Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leden van de 100.000 km club

This site may earn commission on affiliate links.
Eindelijk, i'm in:
View attachment 221455

Deze post trouwens vanuit de thuisbasis: ik bereikte deze mijlpaal toevallig terwijl ik op weg was naar Tesla Tilburg

Sorry deze kan ik nog niet goedkeuren. Je hebt sinds aankoop 99.970 km gereden. Dus pas bij 100.030 keur ik hem goed ;)

Complimenten voor de muziekkeuze en snelheid op het moment van foto, daar is over nagedacht! :)
 
Ik heb er 2,5 jaar op moeten wachten, maar ik ben nu ook lid van de bejaarde Tesla club....

IMG_7600.JPG
 
Het heeft 2 jaar en 3 maanden geduurd maar ik wil me ook graag aanmelden voor deze niet al te exclusieve club:

877289A7-57C4-4BDA-A2F7-E50F7A8DB32F.jpg


7AD16826-FD6D-422D-8C0F-7FF1BA0C0FE1.jpg


Hoe ik aan de kilometers ben gekomen weet ik niet, ik ga eigenlijk altijd met de fiets naar kantoor :). Wel veel woning (Amsterdam) <=> woning (Oost Brabant) en een hele zwik buitenlandse trips gemaakt, rondje Polen, rondje Engeland, Schotland en Wales. Vele Duitsland trips, aantal roadtripsjes en recentelijk Slovenië, Kroatië, Montenegro, Bosnië en Herzegovina, Hongarije, Slowakije, Tsjechië, Duitsland, Luxemburg en België.

Verder wel een aantal dingetjes gehad:

12v accu na 30K vervangen
1 lekkage aan het dak
Slot van de achterklep stuk (lastig auto kan dan niet op slot)
1 deurhendel die niet meer lekker werkte
1 logo gestolen voorzijde (kan je de auto niet direct aanrekenen)
afgelopen week de aandrijf assen voor vervangen omdat er een krakend geluid uit kwam
2 setjes zomerbaden, in maart van dit jaar overgeschakeld naar 20" staggered wat wel impact heeft op de ATA was tot november 2016 rond de 207 Wh/km maar is nu gestegen naar 216 Wh/km.

Voorlopig behoud ik de auto nog, beetje afhankelijk wat er in met betrekking tot investering stimulatie en bijtelling aan komt.
Al bij al ben ik super tevreden fijnste auto en ook beste auto die ik ooit heb gehad! Ook het hele supercharges en community er achter vind ik ook super!
 
Last edited: