Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

krakend geluid aandrijflijn MX Raven 7-2019

This site may earn commission on affiliate links.
Hopelijk geen acceleration shudder, maar ik hoor een krakend geluid bij optrekken bij ik denk de aandrijflijn, na enige tijd gereden te hebben verdwijnt het, enkel waarneembaar bij "koude start". Iemand anders soortgelijke ervaring met een MX Raven? Gelijk afspraak gemaakt maar kan pas eind oktober terecht.
 
Hopelijk geen acceleration shudder, maar ik hoor een krakend geluid bij optrekken bij ik denk de aandrijflijn, na enige tijd gereden te hebben verdwijnt het, enkel waarneembaar bij "koude start". Iemand anders soortgelijke ervaring met een MX Raven? Gelijk afspraak gemaakt maar kan pas eind oktober terecht.

Sometimes I hear some noise on a sharp turn when the car is cold.

But I guess you will not get lot of replies posting in Dutch on the Norway section of the site..
 
Hopelijk geen acceleration shudder, maar ik hoor een krakend geluid bij optrekken bij ik denk de aandrijflijn, na enige tijd gereden te hebben verdwijnt het, enkel waarneembaar bij "koude start". Iemand anders soortgelijke ervaring met een MX Raven? Gelijk afspraak gemaakt maar kan pas eind oktober terecht.

zelfde ervaring hier, maar op een model S performance (raven) geleverd in september. Ik ben reeds binnengewest bij service, maar ze kunnen voorlopig niets doen. De vernieuwde onderdelen die ze normaal gezien plaatsen bij wagens met dit probleem, zitten standaard al op de raven modellen, dus ze begrijpen het ook niet. Ze hebben het geëscaleerd naar engineering, en nu is het afwachten. Kan wel lang duren vertelden ze erbij :(

Laten we elkaar op de hoogte houden via dit forum zou ik zo zeggen ...
 
Vandaag bij Tesla geweest, acceleration shudder, de vervangende onderdelen zijn anders dan de standaard en er wordt een modificatie uitgevoerd, verder vanaf nu standaard rijden op Low. Onderdelen zijn hopelijk met 2 a 3 weken binnen volgens Tesla.
 
na de 3e keer, tot nu toe niets gedaan, zijn er nu halfshafts, jackshafts en clevis mount besteld, wachten tot de onderdelen binnen zijn en dan maar hopen dat het een permanent fix is. Als het probleem na de fix weer terugkomt ga ik ernstig overwegen de auto te verkopen, geen zin in dit soort gezeur.