Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Vanwege overstap naar MYLR staat mijn MS100D te koop, zie:

Tesla van € 39.950,-

IMG_4046.jpeg


Winterbanden en sneeuwkettingen zijn ook los beschikbaar ter overname voor €750,-:
Continental TS-870P 245/45R19 102V FR XL (profile: 7.3+7.3+7.2+6.6)
Maggi Trak Auto 217 sneeuwketting (nooit gebruikt).
 
Te koop mijn Model S P90DL:

View attachment 968366
  • Bouwjaar: November 2015
  • Tesla garantie op batterij en motor t/m 16 november 2023
  • 2e eigenaar
  • Origineel NL
  • 762 pk, 0-100 in 3,1 seconden
  • Full option (onder andere 21" LM velgen (staggered), alcantara, luchtvering, autopilot, panoramadak, park assist, next-gen stoelen, 22 kW lader, etc. Zie kopie order in advertentie)
  • Schadevrij (ook velgen ;))
  • Werkelijke range: 360 km
  • Batterij in goede staat, laadsnelheid tot 127 kW
  • Onbeperkt gratis laden (Free Unlimited Supercharging)
  • Upgrade naar MCU2 (snellere computer, voorzien van laatste updates en 4G) en CCS (snelladen op alle laadstations in EU) uitgevoerd
  • Recent draagarmen voor vervangen
  • Volledige onderhoudsgeschiedenis (facturen) beschikbaar
  • Rit- en laadhistorie van afgelopen 3 jaar ter inzage (alles gelogd in TeslaMate)
  • 2 sleutels, originele Tesla lader met verloopstekkers (niet op foto), laadkabel en CCS adapter meegeleverd
  • Ook ter overname aangeboden: 19" LM met winterbanden (origineel Tesla)
Zie hier de advertentie op MP. Interesse? Stuur me een pm.
Heb de prijs verlaagd naar 44.990, ik had verwacht dat tweedehands Tesla's wel in trek zouden zijn maar interesse valt eerlijk gezegd tegen. Als-ie niet genoeg oplevert dan blijf ik 'm rijden, nog een paar weekjes te gaan voordat de advertenties aflopen.
 
Heb de prijs verlaagd naar 44.990, ik had verwacht dat tweedehands Tesla's wel in trek zouden zijn maar interesse valt eerlijk gezegd tegen. Als-ie niet genoeg oplevert dan blijf ik 'm rijden, nog een paar weekjes te gaan voordat de advertenties aflopen.
Ik hoop dat het je hiervoor lukt, maar ik heb zelf gemerkt dat de animo voor een gebruikte model S vrij beperkt is. Zeker nu er enorm veel nieuwe elektrische auto's op de markt verschijnen, en Tesla de prijzen voor de 3 en Y best laag heeft staan.
 
  • Like
Reactions: cousin_IT
Vanwege overstap naar MYLR staat mijn MS100D te koop, zie:

Tesla van € 39.950,-

View attachment 969762

Winterbanden en sneeuwkettingen zijn ook los beschikbaar ter overname voor €750,-:
Continental TS-870P 245/45R19 102V FR XL (profile: 7.3+7.3+7.2+6.6)
Maggi Trak Auto 217 sneeuwketting (nooit gebruikt).
Winterbanden zijn verkocht aan forumlid.

Sneeuwketting (nooit gebruikt) mag weg voor €150.
20230901_093107251_iOS.jpg
20230901_093056920_iOS.jpg
 
De prijzen van occasions rechtstreeks bij Tesla zijn over het algemeen een goede benchmark, iets daaronder zitten ivm 1 jaar full garantie bij Tesla op occasions
Heb de prijs verlaagd naar 44.990, ik had verwacht dat tweedehands Tesla's wel in trek zouden zijn maar interesse valt eerlijk gezegd tegen. Als-ie niet genoeg oplevert dan blijf ik 'm rijden, nog een paar weekjes te gaan voordat de advertenties aflopen.
 
Heb de prijs verlaagd naar 44.990, ik had verwacht dat tweedehands Tesla's wel in trek zouden zijn maar interesse valt eerlijk gezegd tegen. Als-ie niet genoeg oplevert dan blijf ik 'm rijden, nog een paar weekjes te gaan voordat de advertenties aflopen.
Lekker mee doorrijden! De markt is echt veranderd sind er dit jaar zo’n 9.000 S/X-en op de markt komen. Ik verkoop mn 18X voor 45 aan Tesla terug, circa 10-15 boven marktwaarde. Niet om je ongelukkig te maken maar je mag helaas blij zijn als het met een 2 begint voor een 15S uit de garantie..
 
