Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
40/40 verlagingsveren voor model 3 RWD.
5000km oud. EUR 175,00
Beschikbaar vanaf 7 januari.
FEC6EDF1-7B80-407F-B340-38E04E70700A.jpeg
5A6AAB81-5AD4-45C8-A468-1C6944323AE3.jpeg
A486AD4B-F12C-45D3-A194-D841B7314897.jpeg
 
  • Like
Reactions: jorisee
Niet te vaak meer kijken @wooter, dan stopt de drain vrijwel volledig.
Zoals boven uitgelegd lag het niet aan het regelmatig kijken :). Ik had een accessoire extra aangesloten recht op de 12V batterij en die vergeten af te koppelen. @Maarten heeft het voor me opgelost door even langs te rijden en het kabeltje uit te trekken, terwijl ik vanop afstand de frunk opende.
 
  • Informative
Reactions: SpeedyEddy
En zal Tesla garantie geven op de accu als de auto over een voorwerp op de weg rijdt?
Dat doen ze sowieso niet als je over een voorwerp heen rijdt ...
Auto is zonder problemen te rijden, zit meer dan voldoende bodemspeling op. Uiteraard bestaan er enkele parkeergarages in NL die uitdagender zijn geworden , maar die waren ook zonder verlaging uitdagend (met vorig model Ampera bijvoorbeeld).
 
Ik heb nog originele Tesla Model 3 mattenset liggen. (komen uit 2020 model AWD) Vraagprijs €75,- excl verzenden (€ 6,75)
Ze zijn nieuw hebben alleen van afleveren tot woonplaats erin gelegen en daarna heb ik gewisseld naar rubberset. (Zijn 3 matten, 2 voor voorin en een grotere voor bij achterbank )
 
Kan iemand mij uitleggen waarom er zulke verschillende prijzen voor Model S 70/85/90 4x4 (2e hands), niet preformance worden gevraagd?
Ik zie exemplaren uit 2015 tussen €45k tot wel €80k.
De opties varieren alleen tussen tech pakket, panorama dak, luchtvering en dual lader met hier en daar cyclone velgen.
Die opties kunnen niet meer dan €5.000,- verschil geven, toch?
Km standen zijn wel erg varierend, vanaf 60.000 tot 150.000km. Is dat van grote doorslag op de prijs?
Of is daarmee ook de conditie van de accu va grote invloed?

Ik krijg een beetje het gevoel dat het een prijzen slag is, wat een gek ervoor geeft.

Voordat ik recentelijk (prive) mijn model S had overgenomen van een leasebedrijf, heb ik een paar weken lang de 2de hands markt op o.a. AutoScout/AutoTrader/AutoTrack/Marktplaats/ViaBovag etc in de gaten gehouden.

Mijn ervaring is net iets anders. Prijzen liggen heel dicht bij elkaar. Prijzen zijn volledig afhankelijk van (ook in deze volgorde):

Bouwjaar
KM
Batterypack (60/70/85/100)
Autopilot
Van particulier of bedrijf (garantie of tot aan de drempel)
Free unlimited supercharging
Performance y/n
Accessoires (bv winterpakket, velgen, etc).

Een S die voor 35k (bv 2014 S60 met 150km van particulier) te koop staat is net even wat anders dan een S voor 60k (2017 S100D).
 
  • Like
Reactions: shthpnz