Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Mooie auto maar €38.500 bouwjaar 2016. Succes met de verkoop
Hi Redsjo, De prijs is idd zeker niet de goedkoopste, het bouwjaar zegt mij niet zoveel. De huidige staat van de auto en war er afgelopen jaren aan vervangen/ verbeterd is des te meer. Als het op vervangen van onderdelen aankomst is Tesla een duur merk. Aan mijn auto zijn veel onderdelen vervangen (zoals upgrade naar MCU2, nieuwe led koplampen, etc.) Daarnaast beschikt de auto over lifetime free supercharge (wat ook een financiële waarde heeft) heeft tie een relatief lage KM stand en is de conditie van lakwerk, interieur en velgen bovengemiddeld goed. Daarom is dit zeker niet de goedkoopste van het forum. Hij hoeft trouwens niet weg, alleen voor liefhebbers.
 
Onze 2018 MS , die te koop is,midnight silver, 132000km premium upgrade interieur, panorama/schuifdak, CCS upgrade, set winterbanden autopilot voorbereiding. Geon coating lakbeschermer in 2018 aangebracht. Extra verlichtingin de kofferbak en extra verlichting bij achteruit rijden. BTW auto.
Bij belangstelling een pm eventueel ook naar [email protected]
Onze Model S is niet meer te koop!!
 
  • Informative
Reactions: DuurzameHenk
Mijn Model 3 ook (al lang) niet meer, maar nog wel de winterbanden op de originele aerovelgen plus aerokappen.
Let op: met RF sensoren, dus de sensoren zijn niet geschikt voor model 3's die af fabriek gewrapte stijlen en handgrepen hebben (de wielen wel)
Winterbanden Model 3 op velgen met hier en daar wat Curbrash 4 en 5,5 mm profiel. Nu € 575 (niet onderhandelbaar, wel gratis montage)
tempImagemFfhsj.jpg
tempImageBBKY9T.jpg
tempImagebLCjHZ.jpg
tempImagesUF32c.jpg
tempImage7kBIaF.jpg
 
  • Like
Reactions: Nick-m
en tot slot de Model 3 matten, van just carpets, zwaarste kwaliteit voor en achter, nog meer dan genoeg voor een tweede (of winter-) leven, zacht en absorberend. Te geef voor 15 euro, alle 3 samen!!!

Uiteraard alle producten op te halen in Wageningen.
IMG_5660.jpg
 

Attachments

  • IMG_5680.jpg
    IMG_5680.jpg
    1.3 MB · Views: 24
  • IMG_5681.jpg
    IMG_5681.jpg
    1.2 MB · Views: 29
Hi Redsjo, De prijs is idd zeker niet de goedkoopste, het bouwjaar zegt mij niet zoveel. De huidige staat van de auto en war er afgelopen jaren aan vervangen/ verbeterd is des te meer. Als het op vervangen van onderdelen aankomst is Tesla een duur merk. Aan mijn auto zijn veel onderdelen vervangen (zoals upgrade naar MCU2, nieuwe led koplampen, etc.) Daarnaast beschikt de auto over lifetime free supercharge (wat ook een financiële waarde heeft) heeft tie een relatief lage KM stand en is de conditie van lakwerk, interieur en velgen bovengemiddeld goed. Daarom is dit zeker niet de goedkoopste van het forum. Hij hoeft trouwens niet weg, alleen voor liefhebbers.
Jouw reactie heeft mjij toch tot nadenken gezet en nu ga ik zaterdag kijken naar een andere. 1tje die al koplampen heeft vervangen en een mcu2 heeft en nog wat andere kleinig heidjes kwa onderhoud.
 
Jouw reactie heeft mjij toch tot nadenken gezet en nu ga ik zaterdag kijken naar een andere. 1tje die al koplampen heeft vervangen en een mcu2 heeft en nog wat andere kleinig heidjes kwa onderhoud.
Hi Redsjo, Mijn prijs is niet in beton gegoten. Ik doe de auto weg omdat ik weer een lease auto ga rijden. Beetje met pijn in het hart, want de Tesla Model S is een geweldig fijne auto. Ik vindt het vooral belangrijk dat de auto terecht komt bij iemand die hem op waarde kan schatten. Helaas is mijn conclusie dat er veel " rommel" tussen zit. Ik heb inmiddels aardig wat Model S modellen gezien en helaas, echte mooie en goede exemplaren zijn zeldzaam.... Mocht je echt geïnteresseerd zijn dan laat het even weten.
 
  • Like
Reactions: shthpnz and EddieW
Te koop: Tesla Model S uit 12-2018
Met pijn in mijn hart heb ik besloten om mijn Tesla Model S uit 12-2018 in te leveren bij Tesla (garantiewaarde) of hier te verkopen. Het is een geweldige auto die ik vijf jaar lang met ontzettend veel plezier heb gereden en perfect heb onderhouden.
  • Model: Tesla Model S 75D
  • Bouwjaar: December 2018
  • Kilometerstand: 61.000
  • Kleur: Solid Black
  • Interieur: Carbonvezel interieuraccenten
  • Velgen:
    • Zomerset: Tesla Twin Turbine 21" breedset inclusief Alloygators
    • Winterset: Tesla Slipstream 19" (moeten nog wel winterbanden op)
  • Upgrades en opties:
    • Ultra High Fidelity-geluidspakket
    • Enhanced Autopilot
    • CCS upgrade and adapter
    • Onder nul winterpakket
    • Koolstofvezel décor
    • Premium upgradepakket
    • Glazen dak
  • Zelf laten uitvoeren
    • Chrome Delete
    • Rode remklauwen
    • Getinte ramen van voor naar achter
    • All-weather interieurset voor/achter
    • All-weather interieurset achterbak
  • Onderhoud: Voornamelijk thuis opgeladen, altijd met de hand gewassen en dit jaar nog frisse banden en velgen onder gezet.
Tesla Garantiewaarde voor deze auto is €39.000, daarnaast heb ik zelf nog enkele upgrades toegepast zoals chrome delete, rode remklauwen en getinte ramen voor €1.500. Nieuwe velgen en banden incl Alloygators met waarde ongeveer €4.000. All-weather interieurset €500, CCS upgrade €275.

