Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Laden in Spanje

This site may earn commission on affiliate links.
Even een update. Mail gehad van klantenservice. Mailadres zou geverifieerd zijn. Maar inloggen lukt nog steeds niet. Ik geef het op, we krijgen binnenkort een NIE. Wellicht helpt dat wel!
Ik heb ook via klantenservice gedaan. Ik kreeg een het ook niet voor elkaar. Maar stond in de mail dat mijn account wel geactiveerd was. Dus bij inloggen heb ik WW vergeten gedaan. Daarna een nieuw WW gemaakt en toen kon ik in de APP onder mijn eigen naam.
 
  • Helpful
  • Informative
Reactions: Maarten and Enzo63
Ik heb ook via klantenservice gedaan. Ik kreeg een het ook niet voor elkaar. Maar stond in de mail dat mijn account wel geactiveerd was. Dus bij inloggen heb ik WW vergeten gedaan. Daarna een nieuw WW gemaakt en toen kon ik in de APP onder mijn eigen naam.
Warempel. Gelukt! Maar kan pas zien of het werkt als ik in Spanje wil laden.
 
Vandaag eens gaan kijken naar de nieuwe Tesla SuC in San Pedro del Pinatar, die nota bene klaar zou zijn in Q1 2023...
Zei ik al eens niet dat Spanje werkt in Elon-tijd? 😂

View attachment 932422

Net een update binnengekregen.

Op het ogenblik van schrijven zijn ze de laadinfrastructuur aan het aansluiten.
Na de vraag wanneer ze klaar zullen zijn, kreeg mijn informant volgend antwoord... Binnen 3 weken 💃🏼 🕺🏻
 
  • Informative
Reactions: Enzo63
Net een update binnengekregen.

Op het ogenblik van schrijven zijn ze de laadinfrastructuur aan het aansluiten.
Na de vraag wanneer ze klaar zullen zijn, kreeg mijn informant volgend antwoord... Binnen 3 weken 💃🏼 🕺🏻
Dat is netjes. En op tijd voor mij. SuC Murcia lag wel erg uit de richting! Hier in Italië is het een drama met laden aan de lokale laadpalen. Verleden jaar had ik het rijk alleen, nu is het kwestie van geluk hebben.
NB: op 2,8.km. Kunnen we klaverjassen @Krisja!!
 
  • Love
Reactions: Krisja