Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Vraagje over al die TMC's die hier worden aangeboden: zijn ze alleen geschikt voor Tesla's (zoals geldt voor de Superchargers) of zijn ze te gebruiken voor andere EV's?
Ook geschikt voor andere autos, de versie die wij hebben kan zonder aanpassingen een andere auto opladen, er is geen "hand shake" nodig. Indien er toch problemen onstaan is het simpel op te lossen door een dip switch om te schakelen. Ik heb mijn TWC verkocht aan een goede vriend met een Mitsu PHEV en het ging meteen goed. Dit is de youtube link:

edit: voor de mitsu heeft de persoon wel een adapter nodig, type 2 naar 1.
 
  • Like
Reactions: Right_Said_Fred
Hi, Ben op zoek naar een TWC met BTW bon, ivm zakelijk aanschaf van de paal , installatie, zonnepanelen.
Iemand? Weet iemand of ik ook de aftrek kan krijgen op installatie, als ik de paal zozo via iemand van jullie overkoop (zoals LaS85)?
Heb geen zin om dit nu aan de accountant te vragen, want die houdt niet van zonder bonnetjes gebeuren...

Inderdaad wat hierboven gezegd word, gewoon een inkoopbon maken
 
  • Like
Reactions: Michel3
Dag allemaal,

Ik ben Kok Wai en hopelijk binnenkort een M3 (lease) rijder! Mijn eerste Tesla dus ben benieuwd, proefrit was super.

Nu ben ik op zoek naar de 'oude' generatie UMC 3 fase met rode CEE connector. Heeft iemand die te koop voor een schappelijke prijs? Ik wil binnenkort mijn huisverkopen en ik wil pas in onze nieuwe woning investeren in een vaste laadpaal.
In onze huidige meterkast bevindt zich een rode CEE aansluiting, al staat op stekkerdoos 32A maar ik heb een 3x25A aansluiting??

Maar goed hopelijk heeft iemand er een die niet wordt gebruikt
 
Hi, Ben op zoek naar een TWC met BTW bon, ivm zakelijk aanschaf van de paal , installatie, zonnepanelen.
Iemand? Weet iemand of ik ook de aftrek kan krijgen op installatie, als ik de paal zozo via iemand van jullie overkoop (zoals LaS85)?
Heb geen zin om dit nu aan de accountant te vragen, want die houdt niet van zonder bonnetjes gebeuren...

Maak je zelf een inkoopbon met een particulier, teken voor contant betaald.
 
Dag allemaal,

Ik ben Kok Wai en hopelijk binnenkort een M3 (lease) rijder! Mijn eerste Tesla dus ben benieuwd, proefrit was super.

Nu ben ik op zoek naar de 'oude' generatie UMC 3 fase met rode CEE connector. Heeft iemand die te koop voor een schappelijke prijs? Ik wil binnenkort mijn huisverkopen en ik wil pas in onze nieuwe woning investeren in een vaste laadpaal.
In onze huidige meterkast bevindt zich een rode CEE aansluiting, al staat op stekkerdoos 32A maar ik heb een 3x25A aansluiting??

Maar goed hopelijk heeft iemand er een die niet wordt gebruikt

Kijk in dit vraag en aanbod draadje (post 1391) daar bied ik een 3 fase UMC aan, is nog niet verkocht.
 
Eindelijk zijn ze binnen....
set 21" Archamid (?) velgen met Michelin Pilot SuperSport banden (voor Model S)

IMG_1869.jpg

Vaste prijs : € 3500,- incl BTW

Wie het eerst komt...
 
Dag allemaal,

Ik ben Kok Wai en hopelijk binnenkort een M3 (lease) rijder! Mijn eerste Tesla dus ben benieuwd, proefrit was super.

Nu ben ik op zoek naar de 'oude' generatie UMC 3 fase met rode CEE connector. Heeft iemand die te koop voor een schappelijke prijs? Ik wil binnenkort mijn huisverkopen en ik wil pas in onze nieuwe woning investeren in een vaste laadpaal.
In onze huidige meterkast bevindt zich een rode CEE aansluiting, al staat op stekkerdoos 32A maar ik heb een 3x25A aansluiting??

Maar goed hopelijk heeft iemand er een die niet wordt gebruikt

Investering hoeft niet zo groot te zijn, scoor hier op het forum een twc voor 350 en gooi er nog 200 euro aan kabel en aansluiting tegenaan en je bent er zo ongeveer wel. En daarna verhuis je met een etra goed gevoel, je hebt de drempel voor iemand anders om elektrisch te gaan rijden verlaagd!
 
