Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Liefdadigheid of een goed doel

This site may earn commission on affiliate links.
hallo allemaal,
Het is al een paar keer voorbij gekomen in een apart draadje maar, het leek mij handig een generiek topic aan te maken.

Tesla is een merk wat veelal tot de verbeelding van de meeste mensen en vooral kinderen staat. De wens om een keer een rit te maken in een Tesla komt vaak genoeg voorbij.

In dit draadje kan je je wens of van iemand anders posten en hopelijk kunnen we zo vraag en aanbod matchen en iemand een onvergetelijke ervaring bezorgen.
 
En dan doe ik meteen het eerste verzoek ook.

Kort dag ik weet het. Voor de Make a wish foundation (ik kan zelf helaas niet en ook de auto uitlenen kon helaas niet)
Zoeken wij voor aankomende zaterdag avond 1 a 2 auto’s die een rit kunnen maken
Om 17.45 ophalen en Hazerswoude-rijndijk en een kort ritje naar de tv studio’s in Adam
De tweede rit kan ik zelf wel rijden maar een extra auto zou fijn zijn
Deze is om 20.20 vanaf de tv studio’s in Adam naar Hazerswoude terug

Ben jij of ken jij iemand die kan? Dan hoor ik het graag!
 
En dan doe ik meteen het eerste verzoek ook.

Kort dag ik weet het. Voor de Make a wish foundation (ik kan zelf helaas niet en ook de auto uitlenen kon helaas niet)
Zoeken wij voor aankomende zaterdag avond 1 a 2 auto’s die een rit kunnen maken
Om 17.45 ophalen en Hazerswoude-rijndijk en een kort ritje naar de tv studio’s in Adam
De tweede rit kan ik zelf wel rijden maar een extra auto zou fijn zijn
Deze is om 20.20 vanaf de tv studio’s in Adam naar Hazerswoude terug

Ben jij of ken jij iemand die kan? Dan hoor ik het graag!

Helaas wij zitten dan nog in Eindhoven voor de e-rally en veel andere leden ook.
 
  • Like
Reactions: Phofstee
Goede morgen,
Op dinsdag 1 oktober zullen wij vanuit Make a Wish weer iemand zijn liefste wens in vervulling laten gaan en hopelijk kan iemand van dit forum ons hierbij helpen.
Wij zijn op zoek naar een Model x (6/7 seat config daar het gezin uit 5 pers bestaat)

Wat staat er te gebeuren:
op Dinsdag 1 okt start de dag in Heesch om 08.00 uur.
Samen met het gezin zal de reis, in hopelijk dus een MX, naar het dolfinarium in Harderwijk gaan en daarna is het wat betreft dit verzoek alweer klaar.

De rit is iets van 114 km - en duurt 1uur en 15 min. Dus als het verkeer mee zit ben je rond 9.30 / 10 uur alweer vrij om te gaan :). De start is wat vroeg maar dat geeft wellicht de ruimte dit voor het werk aan te doen....?

Heb je de tijd en lijkt het je leuk om hieraan mee te werken stuur mij een DM en ik zorg dat je in contact komt met de collega van Make a Wish die dit organiseert voor de verdere afstemming!