You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Onzin, dat argument roepen ICE rijders ook tegen tesla rijders. Je zou beter moeten weten ;-)
Inderdaad! Ik wilde net zeggen. In vergelijk met? Een etron?????
Onzin, dat argument roepen ICE rijders ook tegen tesla rijders. Je zou beter moeten weten ;-)
Even off topic maar ik heb slechte ervaringen met stembediening (Siri en zo) maar ben de laatste weken erg te spreken van de stembediening in mijn Tesla. Ding herkent feilloos wat ik bedoel, inclusief namen van winkels en muziekgroepen die niet zo voor de hand liggen.En je krijgt bij MB een goed werkende stembediening. Dat laat bij de VW groep nogal wat te wensen over.
Actieradius: 450 km+ NEDC
Wat was dat ook al weer met Jaguar met 400 pk? Je gaat toch niet als een bejaarde rijden in die auto? Ok, ok, je mag binnenkort niet harder dan 100 km/h in Nederland...
En, zoals al eerder geschreven: niet leverbaar.
Actieradius van mijn vorige auto 520d: 1100km
Actieradius van jouw tesla?
Mijn punt is dat er mensen zijn die super tevreden zijn met de range van een e golf of zelfs van een Twizy.
Range is bij een EV zeker geen issue.....Je hebt blijkbaar niet gezien hoeveel Jaguars er na verkoop weer verkocht zijn omdat de range wel heel erg tegenviel bij een beetje rijstijl met 400 pk. Je koopt een auto van een ton of meer en dan maakt hij zijn specificaties niet waar. Verre van zelfs. Geschiedenis herhaalt zich. Ik zou de e-golf of twizy niet willen vergelijken, bovendien is daarvan bekend dat ze geen bereik hebben. Vooral de twizy wordt gepositioneerd als stadsauto, dat kun je van de EQC niet zeggen. In Duitsland, het thuisland van de EQC, met de grote afstanden is range wel degelijk van belang.
Ik herhaal: hij is niet leverbaar, iets meer dan 60 exemplaren verkocht en op de weg in Nederland. Niet leverbaar naar de US omdat 'er zoveel vraag in Europa is'. Als je weinig produceert (of kan produceren) dan is de vraag al heel snel veel groter dan het aanbod.
De EQC is niet gericht op een klein land als Nederland maar op Duitsland. Of Frankrijk, daar is hij zo goed als kansloos en niet alleen vanwege de nationalistische instelling van de Fransen.
Ja ik begrijp het ook niet. We zitten in het topic van de eqc en de Jaguar is ineens deelgenoot van de discussie.horta, wat is nou eigenlijk je punt?
Behalve van andere niet-leverbare auto’s:Een niet-leverbare auto is op geen enkele manier een concurrent van welk merk dan ook.