Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Laadgesellschaft

This site may earn commission on affiliate links.
yep ; je zal dus wel een account moeten hebben ; als het liever niet via twitter gaat kunnen we nog altijd een alternatef bedenken, zoals een wall per Suc; twitter gekozen omdat dat aangedragen was als voorbeeld.

Je zou ook een simpele pagina met postscriptje kunnen maken (bijv. naam, kleur en opmerkingen), die dan met de juiste hashtag (hidden input field) post en ook de posts laadt die bij jouw SuC locatie horen. Post kunnen dan na een uur automatisch gewist worden om vervuiling te voorkomen.
De straal zou ook nog wel wat groter kunnen zijn (1 km), zodat je de functionaliteit ook kunt gebruiken als je bij de Mac 300m verderop bent gaan zitten. :)
 
Je zou ook een simpele pagina met postscriptje kunnen maken (bijv. naam, kleur en opmerkingen), die dan met de juiste hashtag (hidden input field) post en ook de posts laadt die bij jouw SuC locatie horen. Post kunnen dan na een uur automatisch gewist worden om vervuiling te voorkomen.
De straal zou ook nog wel wat groter kunnen zijn (1 km), zodat je de functionaliteit ook kunt gebruiken als je bij de Mac 300m verderop bent gaan zitten. :)

Ik zal er eens over slapen; misschien dat twitter niet flexibel genoeg is voor dit soort truckjes (voor iedere zou je een widgetcode moeten aanmaken, lijkt me niet echt praktisch, tenzij je ze auto-generate voor heel de hoop ..) efforts kunnen misschien op versie v6.2 al totaal waardeloos zijn natuurlijk ; in ieder geval, update beloofd
 
nu ik het nog eens nalees begrijp ik beter wat je bedoelt..

een hulpmiddel om dezelfde haastig te gebruiken..dat is handig..
volgens stap is dan de tweets uitlezen en op een webpagina vermelden wie er nog meer staat op de betreffende locatie.. of is dat ook je bedoeling ?


Klaar ;)

Als je aan een suc locatie staat zoekt deze link de "juiste" hashtag voor je op ; als je niet in de buurt bent geeft hij de melding "Sorry no supercharger found near your current location.."

Ik poll de db van supercharge.info voor dit; daarna vergelijk ik de locatie met die in de databank van supercharge.info; ben je in een straal van 250m dan wordt je naar de juiste hashtag geforward.

ohja; de locatie wordt NIET terug doorgestuurd naar de server; javascript handelt dit af, dus ik weet niet/hou niet bij waar je zit als je deze pagina oproept.
 
nu ik het nog eens nalees begrijp ik beter wat je bedoelt..

een hulpmiddel om dezelfde haastig te gebruiken..dat is handig..
volgens stap is dan de tweets uitlezen en op een webpagina vermelden wie er nog meer staat op de betreffende locatie.. of is dat ook je bedoeling ?

klopt als een bus.. maar misschien dat twitter daar niet het beste middel voor is en beter iets lokaal bijhouden in een databankje .. ben er mee bezig .. update deze avond ;)
 
kleine update; toon nu de SuC in 65km range (zo maar eens om te proberen) met desbetreffende twitter link; ik denk best dat we van twitter afstappen, aangezien interfacen met dat ding niet echt "je-dat" is; ik zal alles in een lokaal databankje steken, en zo een overzichtje op het scherm tonen wie op de SuC aanwezig is. Uitloggen is niet nodig, na een uurtje verwijnt de entry zelf.
 
zie nu hoe je het in elkaar hebt gestoken... erg leuk - even doorklikken en je ziet wie getwitterd heeft voor/op die locatie
je moet dan natuurlijk zelf ook nog wel een tweet (kunnen) sturen.. klaarblijkelijk nog een brug te ver voor veel mensen. misschien iets met email, dat gebruikt iedereen inmiddels toch wel hoop ik...denk ik..-;)
 
@justroll Weet niet of je al iets in elkaar aan het zetten bent.

Dacht zelf aan zoiets als interface:


idee_SuCkopie.png


- Naam / kenteken
- Kleur
- Berichtje

Eventueel nog uit te breiden met stall nummer, maar dat kan ook in het berichtje gezet worden.

Reload knop erbij, aangezien de Tesla browser niet lijkt te kunnen refreshen zonder reload (maar automatisch ieder x seconden is niet handig als je net aant typen bent).

SuC locatie en tijdstip hidden ingevoerd en de berichten die geladen worden, zijn automatisch van jouw SuC locatie en alleen van laatste uur (of iets langer om nog wat historie te kunnen lezen).

Lijkt me leuk dit toe te voegen aan mijn website wanneer het klaar is!
 
@justroll Weet niet of je al iets in elkaar aan het zetten bent.

Dacht zelf aan zoiets als interface:


View attachment 74799

- Naam / kenteken
- Kleur
- Berichtje

Eventueel nog uit te breiden met stall nummer, maar dat kan ook in het berichtje gezet worden.

Reload knop erbij, aangezien de Tesla browser niet lijkt te kunnen refreshen zonder reload (maar automatisch ieder x seconden is niet handig als je net aant typen bent).

SuC locatie en tijdstip hidden ingevoerd en de berichten die geladen worden, zijn automatisch van jouw SuC locatie en alleen van laatste uur (of iets langer om nog wat historie te kunnen lezen).

Lijkt me leuk dit toe te voegen aan mijn website wanneer het klaar is!


go for it !
 
@justroll Weet niet of je al iets in elkaar aan het zetten bent.

Dacht zelf aan zoiets als interface:


View attachment 74799

- Naam / kenteken
- Kleur
- Berichtje

Eventueel nog uit te breiden met stall nummer, maar dat kan ook in het berichtje gezet worden.

Reload knop erbij, aangezien de Tesla browser niet lijkt te kunnen refreshen zonder reload (maar automatisch ieder x seconden is niet handig als je net aant typen bent).

SuC locatie en tijdstip hidden ingevoerd en de berichten die geladen worden, zijn automatisch van jouw SuC locatie en alleen van laatste uur (of iets langer om nog wat historie te kunnen lezen).

Lijkt me leuk dit toe te voegen aan mijn website wanneer het klaar is!

Ha, je zet me mooi neer, maar het klopt in grote lijnen wel :)

Zelfs de kleur is weergegeven.

Maken jullie ook een optie om aan te geven dat je wegrijdt? Misschien door bericht te deleten of door toe te voegen dat je weg gaat? Laatste geeft wat meer historiemogelijkheden.