Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Michelin Pilot Sport EV zomerbanden set voor een MX, 20 inch.

Standaard staggered setup van 275 en 265. Past onder iedere MX met 20 inch velgen

Slechts 4000km mee gereden!

MP prijs is bieden vanaf 400 euro. Onderling met forumleden komen we er vast uit.

Foto's en mee info, zie de Marktplaats add:
Michelin Pilot Sport EV
Bieden

Ophalen in Utrecht. In de directe omgeving wil ik uiteraard ook even brengen.
Sold...
 
Ik heb een originele Cyclone 19" winterset (Model X - 2017) in de aanbieding wegens nieuwe set op de nieuwe X.

IMG_0193.jpg
IMG_0194.jpg

IMG_0195.jpg

IMG_0196.jpg

Velgen: 19" x 8,5" ET 35
Velgen in zeer goede staat (4 winterseizoenen gebruikt)
Winterbanden (Pirelli 265/50 R19) die erop staan zijn ook 4 seizoenen gebruikt en best te vervangen.

VP: 750 euro
Afhalen regio: Edegem-Antwerpen

(Ter info: Product-link op www.Tesland.com)
 
Ik ben op zoek naar een defecte TWC om de kabel en behuizing te herbruiken. Een truck heeft met de achterkant die van mij van de gevel gereden en ook de stekker beschadigd. Ik heb nu het binnenwerk in een losse doos steken en de stekker met Duck Tape bewerkt.

Als iemand een defecte TWC heeft liggen wil ik die graag tegen een prijsje overnemen.
 
Afgelopen vrijdag is onze model 3 Highland geleverd. Deze wordt morgen meteen voorzien van winterbanden. Hierdoor komen deze nagelnieuwe 18" Photon velgen direct beschikbaar met Michelin e-primacy (zomerbanden). Nog geen 500km afgelegd. Leuk als winterset of eventueel als update voor elke Tesla Model 3/Y ('19-'23). Ter overname voor 1250,-
Ophalen in Doetichem.

Photon velgen.PNG
 
Afgelopen vrijdag is onze model 3 Highland geleverd. Deze wordt morgen meteen voorzien van winterbanden. Hierdoor komen deze nagelnieuwe 18" Photon velgen direct beschikbaar met Michelin e-primacy (zomerbanden). Nog geen 500km afgelegd. Leuk als winterset of eventueel als update voor elke Tesla Model 3/Y ('19-'23). Ter overname voor 1250,-
Ophalen in Doetichem.

View attachment 1013665
Op de Tesla-site staat bij de Photon-velgen: "Opmerking: Geschikt voor Model 3 geproduceerd vanaf 2023."
 
  • Like
Reactions: job-lek
Op de Tesla-site staat bij de Photon-velgen: "Opmerking: Geschikt voor Model 3 geproduceerd vanaf 2023."
Dat komt wrs door de TPMS die in de Highland op bluetooth zit. Ik moet dit voor de winterbanden vervangen. De oude mogen met dit bandensetje mee. PM me als je serieus interesse hebt. Ik zal dit bij de bandenwisseling navragen. Zie ook Project Highland (Model 3 redesign)
 
Last edited:
Te koop aangeboden: Tesla wall connector v3, nieuw in ongeopende doos.

Wordt verkocht omdat ik mijn tesla ga verkopen (en dus de wall connector niet meer nodig heb).
Nieuwprijs is 535 euro op tesla store, dus graag een realistisch bod.

Op te halen in Eindhoven (NL).
 
Afgelopen vrijdag is onze model 3 Highland geleverd. Deze wordt morgen meteen voorzien van winterbanden. Hierdoor komen deze nagelnieuwe 18" Photon velgen direct beschikbaar met Michelin e-primacy (zomerbanden). Nog geen 500km afgelegd. Leuk als winterset of eventueel als update voor elke Tesla Model 3/Y ('19-'23). Ter overname voor 1250,-
Ophalen in Doetichem.

View attachment 1013665
Inmiddels is de Model 3 voorzien van de winterbandjes. De Photon 18" passen op elke model 3 (zelfde steek) echter is het systeem van de banddruk veranderd van 433mhz naar Bluetooth. Maar beide sensoren zitten erbij, dus het maakt niet uit onder welke versie ze uit eindelijk komen. Af te halen bij mijn bandenboer in Doetinchem waar ze momenteel veilig logeren, hier kunnen ze ook kan helpen met de sensoren.
IMG_5850.JPG
IMG_5853.JPG
IMG_5858.JPG
 
Last edited:
In verband met het arriveren van mijn "S3XY Knob" doe ik mijn setje "S3XY Buttons" in de aanbieding:

- 4 Buttons: S, 3, X en Y.
- Commander, gen1
- Split-kabel voor de 3/Y *
- Eventueel assistentie bij inbouw en configuratie

Wat wil ik hier voor hebben?