Lekker mee doorrijden! De markt is echt veranderd sind er dit jaar zo’n 9.000 S/X-en op de markt komen. Ik verkoop mn 18X voor 45 aan Tesla terug, circa 10-15 boven marktwaarde. Niet om je ongelukkig te maken maar je mag helaas blij zijn als het met een 2 begint voor een 15S uit de garantie..
Tesla bood me 20k (zie eerdere post) maar dat vind ik gezien de lage km stand te weinig. Enfin hij rijdt prima en er is niks mis mee dus dan rij ik vrolijk verder 😊
 
  • Like
Reactions: shthpnz and GPMX
Is er op het forum nog iemand geïnteresseerd in een model s 100d met 225k km op de teller?
fsb voorbereiding, scc adapter, open dak, luchtvering, full leather, etcetc
heeft wat gebruikschade en de motorkap heeft wat krassen (kat)
kleur zwart, normale onderhouds interval.
100% geladen 467 km bereik
de foto is vd aanschaf
vraagprijs €27500
 

Attachments

  • IMG_6069.jpeg
    IMG_6069.jpeg
    357.5 KB · Views: 54
  • ee045398-fa4e-4242-9925-1549f644a3b5.jpeg
    ee045398-fa4e-4242-9925-1549f644a3b5.jpeg
    82.9 KB · Views: 65
Is er op het forum nog iemand geïnteresseerd in een model s 100d met 225k km op de teller?
fsb voorbereiding, scc adapter, open dak, luchtvering, full leather, etcetc
heeft wat gebruikschade en de motorkap heeft wat krassen (kat)
kleur zwart, normale onderhouds interval.
100% geladen 467 km bereik
de foto is vd aanschaf
vraagprijs €27500
Ik zou je graag een bericht sturen, maar dat kan helaas nog niet.
 
Mijn model 3 is ook te koop , 31.000 euro 126000 km. Geen FSD meer, want dat gaat naar mijn model Y, dus autopilot. APK tot maart 2025.
zie signature voor specs. Degradatie 6,3% 467 km op t scherm bij 100%. Met de originele matten en aftermarket trekhaak (geen trekgewicht op kenteken.) Normale gebruikerssporen. Snel reageren, want volgende week vrijdag gaat ie naar leasebijtellingvriendelijk (en wordt ie duurder, maar dan wel met garantie…)
extra‘s tegen meerprijs beschikbaar zoals winterbanden op aero velgen en eventueel zelfs een Tesla Wall Charger. Net als Tesla onderhandel ik niet over de prijs.
 
Mijn model 3 is ook te koop , 31.000 euro 126000 km. Geen FSD meer, want dat gaat naar mijn model Y, dus autopilot. APK tot maart 2025.
zie signature voor specs. Degradatie 6,3% 467 km op t scherm bij 100%. Met de originele matten en aftermarket trekhaak (geen trekgewicht op kenteken.) Normale gebruikerssporen. Snel reageren, want volgende week vrijdag gaat ie naar leasebijtellingvriendelijk (en wordt ie duurder, maar dan wel met garantie…)
extra‘s tegen meerprijs beschikbaar zoals winterbanden op aero velgen en eventueel zelfs een Tesla Wall Charger. Net als Tesla onderhandel ik niet over de prijs.
Ik vraag me af waar leasebijtellingsvriendelijk de auto voor denkt te verkopen als een vergelijkbare M3 van 2020 op deze wijze wordt aangeboden via Tesla:

 
Ik vraag me af waar leasebijtellingsvriendelijk de auto voor denkt te verkopen als een vergelijkbare M3 van 2020 op deze wijze wordt aangeboden via Tesla:


Standard range? Traag laden? Mindere geluidsinstallatie?geen trekhaak? geen HW3.0?
That’s something else but cheap!
De mijne wordt bij leasebijtellingvriendelijk 32.500 ook MET EEN JAAR BOVAG GEEN GEZEUR-GARANTIE!!!
Overigens is de mijne een marge-auto.
 
Last edited: