Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Hierbij bied ik mijn Uberturbines aan van mijn Model Y performance.
Net geen 1000km mee gereden, dus zo goed als nieuw.
Maten: 255X345X21 voor en 275X35X21 achter
Vraagprijs: 2800,- voor de complete set met banden.
Alleen de velgen kan ook, dan kost de set 1400,-

velg9.jpg
velg1.jpg
velg2.jpg
velg3.jpg
velg4.jpg
velg6.jpg
velg7.jpg
velg8.jpg
 
  • Like
Reactions: Nick-m
Dit weekend krijg ik mijn nieuwe MY RWD geleverd. Eerste Tesla, eerste non-fosil, dus spannend.
Daar ik vaak onderweg ben in Oostenrijk, vervang ik na levering de banden al direct door all seasons.

Waardoor te koop: 4 stuks nieuwe
Hankook ventus evo S1 Ev zomerbanden 255/45 R19

Vraag voor de 4 stuks 490€

Ik heb nog geen foto's want de wagen is nog niet geleverd, maar laat het weten als je interesse hebt.
Regio: Antwerpen
 
  • Like
Reactions: job-lek
Inmiddels is de Model 3 voorzien van de winterbandjes. De Photon 18" passen op elke model 3 (zelfde steek) echter is het systeem van de banddruk veranderd van 433mhz naar Bluetooth. Maar beide sensoren zitten erbij, dus het maakt niet uit onder welke versie ze uit eindelijk komen. Af te halen bij mijn bandenboer in Doetinchem waar ze momenteel veilig logeren, hier kunnen ze ook kan helpen met de sensoren.View attachment 1014361View attachment 1014363View attachment 1014364
Banden zijn verkocht!
 
Gevraagd: een in nette staat verkerend origineel wit interieur voor een Tesla Model 3. Het gaat mij om de twee voorstoelen, de achterbank en de zijpanelen naast de achterbank. Deurpanelen optioneel.
Eventuele inruil van een nette staat verkerend zwart interieur is bespreekbaar.
 
  • Like
Reactions: job-lek and FAarts
Hierbij bied ik mijn Uberturbines aan van mijn Model Y performance.
Net geen 1000km mee gereden, dus zo goed als nieuw.
Maten: 255X345X21 voor en 275X35X21 achter
Vraagprijs: 2800,- voor de complete set met banden.
Alleen de velgen kan ook, dan kost de set 1400,-

View attachment 1017871View attachment 1017872View attachment 1017873View attachment 1017874View attachment 1017875View attachment 1017876View attachment 1017877View attachment 1017878

De banden worden overgezet op mijn nieuwe velgen, maar de Uberturbine velgen zijn nog steeds te koop.
Nieuwe prijs is 1250,-
 
Ik ben op zoek naar een defecte TWC om de kabel en behuizing te herbruiken. Een truck heeft met de achterkant die van mij van de gevel gereden en ook de stekker beschadigd. Ik heb nu het binnenwerk in een losse doos steken en de stekker met Duck Tape bewerkt.

Als iemand een defecte TWC heeft liggen wil ik die graag tegen een prijsje overnemen.
Goedemorgen, ik heb er nog eentje waarvan de rode led blijft knipperen.