Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
09360C5C-463E-430A-96DB-79C78200CCDA.jpeg
0AA697F2-50E8-4E87-83A2-64581852A40D.jpeg
Per ongeluk dubbel besteld. Matte bekleding middenconsole. Heeft perfecte aansluiting en dus nieuw in doos. Op te halen in Heemstede of te verzenden.
 
Te koop gevraagd;

- Een tesla wall connector nieuw in doos.
- Originele inleg voor middenconsole voor een tesla model s 2015 (eventueel te ruil voor een teslatoni inleg met iPhone dock carbon afwerking).

Graag een PM als er iets in de aanbieding is.
 
Te koop gevraagd;

- Een tesla wall connector nieuw in doos.
- Originele inleg voor middenconsole voor een tesla model s 2015 (eventueel te ruil voor een teslatoni inleg met iPhone dock carbon afwerking).

Graag een PM als er iets in de aanbieding is.

Zoals hierboven benoemd ben ik reeds voorzien van wall connector alleen kan ik mijn vorrige post niet aanpassen of verwijderen.

Maar goed ben nu nog op zoek naar originele tesla CCI en zoals gezegd eventueel te ruil voor een teslatoni met iPhone aansluiting.
 
Gezocht, goed en geruisloos werkende Interieur ventilatie motor. Deze werkt prima, maar heeft een zachte brom in de motor waar ik mij aan stoor.


image.jpg image.jpg

bosch F 00s 3b2 441

zijn er inmiddels adressen bekend van Tesla sloperijen in NL?

kan het via ebay uit de US laten komen, maar dan betaal ik alleen aan verzendkosten al de helft.
 
Last edited:
Wel eens aan revisie gedacht, @Knooijer?

Nieuwe, vooral betere lagertjes kunnen een wereld van verschil maken. Het vervangen van de gebruikte lagertjes door echt goede kwaliteit is een een paar euro en soms verassende eenvoudig zelf te doen. Ik liet zoiets doen bij de motor ventilator van mij 1992 Porsche. Was eerst een jankende kat was, liep daarna muisstil.

De ingenieurs van Bosch zijn geëvolueerd tot met name ‘cost engineers’ en kopen in bij de laagste bieder onder de toeleveranciers.
 
  • Helpful
Reactions: Knooijer
Gezocht, goed en geruisloos werkende Interieur ventilatie motor. Deze werkt prima, maar heeft een zachte brom in de motor waar ik mij aan stoor.


View attachment 542366 View attachment 542367

bosch F 00s 3b2 441

zijn er inmiddels adressen bekend van Tesla sloperijen in NL?

kan het via ebay uit de US laten komen, maar dan betaal ik alleen aan verzendkosten al de helft.

Mijne bromde niet maar piepte als een vogeltje, smeren heeft niet geholpen. Je mag hem evt wel hebben als donor. Misschien kan je er van 2 1 goede van maken.

Ik heb mijne vervangen door een nieuwe. Deze Bosch motor zat niet in een Tesla doosje maar in een Kia doosje en was daarom maar iets van 75 euro incl verzending.

Zo iets:

OEM Kia Optima Hyundai Azera Cadenza Optima Blower 97113-2Y000 | eBay

Zou voor dat geld zeker geen gaar exemplaar op de sloop scoren.
 
Last edited:
Wel eens aan revisie gedacht, @Knooijer?

Nieuwe, vooral betere lagertjes kunnen een wereld van verschil maken. Het vervangen van de gebruikte lagertjes door echt goede kwaliteit is een een paar euro en soms verassende eenvoudig zelf te doen
Interessante gedachte en iets wat ik graag zou uitzoeken. Een recente verhuizing, en nog een lange klus lijst, zorgt er voor dat ik even voor een gemakkelijke oplossing ga.

Ik zal de oude nog even bewaren, wellicht een leuk projectje voor later. Gewoon om zoiets eens zelf te proberen. We zijn van plan de Tesla lang te houden. Als het dan weer bromt kunnen we het in een uurtje oplossen.

maar goed, zoals gezegd; eerst de klussenlijst :)

Ik heb mijne vervangen door een nieuwe. Deze Bosch motor zat niet in een Tesla doosje maar in een Kia doosje en was daarom maar iets van 75 euro incl verzending.

Zo iets:

OEM Kia Optima Hyundai Azera Cadenza Optima Blower 97113-2Y000 | eBay

Zou voor dat geld zeker geen gaar exemplaar op de sloop scoren.

nice! Ik heb de lokale kia dealer meteen even een berichtje gestuurd.