Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Hier ook niet, maar ook nog heen VIN. 15 april besteld. En er zijn al mensen die later besteld hebben, maar wel een VIN hebben. Nog even wachten dus.
En ik heb (al eerder gepost) wel een VIN, maar die had niet gekoppeld moeten zijn volgens Tesla. Is dus niet juist wat er in mijn account wordt weergegeven. Mondeling is mij eerder wel verteld dat mei zeker haalbaar moet zijn (AWD, zwart, 18"). Ik wacht (on) geduldig af, heb intussen geen auto meer..
 
Het zijn ook duidelijk Model S en X op de video...
Het is lastig te zien want het is een slechte video, maar ik zie toch ook drietjes staan, denk ik (of het is een S met een panoramadak). Auto's voor andere landen gaan rechtstreeks van Zeebrugge naar die landen en komen niet naar Tilburg. Als er dus model 3's staan, lijkt er geen Nederlandse order te zijn die past op die auto. Dan vraag je je af hoeveel orders ze echt hebben.
 
Als je bijvoorbeeld op Tesla Inventory List - Find your next car kijkt zie je de S/X die op voorraad zijn. Hier valt wel op dat Nederland en Noorwegen het grootste gedeelte van de voorraad hebben (690 / 560 v. minder dan 20). Het zou mij niks verbazen als deze parkeerplaats gereserveerd is voor voorraadmodellen voor niet alleen Nederland, maar ook voor de rest van Europa.

Als een Duitser bij een Tesla Store naar een voorraad auto vraagt, dan zullen ongetwijfeld er ook auto's op die parkeerplaats in de overweging worden genomen. Sluit aan met het vermoeden van Frankvr. Ik zou er verder ook niet teveel achter zoeken.
 
D6M9SRtW0AE1P1e.jpg


Ik mag me blij prijzen dat ik een VIN heb, als je ziet hoe weinig blauw er op straat is ;-).
 
Denk ik ook niet. Als je nu bestelt dan lijkt iedereen bij internal sales en delivery ervan uit te gaan dat je wagen zelfs niet op de NOCC Oceanic zit. Ik hoorde eerder "juli-augustus". Tenzij je een model kiest waarvan er een paar over zijn, maar dan zou ik af en toe eens bellen en melden dat je flexibel bent over kleur, interieur enz.
 
Denk ik ook niet. Als je nu bestelt dan lijkt iedereen bij internal sales en delivery ervan uit te gaan dat je wagen zelfs niet op de NOCC Oceanic zit. Ik hoorde eerder "juli-augustus". Tenzij je een model kiest waarvan er een paar over zijn, maar dan zou ik af en toe eens bellen en melden dat je flexibel bent over kleur, interieur enz.

Hopen kan altijd :D
Zag op tweakers iemand die ook bij Alphabet had besteld. Die had binnen 5 dagen bericht van Tesla dat zijn auto is gearriveerd.. had hem zeer kort geleden besteld. Misschien geluk met een uitvoering maar het geeft een beetje hoop haha