  • Like
Reactions: PaulusdB
Hallo allemaal,

ik parkeer vaak onder de bomen en denk dat ik toe ben aan een kondoom voor mijn S (buiten variant).

Model S Car Cover

Tesla heeft ze niet in de shop in Nederland, en ik vroeg me af of iemand hier er 1 te koop heeft, of weet waar ik deze kan bestellen zonder dat ik Tesla moet vragen um te importeren.

En hebben jullie ervaring met zo'n car-cover? Is het handig om de auto schoon te houden terwijl hij buiten staat onder de bomen?
 
Geen ervaring, maar het lijkt mij als er ook maar een beetje zand o.i.d. op je auto zit en je daar de cover overheen zet, dat dit door de wind/schuiven van de cover meer krassen maakt, dan dat het goed doet.

Inderdaad alleen doen over een schone auto. Bij een stevige wind wilde de hoes nog wel eens los gaan doordat de wind er onder kwam en de achterkant optilde. Bij de zeilmaker net achter de voorwielen een oog laten in slaan en hieraan een elastiek met een plastic haak gemonteerd, deze kan je eenvoudig onder de carosserie monteren. Nu blijft de hoes goed zitten.
IMG_3221.JPG IMG_3221.JPG
 

Attachments

  • IMG_3242.JPG
    IMG_3242.JPG
    839.9 KB · Views: 63
  • IMG_3243.JPG
    IMG_3243.JPG
    117.9 KB · Views: 53
  • Informative
Reactions: CJA Hulskamp
IMG_1310.jpg
IMG_1310.jpg
View attachment 406100 View attachment 406101 View attachment 406102 View attachment 406103 View attachment 406104 omdat ik de laatste maanden een paar keer van Tesla gewisseld ben heb ik momenteel nog wat spullen liggen die collega forumleden wellicht kunnen interesseren.

Daarom houd ik een "Garage Sale" :)

#1 een gloednieuwe velg 8,5x21' origineel Tesla kleur carbon, nieuw en ongemonteerd. Zonder naafkapje , ideaal om een voorste velg op een S die schade heeft te vervangen.
Kost bij Tesla ongeveer 1000 euro mag weg voor 499 euro

#2 een licht gebruikte set van 4 velgen 20' voor Model X origineel Tesla, zwart gelakt. Perfecte staat, geen schade. Incl. 4 zwarte Tesal naafkapjes. Ideaal om evt winterbanden op te monteren.
Prijs 1350 euro

#3 een set van 4 zeer licht gebruikte velgen 20' Model X, geleverd maart 2019 samen met mijn nieuwe X P100DL en een 2 tal weken mee gereden voor ik mijn 22' velgen kon laten monteren. Incl. 4 zilveren Tesla naafkapjes. Ook weer ideaal om winterbanden op te monteren.
Prijs 1350 euro

#4 een gloednieuwe set 22' Onyx black velgen voor de X incl. 4 gloednieuwe banden Goodyear 265/35/22 vooraan en 285/35/22 achteraan. Set heeft 0 km gereden en komt uit Referral. incl. tpms sensors en zwarte naafkapjes. Kost bij Tesla 5500 euro opleg op de 20' velgen
Prijs 4100 euro

Af te halen tussen Antwerpen en Turnhout in België

UPDATE
#1 verkocht
#2 verkocht

nog beschikbaar:

#3 een set van 4 zeer licht gebruikte velgen 20' Model X, geleverd maart 2019 samen met mijn nieuwe X P100DL en een 2 tal weken mee gereden voor ik mijn 22' velgen kon laten monteren. Incl. 4 zilveren Tesla naafkapjes. Ook weer ideaal om winterbanden op te monteren.
Prijs 1350 euro

#4 een gloednieuwe set 22' Onyx black velgen voor de X incl. 4 gloednieuwe banden Goodyear 265/35/22 vooraan en 285/35/22 achteraan. Set heeft 0 km gereden en komt uit Referral. incl. tpms sensors en zwarte naafkapjes. Kost bij Tesla 5500 euro opleg op de 20' velgen
Prijs 4100 euro

#5 een nieuwe set 21' Sonic Carbon twin turbine velgen van het nieuwste type voor de S incl. 4 gloednieuwe banden Continental 245/35/21 vooraan en 265/35/21 achteraan. Set komt van een voorraadwagen Tesla Model S en is incl. tpms sensors en grijze naafkapjes. Kost bij Tesla 5100 euro opleg op de 19' velgen
Prijs 3400 euro
 
Last edited: