Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Janken over leverdata (vertraging, voorkruipen, sigs vs. non-sigs, andere landen...)

This site may earn commission on affiliate links.
Zojuist een telefoontje van Tesla gehad dat ze onderweg wat onderdelen zijn kwijtgeraakt. Ik hoop dat het de brom en de fluit zijn, die mogen ze van mij houden. Mijn afspraak van aanstaande vrijdag is verplaatst naar zaterdag 7 december.

@gelden ik probeerde je een DM te sturen, maar je mailbox zit vol. Zonde van al die aanvragen die nu verloren gaan om opgenomen te worden op de geldenmap. Snel wat berichtjes wissen! Maurice en Martin in elk geval veel plezier vrijdag. Ik zal aan jullie denken.

He Jean, hoe laat ben jij in Tilburg? Ik hoorde net dat ik ipv ma 9 dec al za 7 dec om 14u langs kan komen. Misschien zien we elkaar daar dan!

Roger
 
Sinterklaas is mooi op tijd : 5 december om 18:00u. levert hij mij een mooie blauwe model S in Amsterdam.
Hedenmorgen is het laadstation geïnstalleerd :biggrin:

ICU compact.jpg
 
Jaaaahhhh, de status in My Tesla is gewijzigd naar "Uw Model S wordt voorbereid om opgehaald te worden". En daar nemen ze een weekje extra de tijd voor. Dat betekent natuurlijk dat ze mijn auto super zorgvuldig willen afleveren. Mooi gepoetst, volle accu, mijn favoriete voorkeurstations alvast ingesteld, homelink geactiveerd, stoeltjes alvast voorverwarmd, hamstertje in de frunk krachtvoer gegeven.... Ik probeer de voordelen in te zien van een week vertraging (not). Het beste troost ik me echter met de gedachte dat velen van jullie na maanden (jaren) langer dan ik te hebben moeten wachten dolgelukkig nu je in dit wonder der techniek mag rondtoeren. Maurice en anderen morgen veel plezier gewenst bij de aflevering. Jullie zullen wellicht iets minder rustig slapen dan ik de komende nacht...
 
Jaaaahhhh, de status in My Tesla is gewijzigd naar "Uw Model S wordt voorbereid om opgehaald te worden". En daar nemen ze een weekje extra de tijd voor. Dat betekent natuurlijk dat ze mijn auto super zorgvuldig willen afleveren. Mooi gepoetst, volle accu, mijn favoriete voorkeurstations alvast ingesteld, homelink geactiveerd, stoeltjes alvast voorverwarmd, hamstertje in de frunk krachtvoer gegeven.... Ik probeer de voordelen in te zien van een week vertraging (not). Het beste troost ik me echter met de gedachte dat velen van jullie na maanden (jaren) langer dan ik te hebben moeten wachten dolgelukkig nu je in dit wonder der techniek mag rondtoeren. Maurice en anderen morgen veel plezier gewenst bij de aflevering. Jullie zullen wellicht iets minder rustig slapen dan ik de komende nacht...

Ik rijd binnenkort wel even langs. Weet je zeker dat je dat wilt? Ik wil het er niet inwrijven... Echt klote voor je.
 
Me too, 2pm Tilburg.
Ook ik eindelijk gebeld door DS Floris
Heb een uitnodiging voor zaterdag 21 september 16.00h.

@L@urens; Floris wist me te melden dat mijn auto nog niet vertrokken is uit NY. Mocht het complete transport soepeler verlopen dan verwacht dan zou de datum nog kunnen
vervroegen. Gezien onze leverdata en VIN nummers denk ik dat je nog een bootje te tracken hebt…...:biggrin:

- - - Updated - - -

december dus………..
 
Ook ik eindelijk gebeld door DS Floris
Heb een uitnodiging voor zaterdag 21 september 16.00h.

@L@urens; Floris wist me te melden dat mijn auto nog niet vertrokken is uit NY. Mocht het complete transport soepeler verlopen dan verwacht dan zou de datum nog kunnen
vervroegen. Gezien onze leverdata en VIN nummers denk ik dat je nog een bootje te tracken hebt…...:biggrin:

- - - Updated - - -

december dus………..
Dat zou dan 1 dag na je naamgenoot zijn, als ik het me goed herinner.
 
Heel sneu voor een kennis van mij die de levering van zijn S vanmiddag om 14:00 had staan in Tilburg.

Krijgt ie vandaag om 12:00 een telefoontje dat er blijkbaar een barst in zijn pano dak zit en derhalve levering niet doorgaat.
Ze verwachten dat de levering nog wel 2013 is, maar ze konden nog niet aangeven wanneer het nieuw glas gaat komen (kon wel eens weken zijn).
Mij lijkt dat ze zoiets niet alsnog met een boot gaan vervoeren. Luchtvracht moet toch kunnen in dit geval?

Ik hoop in ieder geval zo'n telefoontje niet mee te maken als ik hem komende woensdag ga ophalen. Moet er niet aan denken, the horror.
 
Ja hoor. Aanstaande zaterdag de afspraak om de auto af te halen. Krijg ik vandaag een telefoontje. Hij staat al klaar. Of ik hem morgen niet wil ophalen. Kunnen ze zich niet aan de afspraak houden? :wink:. Agenda vol, maar woensdag gelukkig in de buurt van Tilburg. Dus afgesproken om hem dan af te halen.:biggrin: