Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hoe heet jouw Tesla?

This site may earn commission on affiliate links.
ik heb begrepen dat die gast geëmigreerd is naar Moskou of Moscou of Moscow, iets in die aard. Of gedeporteerd is.

Klopt, ik heb hem er laat at nog gezien.
IMG_8097.JPG
 
Leuk om te lezen. Hier is het gewoon "de tesla" en "de saab". Hoewel de tesla door kids ook wel eens de coole auto genoemd wordt. Voordat de tesla er was gingen de kinderen liever mee in de saab (cabrio) maar nu kiezen ze ook bij mooi weer voor de tesla
 
  • Like
Reactions: FVO
Iedereen in de familie vond onze eerste MS zo lang en breed dat we 'r maar 'The Stretch' hebben genoemd. Maar toen kwam AP1 en ook Mark Ronson met Uptown Funk (met, in de brug van het liedje, de lijn "Julio, get the Stretch"). Dus de tweede MS met AP1 MS werd Julio, vermits ie zelf rijden moest (ook toevallig lekker allitererend met Joule natuurlijk, een ander uitdrukking van kWh, maar dat heb ik slechts achteraf beseft).

 
Getriggered door dit draadje bedacht ik me dat ik een naam moet verzinnen voor mijn nog te leveren X, al is het alleen maar om in de app het onderscheid te kunnen maken met mijn S. Ik zocht een woord met een X en dat weerspiegelt dat de auto dik en sterk is. Hoe makkelijk kan het dan eigenlijk zijn, mijn nieuwe auto gaat dus Obelix heten.
Mooi. O belle X!
 
Mooie Rooie. Kom ik in maart 2016 trots en blij op kantoor en zeg tegen mijn lieve wederhelft: we hebben een Tesla gekocht! Vraagt zij: en ... welke kleur? Ik: eh, een blauwe. Zij: écht niet, ik wil een rode, want mooi rood is niet lelijk. Enfin, een lang verhaal kort en gehoorzaam als ik ben: ik heb de blauwe omgezet naar een rooie. En nog geen dag spijt van gehad; wat een nekkendraaier!