Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
de
Te koop aangeboden:
Zo goed als ongebruikte 20" Tesla Model 3 Performance zomerwielen compleetset bestaande uit:
4x Donkergrijze satijnglans 20'' Tesla Model 3 Performance velgen
4x TPMS bandendruksensoren (dus voor de Model 3 van voor de refresh)
4x Michelin Pilot Sport 4S T0 235/35ZR20 92Y
4x Origineel Tesla Carbon Fiber wieldoppenset voor Model 3 (aangeschaft wegens ontbreken oude plastic doppen na opslag)

Staat: Alleen gebruikt om van Tesla naar de velgenzaak te rijden. Heeft een tijdje in de opslag gestaan, daardoor heeft één velg een paar lichte plekjes gekregen (zie foto's via link).
Profieldiepte: +- 7mm, dus als nieuw. De productierestjes zitten er nog op(zie foto van de profieldiepte).

De set wordt verkocht met BTW factuur.
Prijs: €2.500,- incl. BTW (€2.066,12 excl. BTW)

Zie meer foto's via deze link
Deze zijn verkocht!
 
Ik heb nog een setje wieldoppen voor de 19" Model Y in de aanbieding

71Pgo1IDmvL._AC_SL1500_.jpg
71zCuqk+jjL._AC_SL1500_.jpg


Voor € 120,- wisselen ze van eigenaar.

Ze zijn helemaal nieuw omdat ik 2 verschillende sets heb besteld.
En ik heb uiteindelijk voor de andere wieldoppen gekozen.
 
Mijn model 3 is ook te koop , 31.000 euro 126000 km. Geen FSD meer, want dat gaat naar mijn model Y, dus autopilot. APK tot maart 2025.
zie signature voor specs. Degradatie 6,3% 467 km op t scherm bij 100%. Met de originele matten en aftermarket trekhaak (geen trekgewicht op kenteken.) Normale gebruikerssporen. Snel reageren, want volgende week vrijdag gaat ie naar leasebijtellingvriendelijk (en wordt ie duurder, maar dan wel met garantie…)
extra‘s tegen meerprijs beschikbaar zoals winterbanden op aero velgen en eventueel zelfs een Tesla Wall Charger. Net als Tesla onderhandel ik niet over de prijs.
Kun je( fsd) upgrade meenemen naar volgende auto?
 
Vanwege overstap naar MYLR staat mijn MS100D te koop, zie:

Tesla van € 39.950,-

View attachment 969762

Winterbanden en sneeuwkettingen zijn ook los beschikbaar ter overname voor €750,-:
Continental TS-870P 245/45R19 102V FR XL (profile: 7.3+7.3+7.2+6.6)
Maggi Trak Auto 217 sneeuwketting (nooit gebruikt).
Verkocht! Alleen de Maggi Trak Auto 217 sneeuwketting is nog beschikbaar.
 
Vanwege overstap naar Model S verkoop ik mijn accessoires van mijn Model 3 (2019). Ik vermeld steeds de aankoopprijs. Voel je dus vrij een fair bod te doen.

Alles is op te halen regio Gent.

Tray bakje voor los geld / zonnebril, aangekocht in aliexpres. First come first serve, moet ik niets meer voor hebben:
IMG_6953.jpeg


Jeda wireless charger (99$):

IMG_6955.jpeg


Jeda USB hub (met "hidden" compartiment voor ssd / usb). Er zit ook nog een kort kabeltje bij om je ssd mee aan te sluiten, maar staat niet op foto. (79$)

IMG_6958.jpeg


Winterbandenset (Michelin 235/45R18 98V XL M+S P.ALPIN5) Heb deze maar 1 seizoen gebruikt, om dan over te stappen op de andere set op veld die hieronder te koop staat (gezien Tesla deze dan simpelweg bij ons thuis kwam vervangen ipv naar een bandencentrale te moeten). (€675,80):

IMG_6959.jpeg
IMG_6960.jpeg
IMG_6962.jpeg


Winterbandenset op velg (officiële set gekocht bij Tesla: 18" PINWHEELS and Pirelli SZ3 Winter Tires Package (1478922- 00-D)). 1 velg heeft grote stoeprandschade, een 2e heeft een klein beetje schade (zie foto's). De 2 andere velgen zijn in perfecte staat (€1.322,18):

IMG_6963.jpeg
IMG_6967.jpeg
IMG_6965.jpeg
IMG_6966.jpeg


Sneeuwkettingen (bij Tesla aangekocht) (€140,00)
 
Zonder concrete prijzen lijkt t niet te werken.
Dus even concreter (foto's staan op het vorige blad)
VOOR DE MODEL 3 2019-2021
4* originele aerovelgen met winterbanden 4 en 5,5 mm (Met werkende RF sensoren) € 600,- incl eenmalige montage als je dat wilt,
4* originele aerowieldeksels € 50,-

Alle versies MODEL 3
matten voor en achter in de dikke veloursuitvoering 40,-
frunkmat (voorbak) watervast 15,-
trunkmat (achterbak)watervast 30,-

Oh ja ook nog Sneeuwkettingen (B-merk met dunne schakels, nooit gebruikt.) € 35,-
Verder heb ik nog 2 veel helderdere kofferbaklampjes, gratis voor degene als 1e een betaald artikel komt ophalen (ook incl montage)

VOOR DE MODEL S HEB IK overigens nog een set splinternieuwe Bosch Aerotwin ruitenwissers liggen $35,-
 
Location: Eindhoven, NL
2016 P90D Model S spares for sale:

- Original front air struts in good condition
250 eur each (Costs 450 each in Boonstra)
OEN 1030608-00-c

- Original left air conditioner condenser without leaks 50 eur
OEN 6007610-00-B

I had a rattle which the service thought was caused by the air struts. So I bought new ones, and it turns out my struts were perfectly fine. Rattle was caused by the halfshaft.. Since I now have 2 new air struts for no reason, I want to sell my old ones for a good price to someone who needs them.

My right condenser got damaged due to me scratching my bumpers right corner. Left one is not affected. But i decided to replace both while I am at it.
So the left one is for sale cheap for someone who may want a spare.

View attachment 966876
View attachment 966875

These are still available, in Eindhoven.