Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Te koop wegens verkoop van mijn Model S:
4x Slipstream velgen 19" met Pirelli winterbanden.
De velgen zijn zo goed als nieuw. Ik heb ze laten spuiten in Sonic Carbon lak, de originele antraciet kleur van Tesla velgen.
De banden hebben zo'n 5mm profiel. Niet overdreven veel voor een winterband, maar een seizoen gaan ze nog zeker mee voor je er nieuwe op moet leggen.
Indicatieve prijs: € 1850,- $_86 (1).jpg
 

Attachments

  • $_86 (2).jpg
    $_86 (2).jpg
    69.4 KB · Views: 63
  • $_86 (3).jpg
    $_86 (3).jpg
    69.9 KB · Views: 64
  • $_86 (4).jpg
    $_86 (4).jpg
    72.6 KB · Views: 76
  • $_86.jpg
    $_86.jpg
    80.8 KB · Views: 74
Te koop aangeboden: gloednieuwe set 22 inch originele tesla onyx zwarte turbinevelgen met banden, voor de Tesla model X. Banden Goodyear 265/285. Bij Tesla 5.900 euro. Voor 4.000 euro mogen ze weg.

Ik heb ze net opgehaald bij SC Amsterdam, gekregen vanuit het referral program. Blijf zelf lekker op de 20 inch rijden.
 

Attachments

  • tesla onyx 3.jpg
    tesla onyx 3.jpg
    98.2 KB · Views: 69
  • tesla onyx2.jpg
    tesla onyx2.jpg
    73.4 KB · Views: 64
  • tesla onyx 4.png
    tesla onyx 4.png
    94.2 KB · Views: 58
  • tesla onyx 5.png
    tesla onyx 5.png
    86.3 KB · Views: 59
Te koop binnenkort 4 originele Tesla model 3 banden 18 inch.

Dit zijn de banden zoals deze op de M3 zitten bij aflevering. Heb er slechts circa 110 km meegereden van Tilburg naar de plaatselijke bandenboer om direct een andere set velgen 19 inch en banden op te laten zetten. Banden zitten momenteel nog op de originele Tesla 18 inch velgen maar gaan er binnenkort van af om er winterbanden op te laten zetten. Mocht je al toe zijn aan een nieuwe set banden of een reserve set alvast willen hebben voor een aantrekkelijke prijs door een serieus bod!
 
Hi iedereen. Ik rijd nu ongeveer een halfjaar een Model 3 LR AWD, voor onze buitendienst ben ik aan het bekijken of de SR+ wellicht een optie is gezien ik merk dat ik maar weinig momenten de volledige accu nodig heb van mijn auto. Zijn er hier buitendienst medewerkers die ervaring hebben met de SR+ en is er wellicht iemand met een SR+ in Amsterdam die hem een dagje zou willen ruilen zodat ik echt uitvoerig kan testen wat de mogelijkheden van de SR+ zijn?
 
Te koop; set nieuwe Arachnid wheels (silver, 21', staggered set-up) incl nieuwe TO banden. Ongebruikt uit het referral programma, ga ze komende week ophalen in Tilburg. Kunnen evt ook door Tesla gemonteerd worden voor de snelle beslisser (voordat ik de set opgehaald heb). Mag weg tegen elk aannnemelijk bod. Graag een PM bij interesse.
 
velg3.JPG
Te koop: set van 4 originele 18inch Aero velgen inclusief banden

- Set originele velgen + banden inclsuief Aero covers
- Banden: Michelin Pilot sport 4
- 250km mee gereden
- Uiteraard nog helemaal netjes en zonder beschadigingen

Af te halen in Hoef & Haag (omgeving Vianen).
 

Attachments

  • velg1.JPG
    velg1.JPG
    196.1 KB · Views: 63
  • velg2.JPG
    velg2.JPG
    207.8 KB · Views: 51
Nieuwe set wintervelgen met Pirelli Sottozero banden te koop, bij Tesla aangekocht. Niet mee gereden.
2450€

Ook heb ik nog een zilveren TWC beschikbaar met 7.5m kabel.

Pm me bij interesse.

Even een bump: set nieuwe 19" winterbanden op Slipstream velgen voor Model S is nog steeds beschikbaar.
Aangepaste prijs: 2350€, de nieuwprijs bij Tesla is 2900€
 
UPDATE: het staat al online sinds 24 juli (in de zoekresultaten staat 8 september). Als dat klopt is er zeker iets aan. Wel erg vreemd dat het nu pas de eerste keer is dat ik dit zoekertje zie.

Hopelijk is dit de juiste topic om dit onder te posten:
Ik heb deze Tesla S op het oog. De verkoper heeft de aanbieding hier nog eens dubbel staan, hoewel lichtjes anders omschreven.
Is dit een verdachte aanbieding? Prijs is aan de lage kant lijkt me. (Al is mijn max budget 35 000 € of 8% eraf).
Als er een Tesla-kenner is die met me mee wil rijden tot Luik voor een inspectie en testrit: ik betaal je er een mooie vergoeding voor.

Ter info: dat het om een P+ versie gaat is voor mij niet bepaald een meerwaarde t.o.v. standaard (had liever dual motor). Het lijkt me enkel interessant omdat de verkoopwaarde hoger ligt. Als iemand een basisversie (85) weet te koop staan voor een lagere verkoopprijs, ben ik zeker ook geïnteresseerd.
 
Last edited: