Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Eindelijk binnen via het referral programma.

Te koop:

Complete nieuwe set Arachnid 21 inch velgen voor een Tesla Model S. (Silver kleur velgen)
(De velgen passen ook op een X maar dan moet je wel eerst andere banden monteren)
Inclusief uiteraard nieuwe Michelin Pilot sport banden.
Alles nog in het plastic en nog maar net opgehaald.

Bandenmaat is:
Achter - 265/35/ZR21
Voor - 245/35/ZR21

Ik heb een krik en een wielsleutel om ze er evt ook nog voor je onder te zetten mocht je dat meteen willen.

Vergelijkbare 21 inch wielen bij een nieuw aan te schaffen Model S kosten bij Tesla nu 4800 euro.
Als meerprijs op je standaard wielen, dus dan moet je de standaard wielen inleveren en heb je geen "winterset"

Mijn vraagprijs 3500 euro

View attachment 442428

View attachment 442427

View attachment 442429

Hakkelaar, heb je deze set nog?
 
Eindelijk binnen via het referral programma.

Te koop:

Complete nieuwe set Arachnid 21 inch velgen voor een Tesla Model S. (Silver kleur velgen)
(De velgen passen ook op een X maar dan moet je wel eerst andere banden monteren)
Inclusief uiteraard nieuwe Michelin Pilot sport banden.
Alles nog in het plastic en nog maar net opgehaald.

Bandenmaat is:
Achter - 265/35/ZR21
Voor - 245/35/ZR21

Ik heb een krik en een wielsleutel om ze er evt ook nog voor je onder te zetten mocht je dat meteen willen.

Vergelijkbare 21 inch wielen bij een nieuw aan te schaffen Model S kosten bij Tesla nu 4800 euro.
Als meerprijs op je standaard wielen, dus dan moet je de standaard wielen inleveren en heb je geen "winterset"

Mijn vraagprijs 3500 euro

View attachment 442428

View attachment 442427

View attachment 442429

Hier dus exact dezelfde set te koop.... Graag een PM bij interesse.
 
Last edited by a moderator:
Tegen elk aannemelijk bod :) Voor auto's die geen sentry hebben

BlackVue DR900S, met SD kaart en de door Tesland ontwikkelde Mount. Géén doos, kabels en plakkers. Kabels en plakker zijn voor 10-20 euro via Tesland te leveren.
 
Hallo, heeft iemand tips hoe je het beste je Tesla roadster kan verkopen? Het lijkt me niet een auto voor Marktplaats qua doelgroep. De roadster heeft 30k kilometers gereden, heeft een 3.0 accu en ik ben de eerste eigenaar. Zijn er sites die hier goed voor zijn? Als er iemand op deze site interesse heeft geef ik graag wat meer details.

Hoor het graag! Alvast dank voor de hulp.
 
Hallo, heeft iemand tips hoe je het beste je Tesla roadster kan verkopen? Het lijkt me niet een auto voor Marktplaats qua doelgroep. De roadster heeft 30k kilometers gereden, heeft een 3.0 accu en ik ben de eerste eigenaar. Zijn er sites die hier goed voor zijn? Als er iemand op deze site interesse heeft geef ik graag wat meer details.

Hoor het graag! Alvast dank voor de hulp.
Vraag eens leasebijtellingvriendelijk.nl
 
Hallo, heeft iemand tips hoe je het beste je Tesla roadster kan verkopen? Het lijkt me niet een auto voor Marktplaats qua doelgroep. De roadster heeft 30k kilometers gereden, heeft een 3.0 accu en ik ben de eerste eigenaar. Zijn er sites die hier goed voor zijn? Als er iemand op deze site interesse heeft geef ik graag wat meer details.

Hoor het graag! Alvast dank voor de hulp.
Post de info op dit forum, foto en vraagprijs. Er is vast een forumlid die zo’n speciale auto wilt hebben.
 
Omdat ik 22 inch zomerwielen heb, en op de 20 inch wielen winterbanden wil.

Te koop:

Originele 20 inch Michelin Pilot Sport banden voor een Model X. Uiteraard is dit de staggered setup (255/275). Er is ongeveer 25.000km rustig mee gereden. Band LA is onlangs gerepareerd dmv een paraplu. Bon van de reparatie (en daaraan gekoppelde garantie) is aanwezig.

Banden gaan zeker nog een jaar mee.

Banden liggen nog onder de auto. Maar wisselen is snel gebeurt.

Prijs: Doe een goed bod.

Ophalen in Utrecht