Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Lakbehandeling

This site may earn commission on affiliate links.
IMG_2273.JPG

Gister Taz weer opgehaald uit de Beautyfarm . Hij is echt mooier dan nieuw.

IMG_2280.JPG




IMG_2274.JPG


Bedankt Serge.
 
Vorige week is mijn auto naar Serge gegaan voor:
- Schade links voor op bumper
- Jaarlijkse onderhoud beurt (binnen en buiten).

Resultaat:
- Ipv spotrepair hebben ze (bevriend schadebedrijf van Serge) de hele bumper gespoten! Is weer als nieuw en dus ook meteen alle steenslag weg!
- Twee jaar na Modesta is het nog steeds een spiegel! Volgend jaar waarschijnlijk een nieuwe (PD)Modesta coating, maar nu nog (steeds) even genieten van het 3e jaar met Modesta.

Thanks Serge!
 

Attachments

  • DSC_0286.jpg
    DSC_0286.jpg
    161.8 KB · Views: 84
  • DSC_0287.jpg
    DSC_0287.jpg
    207.2 KB · Views: 77
  • DSC_0300.jpg
    DSC_0300.jpg
    199.6 KB · Views: 87
..Ik heb meer dan twee jaar geleden mijn Tesla laten behandelen met Opti-Coat Pro bij Detail Today. Ik ben nu voor jaarlijkse onderhoud pas geweest. Auto ziet er nieuw uit!
...
Heel mooi, X.
En daar gaat het om. Elke auto ziet er direct na een grondige detailbehandeling met fatsoenlijke wax beter uit dan nieuw. Het gaat er juist om hoe de auto er na een paar jaar met minimaal lakonderhoud uit is blijven zien dankzij de (dure) coating.
 
Afgelopen week opnieuw bij Roel Reijers van Detail Today geweest met mijn Tesla van 2,5 jaar oud die inmiddels bijna 130.000 km heeft gereden. Ik heb gekozen voor de nieuwe behandeling. Je bent er een klein dagje en daarna geloof je je ogen bijna niet: zó mooi, mooier dan nieuw! Die Roel is werkelijk een tovenaar.

Detail Today 2016-1.jpg
Detail Today 2016-2.jpg
Detail Today 2016-3.jpg
Detail Today 2016-4.jpg
 
Afgelopen week opnieuw bij Roel Reijers van Detail Today geweest met mijn Tesla van 2,5 jaar oud die inmiddels bijna 130.000 km heeft gereden. Ik heb gekozen voor de nieuwe behandeling. Je bent er een klein dagje en daarna geloof je je ogen bijna niet: zó mooi, mooier dan nieuw! Die Roel is werkelijk een tovenaar.

View attachment 190003 View attachment 190004 View attachment 190005 View attachment 190006

Bij mij zit Kenzo er zo'n 7 maanden op.
Ik ben ook tevreden, het is gewoon een genot te zien dat bij een stortbui de regen er zo afrolt.

Ik was m'n wagen nu veel minder, als hij wat vuil is spuit ik hem schoon en wat er achterblijft was ik toch nog met het twee emmer systeem.
Ik ben altijd binnen een half uurtje klaar terwijl ik inclusief de wielen altijd 2 uren bezig was met een matig resultaat.

Hij blinkt nog geweldig goed en volgens mij lijdt hij minder in de zon, ik heb een andere rode MS gezien die echt al verkleurd was.
Deze was al wel iets ouder dus misschien is het geen eerlijke vergelijking.

Bij Roel had ik ook m'n ramen laten doen, de coating op m'n voorruit werkt niet meer zo goed.

Zal hem eens een mail sturen.
 
Hier Kenzo met 8 maanden / 25.000 km en werkt nog even goed als op dag 1, super tevreden mee. Auto staat altijd te blinken en het is een eitje om 'm schoon te maken (kost me 20 minuten en dan blink hij weer alsof ik hem uren in de was heb staan zetten).

Zonet bij Detail Today geweest om mijn windowcoating opnieuw aan te brengen. Had een slechte batch te pakken schijnbaar dus een proactieve terugroepactie :p. Goede service.
WhatsApp Image 2016-08-19 at 14.54.14.jpeg
 
  • Like
Reactions: simonsmidt
Hier Kenzo met 8 maanden / 25.000 km en werkt nog even goed als op dag 1, super tevreden mee. Auto staat altijd te blinken en het is een eitje om 'm schoon te maken (kost me 20 minuten en dan blink hij weer alsof ik hem uren in de was heb staan zetten).

