Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Lakbehandeling

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ga voorlopig voor primer en BC-04 gaan en binnen een 2-tal jaren terug laten doen indien nodig. Ik vertrouw er toch op dat Michel dit goed gaat doen :)

Afhankelijk van de kleur adviseert Michel idd een andere behandeling. En ik twijfel er niet aan dat hij het goed gaat doen. Ik denk dat hij nu al Tesla's kan coaten met zijn ogen dicht.

Als je de wagen goed verzorgt zou je vele jaren plezier moeten beleven aan je coating maar hij kan wel regelmatig een opfrisbeurt verdragen met een waterafstotende detail spray. Ik ben ontzettend tevreden van Reload van Carpro maar dat op een zwarte gebruiken is een uitdaging.
 
image.jpeg
 
Gezien ze zorgvuldig worden gekozen kan je er volgens mij wel op vertrouwen dat de Installers op de site van Modesta op niveau zijn:
MODESTA - WORLDWIDE NATIONAL DISTRIBUTORS

Moest ik echter moeten kiezen vanop jouw locatie, zou ik voor Home - Ride & Shine Detailing gaan.
Heb gekozen voor een behandeling bij Ride & Shine. Indien mijn Tesla deze week al geleverd kan worden dan kan hij volgende week nog behandeld worden vanwege een vrijgekomen slotje anders in juni.
 
  • Like
Reactions: PascalH and HWS
Ik ben aan het overwegen of het de Modesta coating of de Kenzo coating wordt. Hoe waterafstotend wordt zo'n Modesta coating in combinatie met de Reload spray? Blijft dat er lang op zitten? Mijn belangrijkste reden om eventueel voor Kenzo te gaan is die waterafstotende eigenschap.
Go for Modesta ! Heb het er al 2 jaar en 3 maanden op zitten. Na het wassen glijden de druppels er nog steeds snel af.