You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
M3 AWD
M3 AWD
Totaal andere wagens... Hard rechtdoor kan een P100 hem wel hebben, maar bij het eerste bochtje vliegt de Porsche je weer voorbij. Stoplichtsprintjes tegen zo'n Porsche is een beetje sneu (IMHO)...
Totaal andere wagens... Hard rechtdoor kan een P100 hem wel hebben, maar bij het eerste bochtje vliegt de Porsche je weer voorbij. Stoplichtsprintjes tegen zo'n Porsche is een beetje sneu (IMHO)...
Ik denk dat de M3P hem gewoon kan hebben, je doet net alsof een Tesla slecht in de bochten ligt en dat is zeker niet het geval.
Misschien ligt een X wat minder in de bochten maar een 3 rijdt als op rails.
Alles valt of staat ook met de berijder natuurlijk.
Ik ben positief verrast hoe snel, makkelijk en soepel mijn LR AWD naar zijn top van 235 gaat en daarna in een soort van begrenzer schiet.
De Audi S6 kon mij zaterdag iig niet bijhouden daar naartoe vanaf ca 130.
Een GT2 RS is sneller dan een GT3 RS. De GT2 heeft turbo's, waarbij de GT3 (RS) een atmosferisch blok is. De GT2 RS is een gelimiteerd model en daardoor gaan de prijzen door het dak. De GT3 modellen zijn de enige in het gamma die nog helemaal atmosferisch is, draait tot 9000 toeren en heeft een geweldig geluid. Absolute circuitwagen en met 520pk uit een slagvolume van nog geen 4l (zonder turbo's). Ook één van de weinige blokken die ruim boven de 125pk/l uitkomt en dat ook nog eens heel blijft.Als het met de GT2 lukt, MOET het met de GT3 ook lukken...