Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Te koop aangeboden wegens verkoop auto: vier goede winterbanden op velg van Vredestein, 245/45 19 Extra Load. Banden zitten nu onder een Model S. Twee seizoenen gebruikt.
Zien er prima uit (meer foto's op aanvraag beschikbaar) en kunnen in Winschoten incl. sensors evt onder je auto geplaatst worden.

Banden kunnen worden opgehaald in Lelystad of Winschoten.
In overleg is thuisbezorgen ook mogelijk.

PM als je interesse hebt. Het geheel mag voor een (realistische) scherpe prijs weg.
 

Attachments

  • IMG_2416.JPG
    IMG_2416.JPG
    563.5 KB · Views: 66
Update:
  • TWC verkocht
  • Tesla zonneschermen falcon wing en trunk verkocht
Prijsupdate:
  • Originele Tesla trunk en frunk all weather rubber mat: €150
  • KJust tassenset voor de Model X: €275
  • Tesla zonnescherm dak: €50
Graag een PM bij interesse.

Prijsupdate, prijzen zijn richtprijzen, aannemelijke biedingen zijn toegestaan:
  • Originele Tesla trunk en frunk all weather rubber mat: €100.
  • KJust tassenset voor de Model X: €200.
  • Tesla zonnescherm dak: €30.
Graag een PM bij interesse.
 
Ik heb een gebruikte set slipstream velgen met Pirelli Sottozero winterbanden te koop voor de model S.
≥ Tesla Model S Slipstream 19” Pirelli Sottozero 3 winterband - Banden en Velgen - Marktplaats.nl

Daarnaast heb ik een nieuwe set Aero wielen met Pirelli Sottozero winterbanden te koop voor de model 3.
≥ Tesla: Origineel 18" Tesla Model 3 + Pirelli Sottozero 3 - Banden en Velgen - Marktplaats.nl

Op te halen in Rijswijk (Zuid-Holland) of Zierikzee (Zeeland).
Ik heb je een PM gestuurd.
 
Te koop aangeboden.
Originele Tesla model S slipstream velgen met vrijwel nieuwe Michelin Pilot Alpin winterbanden.
Alleen de winterbanden hebben €1.200 gekost en maar circa 4.000 km mee gereden. Die kunnen dus nog heel lang mee.
19 inch velgen.
245/45 R9 102W.
Ik doe ze weg omdat ik voortaan winterbanden op mijn 21 inch “zomervelgen” laat zetten.
De velgen zijn in zeer goede staat. 1 velg heeft een kleine stoeprand kras.
Vraagprijs: €1.450.
 
Ik heb een gebruikte set slipstream velgen met Pirelli Sottozero winterbanden te koop voor de model S.
≥ Tesla Model S Slipstream 19” Pirelli Sottozero 3 winterband - Banden en Velgen - Marktplaats.nl

Daarnaast heb ik een nieuwe set Aero wielen met Pirelli Sottozero winterbanden te koop voor de model 3.
≥ Tesla: Origineel 18" Tesla Model 3 + Pirelli Sottozero 3 - Banden en Velgen - Marktplaats.nl

Op te halen in Rijswijk (Zuid-Holland) of Zierikzee (Zeeland).

De M3 set is verkocht, de MS set gereserveerd.
 
Te koop aangeboden.
Originele Tesla model S slipstream velgen met vrijwel nieuwe Michelin Pilot Alpin winterbanden.
Alleen de winterbanden hebben €1.200 gekost en maar circa 4.000 km mee gereden. Die kunnen dus nog heel lang mee.
19 inch velgen.
245/45 R9 102W.
Ik doe ze weg omdat ik voortaan winterbanden op mijn 21 inch “zomervelgen” laat zetten.
De velgen zijn in zeer goede staat. 1 velg heeft een kleine stoeprand kras.
Vraagprijs: €1.450.

PS: Inclusief sensoren.