Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Lease zzp

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo, ik wil een m3 sr+ gaan leasen.(zakelijk)
Ik kom vele maandelijkse kosten tegen, maar heb het gevoel dat dit zeker niet de juiste prijs is. Vaak erg hoog. Ik wil 20k over 60 maanden gaan leasen. Iemand tips en wat is jullie maandelijkse lease prijs?
Alvast super bedankt!
 
Kopen kun je de M3 voor 60 maanden a 950,- euro/maand inclusief BTW, via de financial lease constructie op de Tesla site.
Je betaald dan 514,- euro ex BTW aan financial lease per maand en dient de resterende 16500,- euro ex BTW na 5 jaar af te lossen.

Daar komt natuurlijk de verzekering (100,- euro/maand?) het onderhoud en het laden nog bij, maar dan is de M3 na 5 jaar wel van jou.
 
Kopen kun je de M3 voor 60 maanden a 950,- euro/maand inclusief BTW, via de financial lease constructie op de Tesla site.
Je betaald dan 514,- euro ex BTW aan financial lease per maand en dient de resterende 16500,- euro ex BTW na 5 jaar af te lossen.

Daar komt natuurlijk de verzekering (100,- euro/maand?) het onderhoud en het laden nog bij, maar dan is de M3 na 5 jaar wel van jou.
Thnx maar wil wel operationeel leasen ivm bijtelling. Is gunstiger voor mij denk ik.
 
Hallo, ik wil een m3 sr+ gaan leasen.(zakelijk)
Ik kom vele maandelijkse kosten tegen, maar heb het gevoel dat dit zeker niet de juiste prijs is. Vaak erg hoog. Ik wil 20k over 60 maanden gaan leasen. Iemand tips en wat is jullie maandelijkse lease prijs?
Alvast super bedankt!
Maar ben vooral hier benieuwd na.
Wil natuurlijk de juiste keuze maken. En ja, ik rijd er ook privé mee.
 
Ik heb er 2 binnen met allemaal boven de 700 exc btw. (Incl laadpas, kleur wit en de Zwarte stoelen.
Ik heb het idee dat dit een stuk voordeliger kan. Toch?

Waarom heb je dat idee? Op DirectLease zijn de FOL (full operational lease) prijzen online direct te berekenen en voor zo'n configuratie als jij graag wilt betaal je daar 723 EUR excl. BTW excl. brandstof.