Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Wij zijn hier ook wachtend op onze 2 bestellingen:
* Besteld 4/9: zw/zw/20"/trekhaak => nog geen hidden vin of enig nieuws
* Besteld 16/9: zw/zw/20" => nog geen hidden vin of enig nieuws

Ik hoor dat Tesla in DE de premie zelf gaat betalen als niet meer kunnen leveren in 2022... Veel van de wagens zullen zo eerst naar DE gaan?
Is er ook iets identieks in NL of FR?
Ik vind het aantal hidden vin's in BE redelijk beperkt of is dit subjectief?
Rekening mee houden dat er bijna 3* zo veel Nederlanders zijn als Vlamingen. Dus logischerwijs ook 3* zo veel berichtjes hier.
 
  • Informative
Reactions: DuurzameHenk
Me2. Geen zorgen volgende week zullen de meesten van ons met een auto op de Carrera een SMS krijgen. Maar ik maak wel zorgen of de levering begin december haalbaar wordt en niet naar medio december of nog later schuift.

Zojuist SMS ontvangen om een levering in te plannen. Eerst volgende mogelijkheid is pas vanaf 12 december.


View attachment 875854
@IvoS : kijkend naar deze post zal het géén begin december meer worden. Of het moet zijn dat er nieuw lever tijd slots beschikbaar komen begin december…..
 
Hier ook nog wachtend op een blauwe. Volgens mij heeft niemand nog een vin die blauw heeft.
Voordeel is wellicht meeste kans dan op de nieuwe opties en omdat ik particulier koop is 2023 niet heel erg, behalve dat je hem natuurlijk zo snelmogelijk wilt hebben.

Nu een model 3 die is al verkocht, uiterlijk eerste week januari overdracht.
Hoi ... ik heb afgelopen week een VIN ontvangen en ik heb blauw/zwart/20 inch besteld .. (zonder trekhaak) ...
 
+1 ( = 3 ); Bij een buitentemp van 5 graden C zoals vandaag denk ik ook dat 321km met 120 km/u niet haalbaar is. In de zomer zal het wel lukken.

Lees anders dit artikel van een praktijk rangetest EV's van Autoreview.


(en nu weer Back 2 Topic.) :)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: danields
Gisteren sms van Tesla gehad om levering in te plannen. Levering stond tot dat moment op 24 nov - 8 dec. In mijn account vervolgens 3 dagen om uit te kiezen 14-15-16 dec. Uiteindelijk nu 14 dec ingepland. Iets later dan de inschatting was tot zover maar ik kan er prima mee leven. Mooi voor het einde van het jaar nog rijden!