Zonet bij Detail Today geweest om mijn windowcoating opnieuw aan te brengen. Had een slechte batch te pakken schijnbaar dus een proactieve terugroepactie :p. Goede service.
View attachment 190722
Ik heb die slechte badge op m'n voorruit ook te pakken (volgens Roel)
Super dat hij mij ook aangeboden heeft dat netjes op te knappen!

De mijne was van midden December dus ook z'n 8 maanden geleden.

Top service!

Verder, er stond vandaag een rode nieuwe MS binnen bij de verkoop in Tilburg.
Zag er prachtig uit maar zoals elke onbehandelde nieuwe wagen kunnen ze niet tippen aan wat Roel bereikt met zn Kenzo.
Ik heb Gijs vd Ven mee naar buiten genomen en hij vond m'n wagen er fantastisch bijstaan.
Volgens Roel ziet elk merk wagen en na een behandeling bij hem beter uit.

Volgende week wordt waarschijnlijk m'n nieuwe middenconsole ingebouwd, de twee voorstoelen gaan er dan uit want alles gaat er voorin tussen de stoelen uit.
Dus de huidige bekerhouders gaan er uit en groot nieuw geheel weer in.
 
Ik heb mijn MS lak eem Modesta behandeling gegeven bij Serge van Ride en Shine. Ik heb mijn auto een maandjes maar hij ziet er beter uit dan toen hij helemaal nieuw was. Serge weet waar hij het over heeft en neemt de tijd om je vragen te beantwoorden.

Een aanrader :

Home - Ride & Shine Detailing

Modesta Treatment:

Deze behandeling bestaat uit het uitermate secuur polijsten van de laklaag om zo tot een zeer hoog resultaat te komen qua correctie en deze voor te bereiden voor de Modesta.

Modesta is minimaal 3 jaar aanwezig op de lak mits u niet door wasstraten gaat.

Ik heb achteraf de mogelijkheid lichte krasjes in de coating voor u te polijsten zonder de coating extreem aan te tasten.

U heeft garantie op de behandeling.
Correctie van swirls 100%
Correctie van krasjes 75 tot 100%
Correctie van glans 100%
Werktijd 4 dagen inclusief het uitharden van de coating

Afspuiten met hogedrukreiniger of gewone straal afhankelijk van vervuiling
Inschuimen met vuil loswekende foam
Laklaag behandelen met chemische reiniger om de poriën te reinigen
Wassen met hoogwaardige ph neutrale shampoo
Laklaag kleien voor diepte reiniging en hardnekkige vervuiling

Velgen en banden reiniging
Secure en corrigerende polijst behandeling voor het verwijderen van de lakdefecten
Wederom wassen met behulp van stoom voor het verwijderen van de polijststof
Applicatie van P-01A primer
Applicatie van Modesta op alle lak delen inclusief binnenzijde van de deuren (sponningen)
Velgen beschermen met Modesta
Ramen behandelen met ramen coating Angelwax H2Go voor waterafstotende werking (niet op de voorruit)
Banden verzorgen met een satijnzwarte laag
Laklaag nalopen met een Hydro fobische detailerspray voor streep loos eindresultaat
Interieur stofzuigen en afnemen

U krijgt een after care pakket voor het onderhouden van de auto deze bestaat uit:
Washandschoen
Droogdoek
Shampoo
Detailer spray
€1095,00 ex btw
 

Attachments

  • DSC_0357-BorderMaker.jpg
    DSC_0357-BorderMaker.jpg
    325.9 KB · Views: 52
  • DSC_0366-BorderMaker.jpg
    DSC_0366-BorderMaker.jpg
    320.6 KB · Views: 54
  • DSC_0374-BorderMaker.jpg
    DSC_0374-BorderMaker.jpg
    324.2 KB · Views: 58
  • DSC_0375-BorderMaker.jpg
    DSC_0375-BorderMaker.jpg
    314.6 KB · Views: 63
  • DSC_0378-BorderMaker.jpg
    DSC_0378-BorderMaker.jpg
    319.6 KB · Views: 60
  • DSC_0380-BorderMaker.jpg
    DSC_0380-BorderMaker.jpg
    351.2 KB · Views: 54
  • DSC_0381-BorderMaker.jpg
    DSC_0381-BorderMaker.jpg
    329 KB · Views: 50
  • Like
Reactions: HWS and simonsmidt