_1749.jpeg
    fullsizeoutput_1749.jpeg
    94.8 KB · Views: 69
Het is inderdaad niet nodig, helemaal niet als je bijvoorbeeld niet kookt op inductie of geen warmtepomp hebt (geen andere bronnen die veel stroom verbruiken). Het krachtigste is de real-time loadbalancing van de TWC. Maar wat voor ons heel fijn is dat we elke maand een PDF kunnen uitdraaien met alle laadsessies en die declareren bij de eigen BV. Ook dat kan via een foto van de kWh-meter, maar alles bij elkaar was het toch waard om een Maxem te installeren

Ziet er gelikt uit, wat kost het systeem?
Heb ook mijn eigen BV.

Ben van plan de Tesla te kopen en mijn zonnepanelen uit te breiden met een nieuwe omvormer en panelen, en deze zakelijk aan te schaffen (want de auto wordt voor 10% daar zeker mee gevoed)... Dus dan is de app wel handig..
Ga uitzoeken of het overweg kan met twee omvormers.
 
Ziet er gelikt uit, wat kost het systeem?
Heb ook mijn eigen BV.

Ben van plan de Tesla te kopen en mijn zonnepanelen uit te breiden met een nieuwe omvormer en panelen, en deze zakelijk aan te schaffen (want de auto wordt voor 10% daar zeker mee gevoed)... Dus dan is de app wel handig..
Ga uitzoeken of het overweg kan met twee omvormers.

Check werkt ook met 3 omvormers (die combi heb ik).
Aan te bevelen ook als je huis geen zwaar verbruikers hebt kun je namelijk sneller laden. Met een maxem kun je op vol vermogen van je aansluiting laden, zonder maxem stel je de lader op een lagere ampère in.
 
Een iets minder mini dan de mini Tesla hier boven:

Na een jaar genieten van EV rijden in de e-Golf heb ik nu de kans om een Model 3 te gaan rijden :)
Dat betekend dat ik nu alweer afscheid moet nemen van de e-Golf. En daarom bied ik hem dus te koop aan. Dit was de eerste keer dat ik een nieuwe auto had dus ik ben er zuinig op geweest, hij is dus nog zo goed als nieuw.

Belangrijkste info:
Model: VW e-Golf 35.2kWh
Bouwjaar: mei 2018
Kilometerstand: 10.464
Kleur: White Silver Metallic
Opties: Leder, Warmtepomp, Keyless, DynAudio, ActiveInfo Display en nog veel meer

Catalogusprijs: €46.791 (als je hem nu bij VW configureert kost hij €50.400).

Vraagprijs: €36.950,- Incl BTW.

BTW factuur is mogelijk.

Omdat ik hem vlot wil verkopen is hij (in mijn ogen) al scherp geprijsd, maar als ik er een mede TMC lid hier blij mee kan maken komen we er vast uit met de prijs.

Meer informatie kan je vinden op de advertentie op Marktplaats daar staan ook alle opties en meer foto's.

Heb je interesse (of ken je iemand ;) ) stuur dan even een PB of gebruik de contact info van de advertentie.

$_85.JPG


$_85.JPG


$_85.JPG
 
  • Like
Reactions: Frankvr and job-lek
Te koop: breedset Vorsteiner wielen met zomerbanden. 3000 km mee gereden, dus als nieuw! Bij interesse graag een PB. Nu met goede foto's. Gaan weg i.v.m. verkoop van de auto. Voorzien van Tesla TPMS sensoren.
 

Attachments

  • 2018-10 Wielen.jpg
    2018-10 Wielen.jpg
    732.5 KB · Views: 47
  • IMG_2006.jpg
    IMG_2006.jpg
    358.3 KB · Views: 42
  • IMG_2032.jpg
    IMG_2032.jpg
    377.7 KB · Views: 32
  • IMG_2010.jpg
    IMG_2010.jpg
    461.2 KB · Views: 34