Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Ionity Charging netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
bizar zeg, ik zie gewoon flat rate:
Screenshot_20190828-102542.png
 
Ik zie net dezelfde prijzen...ook €1 startfee en dan c€30,94/kW, zowel op een Allego als een Ionity. Uiteraard met een account (wel een zakelijke -- misschien is dat het verschil?)

Ik vermoed dat die €5 per sessie enkel voor klanten zijn die snel genoeg geregistreerd hadden...
 
Last edited:
Ik zie net dezelfde prijzen...ook €1 startfee en dan c€30,94/kW, zowel op een Allego als een Ionity. Uiteraard met een account (wel een zakelijke -- misschien is dat het verschil?)

Ik vermoed dat die €5 per sessie enkel voor klanten zijn die snel genoeg geregistreerd hadden...

@CJA Hulskamp heeft ook sinds gisteren registreerd, zijn jullie dan echt allemaal na hem ?
 
Ik wel, maar ik zag net hetzelfde voor ik dat deed. Afijn, het is voor sessies boven de 20kWh nog steeds voordeliger dan Maingau, maar de ridicuul lage prijs van €5 per sessie heb ik niet. Maar zo'n prijs is op lange termijn trouwens toch niet vol te houden...dat hebben we al gezien bij die eerste Maingau-pas.
 
Ik wel, maar ik zag net hetzelfde voor ik dat deed. Afijn, het is voor sessies boven de 20kWh nog steeds voordeliger dan Maingau, maar de ridicuul lage prijs van €5 per sessie heb ik niet. Maar zo'n prijs is op lange termijn trouwens toch niet vol te houden...dat hebben we al gezien bij die eerste Maingau-pas.
Zojuist even gekeken bij mij in de app maar ook nog steeds 5 euro per laadsessie. Ook afgelopen vakantie meerdere keren voor 5 euro geladen in Duitsland, Zwisterland en Italië. Misschien inderdaad voor de mensen die snel hebben geregistreerd?

Overigens is Ionity met 8 euro per sessie nog steeds niet duur en zeker de moeite waard!