Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Wellicht verkeerde draadje - sorry in dat geval.

Vraag: Iemand bekend met een goed bedrijf dat mijn 19" naar 21" kan verwisselen op zondag (morgen)?

Vandaag bij de kwikfit geweest maar deze durfden de moeren niet los te schroeven omdat deze 'wat versleten' waren (2015 ms, aluminium sierlijstjes verbogen).
 
Voor de zomervakantie wil ik mijn model S verkopen. Uit 2014 geen autopilot en 190000 km gereden. Vaste prijs 30000 en met de subsidie betaal je dan 28000 euro. Let op geen BTW maar Marge auto. Ik laat hem hier een week staan en dan gaat hij naar de handel waar meer gevraagd zal worden. Overname wall charger en Maxem behoort ook tot de mogelijkheden. Graag pb bij interesse..View attachment 554010 View attachment 554011 View attachment 554012
Volgens mij is die subsidie alleen geldig als de nieuwprijs bij aanschaf onder 45000 was en moet via autobedrijf verkocht worden...
 
Volgens mij is die subsidie alleen geldig als de nieuwprijs bij aanschaf onder 45000 was en moet via autobedrijf verkocht worden...

Dat had ik niet gelezen van de oorspronkelijke aanschafwaarde maar het klopt dus geen subsidie. Toch nog goedkoop in vergelijking met wat er aangeboden wordt. Dan maakt of het via een autobedrijf verkocht wordt ook niet meer uit.
 
Last edited:
Setje 19" base velgen voor Model S met Michelin Pilot Sport 3 banden erop (+- 6mm).

Mag voor ieder realistisch bod opgehaald worden in omgeving Utrecht.
 

Attachments

  • 20200621_124103.jpg
    20200621_124103.jpg
    646.7 KB · Views: 77
in de zomervakantie gaan wij 10 dagen naar Frankrijk, met 4 kinderen en redelijk veel bagage wil ik met een benzine/diesel auto gaan .
wil er iemand ruilen met mijn model X, 6 persoons P90D, ludicrous uit 2016 ?
ben op zoek naar een ruime 6+ personen auto /busje.
31 juli tm 10 augustus. thanks
 
Nieuw in verpakking 22" Tesla Model X breedset turbine Onyx Black velgen, inclusief splinternieuwe Goodyear TO Goodyear Eagle F1 Asymetric zomerbanden. Ik heb ook een zilvere set beschikbaar!

Bandenmaat voor: 265/35R22
Bandenmaat achter: 285/35R22
Bandenmerk: Goodyear TO Goodyear Eagle F1 Asymetric
De banden zijn gebalanceerd
Inclusief 4 nieuwe TPMS sensoren
Inclusief 4 nieuwe tesla naafkapjes

Zijn Tesla Original, nieuw in verpakking
.View attachment 544038 View attachment 544039 View attachment 544040
Ik was van plan om als de zomerbandjes op mijn 20" velgen aan vervanging toe zijn, de 20" set met winterbanden te voorzien en dan te kijken voor een 22" set, maar als de prijs aantrekkelijk genoeg is, ben ik zeker geinteresseerd.
 
Nog helemaal nieuw in doos, een mattenset voor de model S. Ik heb de set niet gebruikt en is hagelnieuw (bon aanwezig). De nieuwwaarde is 280 euro. Heb je interesse? laat mij het weten

The newly redesigned Tesla Model S All-Weather Interior Set is custom made using the latest in digital laser measurements for your Model S. This extreme-duty floor protection covers and protects your Model S by keeping it free from dirt and spills. The floor mats are made from thermoplastic elastomer material which has a rigid core for unbeatable strength and easy cleanups.

Some improvements to the Interior Set include the addition of retention patches to the front mats for ease of installation, as well as increased wall height to better protect the front floors of the vehicle.

Includes:
  • 1 x driver side floor liner mat
  • 1 x passenger side floor liner mat
  • 1 x 2nd row floor liner mat

1019290-00-B_0.jpg
 
Hallo allemaal,

Wegens ontslag moet ik helaas mijn Model X inleveren. Hierdoor heb ik de volgende spullen in de aanbieding. Graag een PM bij interesse, zie thumbnails voor foto's:
  • TWC, 6 maanden oud, zwart, 7,5m kabel (referral edition, met handtekening van Elon Musk). De kap heeft een klein krasje, maar uiteraard werkt deze uitstekend. In overleg kan de RVS paal erbij overgenomen worden. Richtprijs, zonder paal: €400
  • Tesla trunk en frunk all weather rubber mat. De mat van de trunk heeft wat gebruikssporen, de mat voor de frunk is als nieuw. Richtprijs: €200
  • KJust tassenset voor de Model X. Deze set bestaat uit 5 tassen voor de trunk. Dit zijn hoge kwaliteit stevige tassen met goede ritsen. De drie grote tassen zijn trolleys, de twee kleinere schouderhengsels. Inhoudsmaten: 3x 114l, 1x 72l, 1x65l. Van een van de trolleys is de buitenkant licht beschadigd, de overige tassen zijn als nieuw. Richtprijs: €300
  • Tesla zonneschermen voor de model X, voor dak, falcon wing en trunk ramen. Richtprijs: €150
  • Inlay voor middenconsole. Gratis bij een van bovenstaande items, wie het eerst komt die het eerst maalt.

Extra foto's op aanvraag.
View attachment 537497 View attachment 537491 View attachment 537496 View attachment 537499 View attachment 537494

Update:
  • TWC verkocht
  • Tesla zonneschermen falcon wing en trunk verkocht
Prijsupdate:
  • Originele Tesla trunk en frunk all weather rubber mat: €150
  • KJust tassenset voor de Model X: €275
  • Tesla zonnescherm dak: €50
Graag een PM bij interesse.
 
Aangeboden: originele Tesla dakdragers voor Model S vanaf maat 2019. Helemaal nieuw, nooit gebruikt of zelfs uit de doos geweest.

(Niet geschikt dus voor model S eerder die eerder dan maart 2019 zijn geproduceerd en ook niet voor model 3)

Bieden vanaf € 175