Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

kabelhouder Franks Design

This site may earn commission on affiliate links.
Potverdorie wat een mooi ding is het toch XFrank! Ik heb gister de hele avond zitten twijfelen, ik kan nl. helemaal niet op eigen terrein laden, om hem te nemen. Aangezien ik nog niet weet wanneer ik ga verhuizen en/of ik hem open of dicht moet hebben dan laat ik het voor nu zitten maar wat een gaaf ontwerp, en super initiatief.
 
dat zal wel even duren, want op dit moment is de kabel enkel aangesloten aan de garagekant, en nog niet aan de zekeringkast:biggrin:
meerdere dankjes is geen probleem, als je te veel op hebt, breng ik je wel naar huis en kan je de MS enkele dagen later komen ophalen
 
dat zal wel even duren, want op dit moment is de kabel enkel aangesloten aan de garagekant, en nog niet aan de zekeringkast:biggrin:
meerdere dankjes is geen probleem, als je te veel op hebt, breng ik je wel naar huis en kan je de MS enkele dagen later komen ophalen

Ben electricien van opleiding, kan die kabel wel even voor u aansluiten. En zal mijn echtgenote als Bob meenemen :biggrin:
 
Status:

in productie:
IMG_3571.JPG
IMG_3569.JPG
IMG_3570.JPG


de kans zit er in dat ik ze de 21ste kan meebrengen
 
ZE ZIJN KLAAR!
ingepakt, met montage handleiding en schroeven en de beloofde stickertjes.
Morgen breng ik er een aantal mee naar de launch Party.
de andere moeten maar eens afspreken om er om te komen.

morgen komen ze mijn rode stekker aansluiten. dus als je met de S om de kabelhouder komt kan je aan de 3x16A hangen.:wink:
 
ZE ZIJN KLAAR!
ingepakt, met montage handleiding en schroeven en de beloofde stickertjes.
Morgen breng ik er een aantal mee naar de launch Party.
de andere moeten maar eens afspreken om er om te komen.

morgen komen ze mijn rode stekker aansluiten. dus als je met de S om de kabelhouder komt kan je aan de 3x16A hangen.:wink:
als je tenminste een rode stekker erbij krijgt want ze zijn 'op' blijkbaar
 
ZE ZIJN KLAAR!
ingepakt, met montage handleiding en schroeven en de beloofde stickertjes.
Morgen breng ik er een aantal mee naar de launch Party.
de andere moeten maar eens afspreken om er om te komen.

morgen komen ze mijn rode stekker aansluiten. dus als je met de S om de kabelhouder komt kan je aan de 3x16A hangen.:wink:

En daar hangt-ie! De strip erboven moet nog even wachten tot ik zeker weet dat de stekker past, maar ook zo is het al zeer fraai. Chapeau Frank!
image.jpg