Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

hydrophobic Kwaliteit en waar te koop?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik wil graag hydrophobic kopen voor de ruiten te behandelen en waarschijnlijk de rest van de auto.

nu zie ik veel producten die beweren het zelfde te kunnen. Nu is een grootte verpakking goedkoper dan een kleine, echter welke is nu het beste?

iemand ervaring?
 
  • Helpful
Reactions: Kvn!
De handleiding van de Model 3 raadt het alvast niet aan:

Code:
Caution: Do not use windshield treatmentfluids. Doing so can interfere with wiperfriction and cause a chattering sound.

Code:
Caution: Do not add formulated washerfluids that contain water repellent or bugwash. These fluids can cause streaking,smearing, and squeaking or other noises

Er zijn natuurlijk genoeg mensen die het wel gedaan hebben, dus aan jou de keuze.
 
Ik heb een anderhalve maand geleden mijn tesla laten poetsen en toen heeft hij mijn ramen behandeld. Nu heb ik hiervoor GLASS Sealant van Meguiar’s gekocht en dacht misschien heb je een allround dat ook op de velgen en body lunt doen. Een grootte hoeveelheid is dan goedkopen en kan dan eventueel delen met anderen.
 
Ki
Ik wil graag hydrophobic kopen voor de ruiten te behandelen en waarschijnlijk de rest van de auto.

nu zie ik veel producten die beweren het zelfde te kunnen. Nu is een grootte verpakking goedkoper dan een kleine, echter welke is nu het beste?

iemand ervaring?
Kijk eens op carclean.com
Zelf gebruik ik Gyon cure als waterafstotende laag op lak en ook wel op de ruiten, alhoewel ze daar Gyon view voor hebben.
NB geen belang in die club.