Zoals je al ziet heb je een complete auto die je nog jaren met plezier kan gaan rijden. Alle facturen en documenten zijn beschikbaar en daarnaast komt er over een maand ook nog een keuringsrapport die aangeeft er beschadigingen zijn. Indien er geen interesse is vanuit deze forum of Marktplaats zal ik deze prachtige auto in december inleveren bij Tesla.

Vraagprijs voor totaal: €44.500
Link: Autoscout24
 

Attachments

  • IMG_0744.JPG
    IMG_0744.JPG
    941.6 KB · Views: 26
  • IMG_0747.JPG
    IMG_0747.JPG
    921.7 KB · Views: 22
  • Like
  • Love
Reactions: shthpnz and Nick-m
Te Koop

Ferodo DS2500 remblokken remslangen en remvloeistof

wegens gewijzigde plannen

Voor de model Y en 3 performance een complete remmen upgrade set (Rode Brembo klauwen rondom)
Ferodo DS2500 FRP3161H en FRP3162H voor en achter en staalomvlochten remleidingen en 2 liter Castrol react SRF racing dot 4

uiteraard allemaal nieuw in ongeopende verpakkingen

heeft alles bij elkaar ruim € 750,- gekost

nu te koop voor €500,-

foto's van de blokken zijn van internet want de mijne zitten nog in de niet geopende doosjes
Scherm­afbeelding 2023-11-12 om 14.20.36.png


Scherm­afbeelding 2023-11-12 om 14.21.25.png


Schermafbeelding 2023-11-12 om 14.06.50.png

Schermafbeelding 2023-11-12 om 14.08.47.png

Schermafbeelding 2023-11-12 om 14.11.54.png
 
Last edited:
Te koop: Tesla Model S uit 12-2018
Met pijn in mijn hart heb ik besloten om mijn Tesla Model S uit 12-2018 in te leveren bij Tesla (garantiewaarde) of hier te verkopen. Het is een geweldige auto die ik vijf jaar lang met ontzettend veel plezier heb gereden en perfect heb onderhouden.
  • Model: Tesla Model S 75D
  • Bouwjaar: December 2018
  • Kilometerstand: 61.000
  • Kleur: Solid Black
  • Interieur: Carbonvezel interieuraccenten
  • Velgen:
    • Zomerset: Tesla Twin Turbine 21" breedset inclusief Alloygators
    • Winterset: Tesla Slipstream 19" (moeten nog wel winterbanden op)
  • Upgrades en opties:
    • Ultra High Fidelity-geluidspakket
    • Enhanced Autopilot
    • CCS upgrade and adapter
    • Onder nul winterpakket
    • Koolstofvezel décor
    • Premium upgradepakket
    • Glazen dak
  • Zelf laten uitvoeren
    • Chrome Delete
    • Rode remklauwen
    • Getinte ramen van voor naar achter
    • All-weather interieurset voor/achter
    • All-weather interieurset achterbak
  • Onderhoud: Voornamelijk thuis opgeladen, altijd met de hand gewassen en dit jaar nog frisse banden en velgen onder gezet.
Tesla Garantiewaarde voor deze auto is €39.000, daarnaast heb ik zelf nog enkele upgrades toegepast zoals chrome delete, rode remklauwen en getinte ramen voor €1.500. Nieuwe velgen en banden incl Alloygators met waarde ongeveer €4.000. All-weather interieurset €500, CCS upgrade €275.

Zoals je al ziet heb je een complete auto die je nog jaren met plezier kan gaan rijden. Alle facturen en documenten zijn beschikbaar en daarnaast komt er over een maand ook nog een keuringsrapport die aangeeft er beschadigingen zijn. Indien er geen interesse is vanuit deze forum of Marktplaats zal ik deze prachtige auto in december inleveren bij Tesla.

Vraagprijs voor totaal: €44.500
Link: Autoscout24
Ik vermoed dat de inruilgarantie op dit moment een heel luxe garantie is. Ik verwacht dat je op dit moment op de reguliere markt al snel 5k lager uit komt. Handelaren en particulieren lijken momenteel niet te staan te springen om gebruikte model s.
En ondanks dat de auto's niet vergelijkbaar zijn, kiezen bij een dergelijke prijsstelling veel mensen voor een nieuwe model 3 met garantie.
 
Ik vermoed dat de inruilgarantie op dit moment een heel luxe garantie is. Ik verwacht dat je op dit moment op de reguliere markt al snel 5k lager uit komt. Handelaren en particulieren lijken momenteel niet te staan te springen om gebruikte model s.
En ondanks dat de auto's niet vergelijkbaar zijn, kiezen bij een dergelijke prijsstelling veel mensen voor een nieuwe model 3 met garantie.

Klopt, MS staat wellicht daarom bovenaan in het lijstje "meest geëxporteerde auto's van 2023"
(terwijl de grote aantallen waarschijnlijk in november en december vrijkomen -> eind 2018 veel MS op kenteken gezet)