Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Janken over leverdata (vertraging, voorkruipen, sigs vs. non-sigs, andere landen...)

This site may earn commission on affiliate links.
Veel logica zit er toch niet in het hele tesla productie/leverproces
ik lees hier dat mensen hun vin bijna 5000 eenheden lager is dan de mijne, terwijl ik 4 maand vroeger bestelde. Met als kers op de taart dat ze nog vroeger uitgeleverd gaan worden ook...

bestelling feb 2013, confirmatie mei 2013, voorziene levering okt/nov, verschoven naar januari (nog niet bevestigd)
P85+ , vin 24100

Er is ook niet veel logica te zoeken.
Nederlandse leveringen krijgen voorrang.
 
Hi ,
Wat is je Vin nummer, want ik ben zogezegd in transit, maar levering toch maar in januari.

En het is misschien leuk voor de Nederlandse vrienden om in 2013 nog geleverd te krijgen, voor ons Belgen is dit een zeer kwalijke zaak.
Mensen die een maand later bestelde krijgen nog in december geleverd terwijl ik moet wachten tot half januari !
Not amused !!
Vin 23182, besteld 20-12-2012, finalised 21-05-2013
 
Janken over leverdata (vertraging, voorkruipen, sigs vs. non-sigs, andere lan...

En ik per woensdag 10/12 met 7-SRT-87, a.s. zaterdag gaan m'n vrouw en ik in Amersfoort een multicoat red Model S bekijken en hopelijk kan ze zich in de bestelde kleur vinden...

En zo niet? Auto inruilen? (Of vrouw ;) )

Ik heb netmijn auto achtergelaten bij dc Car Detailing, Ferry was daar net klaar met een opticoat behandeling op een multicoat red. Zag er mooi uit!
 
Laurens als je een S85 met 19"banden dan wordt hij volgens mij met all season banden afgeleverd, dus in dat geval heb je geen winterbanden nodig. Althans, mijn S85 werd 22-11 afgeleverd met all season banden die ook geschikt zijn voor de winter.
Van die banden klopt, maar deel je mening niet qua geschiktheid voor winter. Als je je auto kan laten staan als er sneeuw ligt is het prima, als je wilt rijden zou ik winterbanden kiezen.

- - - Updated - - -

Heb inmiddels contact gehad met DS, de mijne is pas over een week bekend ondanks onze bijna gelijke leverdatum
Wellicht dat ik een (T) ESLA kenteken ga krijgen :biggrin:

Jouw auto moest de 29e nog vertrekken, terwijl die van mij al in NL is. Dat is dus een andere boot voor jou. Kenteken wijzen ze toe zodra hij in Tilburg aangekomen is lijkt het, nog voor de accu eronder gaat. De tenaamstelling zelf doen ze natuurlijk pas op de dag van levering. Ik gok dat de APL INDONESIA, die de 11e aankomst, jouw auto bevat.
 
Lionkingbike hoe kom jij al aan je kenteken bij een aflevering op de 21e ik sta voor de 14e maar heb nog geen kenteken

Ik mailde nog even over de finale datum, en toen kreeg en passant het kenteken. Overigens is de status van de auto (aflevering vrijdag) sinds twee dagen ook naar "Uw Model S wordt voorbereid om opgehaald of geleverd te worden." Dan is ie in Tilburg aangekomen blijkbaar.