Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Levering Model X Raven

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn bestelling is op 27/03 bevestigd geweest, gisteren heb ik hem opgehaald en het is een 'Raven' (MX P100DL, grijs, 22", wit interieur, 6-zit)
De Tesla medewerker zei wel dat het momenteel nog een rare periode is, omdat er toch nog altijd niet-Raven modellen worden uitgeleverd ook, hij had er wel geen duidelijke verklaring voor.
 
Ik heb besteld op 24 april (nog niet ontvangen) nadat ik mijn eerdere bestelling van 26 maart heb geannuleerd vanwege de refresh. Had ik dat toen niet gedaan dan had ik geen raven gehad want mijn auto was toen al onderweg (in transit).
Duffman heeft dus geluk gehad dat de productie op zich heeft laten wachten.:)

Check gerust ook de order sheet. Is een community effort dus jullie input is altijd welkom. Model X Order/Delivery Tracking - Google Sheet
 
Mijn bestelling is op 27/03 bevestigd geweest, gisteren heb ik hem opgehaald en het is een 'Raven' (MX P100DL, grijs, 22", wit interieur, 6-zit)
De Tesla medewerker zei wel dat het momenteel nog een rare periode is, omdat er toch nog altijd niet-Raven modellen worden uitgeleverd ook, hij had er wel geen duidelijke verklaring voor.

Vet dat je het al heb gekregen, dus de voorraad MX zijn wel al aangekomen in Nederland.
Hoe lang voor je aflevering had je je vin code gekregen?
Veel plezier met je MX
 
Ik heb besteld op 24 april (nog niet ontvangen) nadat ik mijn eerdere bestelling van 26 maart heb geannuleerd vanwege de refresh. Had ik dat toen niet gedaan dan had ik geen raven gehad want mijn auto was toen al onderweg (in transit).
Duffman heeft dus geluk gehad dat de productie op zich heeft laten wachten.:)

Check gerust ook de order sheet. Is een community effort dus jullie input is altijd welkom. Model X Order/Delivery Tracking - Google Sheet

Heb jij je vin al gekregen?
 
Niet officieel maar via de "hack" door in source code van de orde pagina te kijken.
Als je dat niet kent: ctrl+u in browser en dan zoeken op "vin": (inclusief quotes en dubbel punt)
Dat geeft 4 voorkomens en derde voorkomen bevat de vin... Als die nog null geeft dan heb je er nog geen.

thanks, ik heb een tesla vin finder geinstaleerd, een chrome extensie.
afwachten dan maar voor ons.
 
  • Informative
Reactions: Amar
Zag net bij SeC een S met een ander typeplaatje: Dual Motor (net als de Model 3). Een Raven chassis?
 

Attachments

  • 6571A213-BF47-4615-8EFE-483C9714582F.png
    6571A213-BF47-4615-8EFE-483C9714582F.png
    1 MB · Views: 96
gaat je andere Tesla met 400k km er dan uit ?

Nee. Ik verwacht in de S nog veel te rijden. Ik was eigenlijk ook niet echt op zoek naar een X, maar een paar inzichten maakten dat het me vorige week ineens een prettige aanschaf leek.

Bijvoorbeeld:
1. Een paar YouTube filmpjes van mensen die de S en X vergeleken (conclusie: allebei...)
2. Aanschaf: sinds maart een stuk goedkoper en daarbij einde Q2 reductie, 27% MIA, geen BPM, vijf jaar geen wegenbelasting. Stuk voor stuk voordelen met een zekere houdbaarheidsdatum.
3. Exploitatie: life-long free SuC

En sinds vandaag begint het vooruitzicht me aan te spreken van reizen in een spaceship met drie kinderen die niet over elkaar heen rollen op de achterbank maar verspreid zitten over vier stoelen (6-zits configuratie)
 
Mijn X 100D Raven (confirmed order 25-4) delivery stond op aanstaande zondag. Meerdere malen gemaild dat ik nog geen factuur had. Delivery datum, tijd en VIN sinds vanochtend weer verdwenen uit mijn account. Gisteren sales nog aan de telefoon dat de factuur vanzelf zou verschijnen en dat bank afschrift meenemen voldoende was. De vorige delivery datum was verplaatst omdat zij tijd nodig hadden voor wat "fixes". Nu maar weer afwachten.
 
Mijn X 100D Raven (confirmed order 25-4) delivery stond op aanstaande zondag. Meerdere malen gemaild dat ik nog geen factuur had. Delivery datum, tijd en VIN sinds vanochtend weer verdwenen uit mijn account. Gisteren sales nog aan de telefoon dat de factuur vanzelf zou verschijnen en dat bank afschrift meenemen voldoende was. De vorige delivery datum was verplaatst omdat zij tijd nodig hadden voor wat "fixes". Nu maar weer afwachten.

Ik ben benieuwd wanneer je het kan ophalen.
Ik had zelf paar keer gebeld met Tesla, zij konden mij helemaal geen informatie geven wanneer mijn MX binnen zou komen, btw de mannelijke personeel van Tesla zijn erg bot, vrouwelijke personeel zijn wel erg behulpzaam, maar zij weten ook helaas niet wanneer mijn MX word geleverd.