Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Levering Model X Raven

This site may earn commission on affiliate links.
Net mailtje met volgende:
Beste,


Op dit moment gaan de nieuwe Model S & X nog steeds via Rotterdam.

Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

..... ...... | Inside Delivery Advisor

Burgemeester Stramanweg 112 | 1101 EN Amsterdam

Lastig al die tegenstrijdige berichten
 
  • Like
Reactions: Jobbeke
Lijkt er op dat de nieuwe variantcode voor de X Raven "XA3" is ("SA3" bevestigd voor S Raven in het andere topic);
op basis van RDW data lijken er inmiddels 22 van te naam gesteld de afgelopen maand!

Zie 2e pagina, rapport ververst dagelijks
Power BI Report

XA3 selectie afg maand
report_20190710-X-Raven.PNG


75X, 100X en XA3 afg maand
report_20190710-X.PNG
 
  • Informative
Reactions: Adm and Amar
Ik ben benieuwd wanneer je het kan ophalen.
Ik had zelf paar keer gebeld met Tesla, zij konden mij helemaal geen informatie geven wanneer mijn MX binnen zou komen, btw de mannelijke personeel van Tesla zijn erg bot, vrouwelijke personeel zijn wel erg behulpzaam, maar zij weten ook helaas niet wanneer mijn MX word geleverd.

Gisteren voor de vijfde maal een nieuwe delivery datum gekregen voor over 2 weken. Steeds geen (juiste) factuur, problemen met de papieren, RDW, geen leverancier voor de kentekenplaten, problemen met systemen . Ik weet inmiddels dat de auto al 6 weken in Nederland is. Vreemd allemaal...
 
dat
Gisteren voor de vijfde maal een nieuwe delivery datum gekregen voor over 2 weken. Steeds geen (juiste) factuur, problemen met de papieren, RDW, geen leverancier voor de kentekenplaten, problemen met systemen . Ik weet inmiddels dat de auto al 6 weken in Nederland is. Vreemd allemaal...

is inderdaad vreemd allemaal en ze geven geen reden op waarom?
vandaag had ik een email gekregen dat ik ontbrekende documenten moest doorgeven, ik had al een kopie rijbewijs gestuurd, maar dat was in 2018 al verlopen o_O
de geldige rijbewijs maar opgestuurd en tesla delivery team opgebeld, hij vond het ook vreemd dat mijn auto er nog niet was, dus hij zou het vragen aan de desbetreffende persoon die wat meer over weet, dus maar weer afwachten.
ik heb wel een aangepaste factuur al binnen met €2000 aftrek (MX was in juni goedkoper geworden)
 
Ik heb mijn model x op 29 mei besteld. Na de week bedenktijd was hij op 14 juni al klaar in de US. De MAERSK MONTANA was rond 16 juli hier in Rotterdam.

Iemand een indicatie hoe lang het nu nog gaat duren? We zijn bijna weer 2 weken verder maar nog niks van tesla. Als benodigde documenten zijn wel al door Tesla ontvangen en bevestigd.

We willen graag nog wat plannen in de vakantie. Dus wat duidelijkheid zou fijn zijn :)
 
Ik heb mijn model x op 29 mei besteld. Na de week bedenktijd was hij op 14 juni al klaar in de US. De MAERSK MONTANA was rond 16 juli hier in Rotterdam.

Iemand een indicatie hoe lang het nu nog gaat duren? We zijn bijna weer 2 weken verder maar nog niks van tesla. Als benodigde documenten zijn wel al door Tesla ontvangen en bevestigd.

We willen graag nog wat plannen in de vakantie. Dus wat duidelijkheid zou fijn zijn :)

De mijne zat ook op de Montana.
Eerste leveringsdatum was vandaag maar was zeer onrealistisch en staat ondertussen op 1 augustus.
Ik hoop het want exact 3 maanden geleden besteld. :)
 
Mijn bestelling is op 27/03 bevestigd geweest, gisteren heb ik hem opgehaald en het is een 'Raven' (MX P100DL, grijs, 22", wit interieur, 6-zit)
De Tesla medewerker zei wel dat het momenteel nog een rare periode is, omdat er toch nog altijd niet-Raven modellen worden uitgeleverd ook, hij had er wel geen duidelijke verklaring voor.

Uit nieuwsgierigheid, welke batterij heb jij:
4:48

De versie D of E ?