Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Maximum snelheid Model 3 Performance uitproberen

This site may earn commission on affiliate links.

Saxi

M3P Red-White
Feb 16, 2020
55
75
Amsterdam
Ik was een video aan het opnemen om het verbruik van m'n Model 3 Performance met zomerbanden de testen. Toen kwam door een rustige snelweg de mogelijkheid om de maximum snelheid te verifiëren (261 km/u volgens Tesla).

Die kans liet ik me niet ontnemen en ik heb het korte stukje opgenomen en voorzien van de TeslaMate metingen van het traject. Zie hieronder.

 
46CD8B5E-D84C-465A-87F6-E33CC2050EC6.png
Mooie S :D

Ik was een video aan het opnemen om het verbruik van m'n Model 3 Performance met zomerbanden de testen. Toen kwam door een rustige snelweg de mogelijkheid om de maximum snelheid te verifiëren (261 km/u volgens Tesla).

Die kans liet ik me niet ontnemen en ik heb het korte stukje opgenomen en voorzien van de TeslaMate metingen van het traject. Zie hieronder.

 
Mooie video, 1 puntje: je schrijft
average consumption 147.48 KW
Dat moet zijn
average power 147.48 kW
De eenheden politie leeft nog ;-)

Dank je! Ik denk dat je een punt hebt, maar het is geen kwestie van eenheden. Ik had moeten zeggen "average power consumption". De eenheid (kW) is correct zover ik weet. Zo staat het ook in de TeslaMate legenda.