Ik geef de set weg aan de eerste die mijn referral code gebruikt bij het bestellen van een nieuwe Tesla!

DM me voor details.


* Deze kabel werkt in ieder geval met de model Y en model 3 t/m 2023. Waarschijnlijk niet met de Highland model 3.
Blijkbaar heb ik niet de mazzel dat iemand toevallig net een nieuwe Tesla wil bestellen en daar gelijk een "gratis" setje S3XY Buttons bij wil krijgen.

Daarom, nu ook gewoon te koop voor €169,69.
 
Last edited:
Not sure if this is the correct thread as I unfortunately can't speak Dutch, but here I go:

I'm selling my black color Tesla Model Y Performance in absolutely perfect status with only 5200Km purchased on the 31st August 2023 directly to Tesla Motors Netherlands. Manufactured in Berlin, price is 53000€ VAT included (VAT deductable for companies)

393 kW (527 hp), acceleration from 0-100 in 3,7s, battery range 514Km advertised (480km real life)

Warranty directly by Tesla, 8 years or 192000km for battery and engine (until 30 ago 2031), 4 years or 80000km for everything else (until 30 ago 2027)

I'm the first owner, license plate T-933-SZ, status is as good as new. Price is non negotiable.

Includes standard autopilot (as every Tesla) but not the Enhanced version nor the Full self driving. Both can be purchased afterwards from Tesla. Towing hitch can also be installed from Tesla (not included)

The car is on my own company so you can deduct VAT if you buy for your own company (bijtelling is 374€, Catalog price is 61100€).

Selling reason is that I no longer need a company car (I'm a Software Engineer and got a remote position for a new client)
 

Attachments

  • IMG_3791.jpg
    IMG_3791.jpg
    939.2 KB · Views: 27
  • IMG_3792.jpg
    IMG_3792.jpg
    897.5 KB · Views: 34
  • IMG_3793.jpg
    IMG_3793.jpg
    782.8 KB · Views: 28
  • IMG_4255.jpg
    IMG_4255.jpg
    529.2 KB · Views: 29
  • IMG_4256.jpg
    IMG_4256.jpg
    621.9 KB · Views: 28
  • IMG_4258.jpg
    IMG_4258.jpg
    444.9 KB · Views: 28
  • IMG_4259.jpg
    IMG_4259.jpg
    672.4 KB · Views: 27
  • IMG_4263.jpg
    IMG_4263.jpg
    731.7 KB · Views: 26
  • IMG_4264.jpg
    IMG_4264.jpg
    493.9 KB · Views: 29
Heeft iemand toevallig een inbouw koelbox te huur/leen voor onze wintersport de komende week? (uiterlijk donderdag 15 februari ophalen, op z'n vroegst zondag 25 februari terugbrengen).
Hij moet in een Model X, we hadden zelf deze gevonden voor de Model Y, past waarschijnlijk ook wel:

Maar een andere koelbox waarmee we het diepvries eten een dag+nacht bevroren kunnen houden is ook goed. Alle tips zijn welkom :)
 
Beste mede Tesla fanaten,

Wegens aanschaf van een Model X bied ik met toch wel een beetje pijn in mijn hart mijn fijne Model S 75D te koop aan. De auto is voorzien van levenslang gratis Superchargen (SC01), levenslang premium connectivity, AutoPilot (1.0), MCU2 (Netflix, Disney+), Subzero winterpakket (stoelverwarming voor/achter en stuurverwarming), CCS upgrade, 21 inch turbine velgen, luchtvering, NextGeneration seats, High Fidelity audio.

Tenslotte is de auto voorzien van een Lo-jack voertuigvolgsysteem wat de maandelijkse verzekeringspremie aanzienlijk verlaagt. De zomerbanden zijn een jaar oud en de draagarmen kraken niet!

De huidige kilometerstand is 178.885. De auto staat op MP te koop voor €31.500, over de prijs is echter te onderhandelen.

a.jpg


b.jpg


c.jpg


d.jpg


e.jpg



f.jpg



h.jpg


j.jpg


l.jpg
 
  • Like
Reactions: job-lek and Nick-m