Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Janken over leverdata (vertraging, voorkruipen, sigs vs. non-sigs, andere landen...)

This site may earn commission on affiliate links.
Dit van mij is al in NL, die van jou niet dan?

Laurens.. Je had gelijk. Hij zat al op een eerdere boot.

Ik kreeg zonet om 19.00 een telefoontje. Of ik i.p.v. Vrijdag de 20e de auto al op vrijdag de 13e (!) om 16.00 de auto al op zou willen wil halen :)


Wow ! Had een strakke planning.. Garage en de 3-fasen aansluiting daarin is pas volgende week af !
Ben de meterkast nog aan het afmonteren... Walb-lader komt eind van de maand.

Alles in mijn agenda toch maar direct omgezet en morgenochtend ga ik direct betaling overmaken, meldcode aan de verzekering doorgeven etc, etc..

Je stelt je verwachting heel erg hoog.. en dan overvalt de snelheid van Tesla je alsnog..... net als bij de auto zelf als ik de forum ervaringen zo lees. ;-)
Nummerbord in de SVB reeks.
 
Laurens.. Je had gelijk. Hij zat al op een eerdere boot.

Ik kreeg zonet om 19.00 een telefoontje. Of ik i.p.v. Vrijdag de 20e de auto al op vrijdag de 13e (!) om 16.00 de auto al op zou willen wil halen :)


Wow ! Had een strakke planning.. Garage en de 3-fasen aansluiting daarin is pas volgende week af !
Ben de meterkast nog aan het afmonteren... Walb-lader komt eind van de maand.

Alles in mijn agenda toch maar direct omgezet en morgenochtend ga ik direct betaling overmaken, meldcode aan de verzekering doorgeven etc, etc..

Je stelt je verwachting heel erg hoog.. en dan overvalt de snelheid van Tesla je alsnog..... net als bij de auto zelf als ik de forum ervaringen zo lees. ;-)
Nummerbord in de SVB reeks.
Tesla Adam begint op stoom te komen......ik mag ook morgen ipv maandag.....
Alles ook maar omgegooid....
 
Ik sta ook vrijdag om 1600h, evenals GerardF dus. Gezellig!

Ik ga vrijdag om 10:00 halen in A'dam. Had vanmiddag een afspraak in de buurt en kon het niet laten om ff langs te rijden en te checken of hij er al stond. Buiten stond het behoorlijk vol met kentekenplaat-loze MS-sen, maar die gingen er allemaal vandaag (woe) en morgen weg! Mijne stond nog in een aparte opslagloods daar in de buurt, nog niet gezien dus... Wel een indicatie van het stevige uitlever-tempo als de auto er 2 dagen vantevoren nog niet kan staan!


Morgen de ICE verkopen, vrijdag MS halen!
 
Vanmorgen gebeld door Tesla,
Levering van zaterdag 21 december vervroegd naar donderdag 19.
En een prachtig kenteken;
5-SVF-63
Mijn initialen zijn SV en met de F kun je een hoop kanten op.
Ik ga dan toch maar voor Fluisterstil…….
Het grote aftellen is begonnen……nog een weekje…….
 
Vanmorgen gebeld door Tesla,
Levering van zaterdag 21 december vervroegd naar donderdag 19.
En een prachtig kenteken;
5-SVF-63
Mijn initialen zijn SV en met de F kun je een hoop kanten op.
Ik ga dan toch maar voor Fluisterstil…….
Het grote aftellen is begonnen……nog een weekje…….
Fluisterstil, yeah right, zal best meevallen als je die banden gaat martelen :cool:
 
Nog exact 24 uur zie ik, en dan ga ik kennis maken met m'n S! Ik moest het even ergens kwijt, collega's vinden het geen leuk onderwerp meer :)

herkenbaar! dat zijn ook dezelfde collega's die hem later niet zien staan op de parking en telkens toevallig de andere kant uit kijken.
gelukkig kan je in onze zelfhulpgroep altijd terecht.:wink: (als je maar geen gekke dingen gaat doen, zoals een kerstboom op zijn dak binden)