Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Met de Tesla op vakantie in Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Gewoon in ons eigen land ;-)
75fed1dccc917edc4e72f783ff9cf943.jpg

Net een sprookje.
 
Vanavond op Discovery weer de eerste documentaire over de Model S gezien. Ook iets sprookjesachtig.

Net zoals dat er aansluitend werd getoond dat deze uitzending "mede mogelijk was gemaakt door BOVAG".

BOVAG viel me ook meteen op. Gezien de huidige plannen om de bijtelling voor EV's duurder dan 50k fors te verhogen, met dank aan de BOVAG, waren mijn eerste gedachten daarom direct: "Mede getracht onmogelijk te maken door BOVAG".

- - - Updated - - -

Ff dagje offroad in de ardennen met de Tesla? :wink:
 
en toen schiep God de auto 2.0

Die is mij te reli, ik zou dan zeggen stel de Navigator in:

Komend vanuit Avalon rijdt u naar Calais, waar u oplaadt en rechtsaf het Kanaal oversteekt, vervolgens via de Supercharger Exeter naar Stonehenge. Merlijn, veel reisplezier met Excalibur 2.0!

PS. Als je onderweg in Engeland collega Catweazle tegenkomt en een lift geeft voorspel ik zijn uitspraak: Electrickery!:wink:
 
Reed gisteravond nog langs Lille. Ik vind de Horeca toch steeds belangrijker worden nu we keuzes hebben uit SuC's. Gisteren heerlijk gelunched in Auxerre en gedineerd in Gent. Op de heenweg bij Metz, Novotel een uur! moeten wachten op een hamburger:crying:. NSG is sowieso een ramp en bij Maçon moet je wel precies op tijd zijn wil je iets kunnen krijgen. Om 3 uur een salade kun je wel vergeten.
 
Ik heb nog weinig ervaring met het buiten NL rijden met de auto, maar wat mij opvalt in Duitsland en zeker in Tsjechië, is dat het 3G bereik belabberd is.
In de buurt van NL gaat het nog, maar in het "oude" oosten en verder bijna alleen maar een E in beeld en uiteraard kun je Tune-in dan wel vergeten.
Ben ik de enige?
 
Ik heb nog weinig ervaring met het buiten NL rijden met de auto, maar wat mij opvalt in Duitsland en zeker in Tsjechië, is dat het 3G bereik belabberd is.
In de buurt van NL gaat het nog, maar in het "oude" oosten en verder bijna alleen maar een E in beeld en uiteraard kun je Tune-in dan wel vergeten.
Ben ik de enige?

Buiten de grote plaatsen is de 3G in duitsland inderdaad matig. Navigatie wordt dan op het grote scherm bv slecht bijgewerkt.