TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Keyfob opent de trunk maar een klein stukje

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by dvroegop, Mar 26, 2015.

1. dvroegop

dvroegop Member

Ah. Mijn eerste 'dingetje'. Als ik met de keyfob de trunk open, gaat die maar 1 cm open. De rest moet ik handmatig doen. Als ik hem open door op de klep zelf het knopje in te drukken, gaat hij wel naar de ingestelde hoogte open. Sluiten gaat wel helemaal goed.... Iemand al eens gehad?

Daarnaast gaat het openen van de chargeport met de fob ook niet. Toch de SeC maar even bellen, denk ik.

2. HWS

HWS Speedjunkie

Misschien bij klep in de gewenste open stand het knopje in de klep ingedrukt houden tot je een (dubbele?) piep hoort om de hoogte opnieuw in te stellen.

3. dvroegop

dvroegop Member

Dat heb ik ook gedaan. Meerdere malen. Dat hielp niet :-( Dat klopt ook wel, anders zou het openen op de auto zelf ook niet werken. Ik zoek wel even verder. Thanks in ieder geval :)

4. ERvee

ERvee member

Lijkt alsof ie 2x signaaltje krijgt. 1e keer open, 2e keer stoppen met openen.

Andere sleutel al s geprobeerd?

5. dvroegop

dvroegop Member

Goede tip. Vanavond even testen!

Share This Page