Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
MEERDERE Gen1 (met rode stekker) UMC's GEZIEN
Omdat het zo'n begeerd artikel is en ik meerdere exemplaren heb GEZIEN, vanaf 175 euro zijn ze op marktplaats te vinden momenteel:
UMC model S/X (dus ook driefasenladen (ik heb m gelukkig al en gebruik m vaak in het buitenland i.c.m. een setje hulpstukken en een 32A 3 faseverlengkabel (superveilig...) Ik doe even geen link mijn zoekterm was "tesla charger" en vond er al 4..
 
Last edited:
  • Like
Reactions: SparkyM3LR4WD
Ik heb voor de (on)gelukkige nog 2 maal een inbus sleuteltje 1.6mm over, elk goed voor 1 tot 2 scrollwiel reparatie/modificaties. (Ze missen beide ca een halve cm) Is voor een dansje of een liedje in de brievenbus te krijgen.
(Zie bijv Tesla Model S Scrollrad am Lenkrad repariert! voor how-to)
Ik neem er graag eentje over. En ik herken je verzoek. Doe ik zelf ook. Zie het bord aan mijn pand😊
IMG_1761.jpeg
 
Orginele 2019 Tesla carbon spoiler voor de Model 3 (past op elke model 3).
Die van mij is vervangen (liet los ipv opnieuw plakken is er andere erop gezet).

Een klein chipje aan de bovenkant (zie foto).
Foto in de doos van de nieuwe spoiler (dopjes zijn uitlijn dopjes voor de fabriek, heb je in principe niet meer nodig).
Foto van de sticker van de nieuwe spoiler.
Plakken moet je zelf doen met 3M tape (de monteur had hem erop in 10 minuten).

Doe leuk bod ....... opsturen kan of afhalen.
 

Attachments

  • Spoiler 1.jpg
    Spoiler 1.jpg
    797.7 KB · Views: 44
  • Spoiler 2.jpg
    Spoiler 2.jpg
    441.5 KB · Views: 41
  • Spoiler 3.jpg
    Spoiler 3.jpg
    522.4 KB · Views: 53
I bought a new Model Y 2023 on March 31. Driven 7300 km.

This week I am getting the original summer tires replaced with all seasons. The original tires are thus available for sale. I will soon have the phots after the new tires are placed. If anyone is interested, please let me know.
 
Te koop, lucht veerpoot/schokdemper Tesla Model S 2013-2016 (pre facelift)

Het kan voorkomen dat na een bepaald aantal dagen de auto bij 1 wiel de ingestelde hoogte niet meer vast houdt (Totdat je instapt, daarna springt de compressor weer aan en staat hij weer op hoogte). Meestal is dan de oorzaak een defecte lucht veerpoot. Hier mee door blijven rijden geeft extra stress aan je luchtcompressor en is niet aan te raden. Nieuw bij Tesla zijn deze veerpoten vrij prijzig namelijk 925 euro.

Deze veerpoot die ik te koop aanbied is gestraald, opnieuw in de 2 componenten lak gezet en alle defecte onderdelen zijn vervangen.

Stuur me even een PM voor meer informatie, ik kan hem eventueel ook voor je wisselen.

Klopt, zeer grote kans dat je veerpoot lek is. Ik kan het ook voor je uitsluiten of hij daadwerkelijk lek is.
Hi Gtech,

Mijn veerpoot is rechtsachter is lek. Ik wil 2 nieuwe gaan kopen. Bij Amazon heb ik een mooi setje gezien. Kun jij me helpen met vervangen?
Groet, Daniel
 
Orginele 2019 Tesla carbon spoiler voor de Model 3 (past op elke model 3).
Die van mij is vervangen (liet los ipv opnieuw plakken is er andere erop gezet).

Een klein chipje aan de bovenkant (zie foto).
Foto in de doos van de nieuwe spoiler (dopjes zijn uitlijn dopjes voor de fabriek, heb je in principe niet meer nodig).
Foto van de sticker van de nieuwe spoiler.
Plakken moet je zelf doen met 3M tape (de monteur had hem erop in 10 minuten).

Doe leuk bod ....... opsturen kan of afhalen.
Wat zou je graag voor de spoiler willen hebben.
Ik zou hem graag op mijn m3 willen bouwen.