Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Kan ik hem hebben denk je?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb in real-life nooit eenzijdige ongelukken gezien met Porches of Ferraris maar wel heel veel andere auto's. "De macht over het stuur" verliezen is bijna altijd synoniem voor "niet opletten" maar ja toegeven dat je niet zat op te letten zullen mensen niet zo snel zeggen.

...na 3x kan het geen dikke vingers meer zijn, het is Porsche. ;)
 
Klopt, maar de discussie ging erom dat dit soort bestuurders “goed” hun auto onder controle hebben, terwijl dit in de praktijk toch anders blijkt te zijn.
Ik kan dit niet echt een goed onderbouwd wetenschappelijk onderzoek noemen, dan zul je toch met cijfers moeten komen van aantal Porsches in NL en gemiddeld aantal km gereden per jaar. En dat vergelijken met andere auto’s.
 
Jij roept dat ze het allemaal doen als jij ze tegenkomt. Snap je nou echt niet dat je met die paar links dat volstrekt niet aannemelijk maakt?

Dus als jullie roepen dat ze allemaal wel goed hun auto controle hebben moet het maar waar zijn? Waar zijn jullie onderbouwingen? Dat ze dus uit de bocht vliegen en/of controle over het stuur kwijtraken telt niet mee, omdat ze niet allemaal hun auto ter plette rijden? Ik zeg toch ook niet dat ze allemaal hun auto niet onder controle hebben, enkel dat ik (dus niet jij/jullie) die niet ben tegengekomen. Ze bestaan echt wel nogmaals.
Ik ben wel eerlijk genoeg geweest om mijn ervaringen te delen. Hey misschien lijd ik wel aan waanideeën & hallucinaties :D, ben wel altijd prettig gestoord geweest.
 
  • Like
Reactions: S-19910
Dus als jullie roepen dat ze allemaal wel goed hun auto controle hebben moet het maar waar zijn? Waar zijn jullie onderbouwingen? Dat ze dus uit de bocht vliegen en/of controle over het stuur kwijtraken telt niet mee, omdat ze niet allemaal hun auto ter plette rijden? Ik zeg toch ook niet dat ze allemaal hun auto niet onder controle hebben, enkel dat ik (dus niet jij/jullie) die niet ben tegengekomen. Ze bestaan echt wel nogmaals.
Ik ben wel eerlijk genoeg geweest om mijn ervaringen te delen. Hey misschien lijd ik wel aan waanideeën & hallucinaties :D, ben wel altijd prettig gestoord geweest.

Lees maar eens goed. Ik had het over grote meerderheden. Nergens zeg ik dat ze allemaal keurig rijden.

Maar dit is gewoon zinloos, je roept iets wat overduidelijk onzin is en je wil toch je keutel niet intrekken. Prima. So be it.
 
Lees maar eens goed. Ik had het over grote meerderheden. Nergens zeg ik dat ze allemaal keurig rijden.

Maar dit is gewoon zinloos, je roept iets wat overduidelijk onzin is en je wil toch je keutel niet intrekken. Prima. So be it.

WoW wat een taalgebruik, ik lig echt dubbel, leuk bedacht ;).
Uiteindelijk komt het op neer dat er wel veel mensen zijn die wel goed kunnen rijden, maar ook weer mensen die hun auto niet goed onder controle hebben en toevallig kom ik ze dan tegen, lucky me :D. Zand erover?
 
Dus als jullie roepen dat ze allemaal wel goed hun auto controle hebben moet het maar waar zijn? Waar zijn jullie onderbouwingen? Dat ze dus uit de bocht vliegen en/of controle over het stuur kwijtraken telt niet mee, omdat ze niet allemaal hun auto ter plette rijden? Ik zeg toch ook niet dat ze allemaal hun auto niet onder controle hebben, enkel dat ik (dus niet jij/jullie) die niet ben tegengekomen. Ze bestaan echt wel nogmaals.
Ik ben wel eerlijk genoeg geweest om mijn ervaringen te delen. Hey misschien lijd ik wel aan waanideeën & hallucinaties :D, ben wel altijd prettig gestoord geweest.

Iets meer on topic en minder onderbuik zou ik fijn vinden. Dat is een meming, geen feit natuurlijk
 
  • Like
Reactions: Mad P***y
Ik vind het nog steeds zeer verbasend dat er uberhaubt een discussie kan zijn over wat door iemand wel of niet gezien is. :)
Was je erbij? Nee! Dus daar valt niet eens over te discussieren.

Misschien is het nuttig om weer het te hebben over waar dit topic over begon. Sprintjes die je eventueel zou kunnen winnen :cool:
 
het niveau van de discussies op dit forum gaat sneller naar beneden dan de Tesla kan uitleveren in Belgium and the Netherlands.

Vorige week nog een ganse discussie waarbij mij niet alleen het recht ontzegd werd om nieuwe berijders uitleg te geven over rijden en laden , het werd zelfs concurrentie vervalsing genoemd:confused:.

Nu discussie over wat @Mad P***y al dan niet gezien heeft.
Als je terug gaat naar het begin van dit draadje, zal je lezen dat ik zelf ook eens een "persoon" met een GT3 naast mij heb gehad aan de stoplichten.
En ik geef @Mad P***y 100% gelijk. Zijn rijkunsten waarom omgekeerd evenredig met de exclusiviteit van de auto.

Daar waren trouwens twee getuigen bij, die nooit eerder in een Tesla hadden gezeten:)
WIJ hadden alvast veel lol.:p
 
WoW wat een taalgebruik, ik lig echt dubbel, leuk bedacht ;).
Uiteindelijk komt het op neer dat er wel veel mensen zijn die wel goed kunnen rijden, maar ook weer mensen die hun auto niet goed onder controle hebben en toevallig kom ik ze dan tegen, lucky me :D. Zand erover?
Niks niet zand erover. Ik vond het tot nu toe een zeer vermakelijke discussie. Om wat olie op het vuur te gooien de volgende beelden. Heeft deze Porsche bestuurder nu wél of niet z'n wagen onder controle?

 
  • Funny
Reactions: SMU and Mad P***y
het niveau van de discussies op dit forum gaat sneller naar beneden dan de Tesla kan uitleveren in Belgium and the Netherlands.

Vorige week nog een ganse discussie waarbij mij niet alleen het recht ontzegd werd om nieuwe berijders uitleg te geven over rijden en laden , het werd zelfs concurrentie vervalsing genoemd:confused:.

Nu discussie over wat @Mad P***y al dan niet gezien heeft.
Als je terug gaat naar het begin van dit draadje, zal je lezen dat ik zelf ook eens een "persoon" met een GT3 naast mij heb gehad aan de stoplichten.
En ik geef @Mad P***y 100% gelijk. Zijn rijkunsten waarom omgekeerd evenredig met de exclusiviteit van de auto.

Daar waren trouwens twee getuigen bij, die nooit eerder in een Tesla hadden gezeten:)
WIJ hadden alvast veel lol.:p

De discussie ging dan ook niet over de vraag of dat wel eens voorkomt (uiteraard, net zoals er ook wel een idioot in een Tesla zal rijden), maar om de volstrekt ongeloofwaardige opmerking dat hij bij iedere Porsche die hij ziet rijden ziet dat de bestuurder de auto niet onder controle heeft.