Ik had dit ook al in het m3-topic gezet, ik was me er niet van bewust dat de delivery verhalen naar hier zijn verplaatst
Gisteren zijn mijn gebeden verhoord, ik ben toen gebeld door LeasePlan afdeling inkoop (na een ander klaagtelefoontje van mij) en ze hadden een ander RN nummer voor mij...
Ik weer met Tesla bellen, ik vroeg naar Tim (met wie ik vorige week gesproken had) maar die was niet beschikbaar, of de persoon even mijn RN nummer mocht. "Ha... ja nou dat is nou net het dingetje... die heb ik wel maar die kenden jullie steeds niet, maar ik heb nu een nieuwe..."...
Lang verhaal kort: Tesla kent nu mijn RN nummer en zowaar staat hij op mijn naam EN de status is 'ordered' en als toetje op de kers gaf Tesla meteen aan: "al deze bestellingen (waarbij hij 'deze' niet specificeerde) inclusief van u zouden voor eind maart afgeleverd moeten zijn, ik heb alleen op dit moment nog geen VIN voor u. Als u de 21e nog niets gehoord heeft, bel dan nog even met ons..."
Punt is wel dat ik dus de oude fiscale waarde blijf houden, maar ook wel de gratis AP upgrade krijg. Als ik de lagere prijs wil dan zal ik inderdaad moeten annuleren en het hele drama met LeasePlan opnieuw doorlopen. Ik kijk wel goed uit, ik wil die auto nu eindelijk... Grappig detail: gratis AP zou niet gekoppeld zijn aan bestellen VOOR 1 maart maar aan levering NA 1 maart. Ik snapte het niet, maar ik ben er niet verder op door gegaan: het zit me wel gebakken
En dan nu op zoek naar een potje houtlijm, mijn klomp is gebroken...