Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Hallo allemaal,

ik parkeer vaak onder de bomen en denk dat ik toe ben aan een kondoom voor mijn S (buiten variant).

Model S Car Cover

Tesla heeft ze niet in de shop in Nederland, en ik vroeg me af of iemand hier er 1 te koop heeft, of weet waar ik deze kan bestellen zonder dat ik Tesla moet vragen um te importeren.

En hebben jullie ervaring met zo'n car-cover? Is het handig om de auto schoon te houden terwijl hij buiten staat onder de bomen?

Ik heb nog een Model S Pyjama liggen. Orgineel Tesla. Mag weg wegens overcompleet.Prijs € 175,-.
IMG_0948.jpg
 
Hallo allemaal. Ter overname voor iemand die het goed kunt gebruiken, 4 x TPMS sensoren. Komen van Tesla MS 85. Op mijn MS 75D van 2018 werken ze niet.
Verder ook 4 x Michelin band Pilot Sport 3 TO in de maat 245/45R19 102Y. Profieldieptes 6,0 - 5,9 - 6,0 en 5,3 mm. Ongeveer 12.000 km meegereden, verder onbeschadigd.
 
Hallo Tesla enthusiasts

Ik heb mijn Tesla Model S90D uit 02-2016 te koop. De auto heeft nog 4% bijtelling tot 03-2020. Hieronder wat details over de auto.

Obsidian Black Metallic
Modesta coating
Glazen panorama dak
21" Turbine velgen (schade vrij)
Zwart leer Next Generation stoelen
Originele middenconsole (voor)
Zwarte Alcantara Headliner
Carbonvezel interieur afwerking
Autopilot (AP1)
Premium interieur en verlichting
Actieve Luchtvering
Sound Studio pakket (Ultra High Fidelity)
Winterpakket
Beveiligingspakket (alarm)
Blackvue DR 650S 2CH dashcam
Levenslang gratis laden bij Tesla Super Chargers
Tesla Fabrieksgarantie op de aandrijflijn en het accupakket zonder kilometerbeperking tot 25-02-2024
Kilometerstand (op dit moment): 103.867
Vraagprijs: € 69.999 (incl. btw)
(btw auto)

Heb je belangstelling of weet je iemand die op zoek is stuur dan een PM aub!

20190120_144103087_iOS.jpg

20190120_144209030_iOS.jpg 20190120_144402833_iOS.jpg 20190120_144427968_iOS.jpg 20190120_144548809_iOS.jpg
 
Ik heb een Tesla Wall Connector (zwart met signature, 7.4M kabel) online gekocht om onze Z.E. Ready laadpaal te vervangen waar de Renault Zoe nu aan hangt en we over 3 maanden de Model 3 willen laden. Deze Renault paal blijkt technisch toch wel erg goed te zijn met ingebouwde automaat/aardlek dus we blijven toch bij deze paal. Ook geen zin om alles te vervangen met eventueel als gevolg dat we nog andere aanpassingen moeten doen.

De TWC is ongebruikt. Vraagprijs 325,- exclusief eventuele verzendkosten. PM voor info.
 
Ik heb een Tesla Wall Connector (zwart met signature, 7.4M kabel) online gekocht om onze Z.E. Ready laadpaal te vervangen waar de Renault Zoe nu aan hangt en we over 3 maanden de Model 3 willen laden. Deze Renault paal blijkt technisch toch wel erg goed te zijn met ingebouwde automaat/aardlek dus we blijven toch bij deze paal. Ook geen zin om alles te vervangen met eventueel als gevolg dat we nog andere aanpassingen moeten doen.

De TWC is ongebruikt. Vraagprijs 325,- exclusief eventuele verzendkosten. PM voor info.
PM
 
Hoi. Het is de gesigneerde versie via het referral programma. Hij is ongebruikt, wel via een ander. Ik heb niet getest maar kan dat in theorie wel doen maar kost een hoop tijd.

Zit dus ook geen bon en dergelijke bij. Volgens mij nooit bij deze versie.
 
Hallo Tesla enthusiasts

Ik heb mijn Tesla Model S90D uit 02-2016 te koop. De auto heeft nog 4% bijtelling tot 03-2020. Hieronder wat details over de auto.

Obsidian Black Metallic
Modesta coating
Glazen panorama dak
21" Turbine velgen (schade vrij)
Zwart leer Next Generation stoelen
Originele middenconsole (voor)
Zwarte Alcantara Headliner
Carbonvezel interieur afwerking
Autopilot (AP1)
Premium interieur en verlichting
Actieve Luchtvering
Sound Studio pakket (Ultra High Fidelity)
Winterpakket
Beveiligingspakket (alarm)
Blackvue DR 650S 2CH dashcam
Levenslang gratis laden bij Tesla Super Chargers
Tesla Fabrieksgarantie op de aandrijflijn en het accupakket zonder kilometerbeperking tot 25-02-2024
Kilometerstand (op dit moment): 103.867
Vraagprijs: € 69.999 (incl. btw)
(btw auto)

Heb je belangstelling of weet je iemand die op zoek is stuur dan een PM aub!

View attachment 413931
View attachment 413932 View attachment 413933 View attachment 413934 View attachment 413935
Volgens mij heb je een jaar langer voordeel van 4% bijtelling, dus tot 02-21. Scheelt toch een mooi stukje belasting ;-)
 
  • Like
Reactions: PaulusdB
Volgens mij heb je een jaar langer voordeel van 4% bijtelling, dus tot 02-21. Scheelt toch een mooi stukje belasting ;-)
Weet je wat een voorraad 100D bij Tesla kost? Sommetje van bijtelling en restwaarde is snel gemaakt. Je zit al over de 3 jaar heen dus geen 2 jaar 4% meer. Aanschafwaarde was hoger dus bijtelling Btw privégebruik over 130K in plaats van 90K. Bij een nieuwe nog 27% Mia over dus prijsverschil is al weg. En een nieuwe heeft volledige garantie. Ik kan mijn restwaarde berekening ook wel in de kachel gooien. De prijsverlaging blijft pijnlijk.
 
Last edited: