Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Hier een gelijkaardige ervaring. Afgelopen zondag een M3P besteld. De M3 was helemaal niet dringend, maar omwille van de prijsverhoging toch maar de knoop doorgehakt. Ik ging er van uit dat ik er de eerste twee maanden niets van ging horen (en dat vond ik prima zo).

Vandaag telefoon gekregen van Tesla om wat ontbrekende documenten aan te vullen. De factuur zou snel volgen, en levering voor eind maart (dus volgende week).

Ik zal dus maar snel de verzekeringsoffertes vergelijken, een Tesla Wall Connector laten installeren en mijn oude wagen te koop stellen. En niet onbelangrijk: de wederhelft overtuigen dat de M3 een prima aankoop is (die weet nog van niets :). Die anderhalve week zal snel om zijn!
 
90AB6AC0-448D-4103-BDF5-73A2517385E5.jpeg
Woop woop :)
 
Gisteren een update gehad in mijn account, lees: een eindfactuur met VIN. Vanochtend even gebeld en volgens medewerker van Tesla is ''mijn auto'' nog onderweg, ze kon niet zeggen of die op de boot staat die wellicht al in Zeebrugge is, onderweg is of nog in de haven van U.S. is.... Misschien mensen hier die iets meer kunnen vertellen? Ik snap het allemaal wel en ik begrijp dat we allemaal geduld moeten hebben, maar mijn huidige lease auto loopt volgende week af haha en ik blijf het raar vinden dat ik als reserveringshouder vanaf 2017 nog steeds niks geleverd heb gekregen.......
In de overeenkomsten van Tesla staat dat levering binnen 7 dagen na betaling geschied dient te zijn. Ik ga daar van uit. Jij hebt nog geluk. met je lease auto. Door eerdere beloftes van Tesla moet ik mijn auto al sinds eind februari missen. Derhalve mijn vouwfiets van jarenlange stof ontdaan. Goed voor mijn conditie,ha,ha.
 
Je hebt gelijk, maar het woord "minimaal"?
Hier een gelijkaardige ervaring. Afgelopen zondag een M3P besteld. De M3 was helemaal niet dringend, maar omwille van de prijsverhoging toch maar de knoop doorgehakt. Ik ging er van uit dat ik er de eerste twee maanden niets van ging horen (en dat vond ik prima zo).

Vandaag telefoon gekregen van Tesla om wat ontbrekende documenten aan te vullen. De factuur zou snel volgen, en levering voor eind maart (dus volgende week).

Ik zal dus maar snel de verzekeringsoffertes vergelijken, een Tesla Wall Connector laten installeren en mijn oude wagen te koop stellen. En niet onbelangrijk: de wederhelft overtuigen dat de M3 een prima aankoop is (die weet nog van niets :). Die anderhalve week zal snel om zijn!
Je wederhelft weet nog van niets? Nou dat wordt feest! Woon je in Nederland? Dan maar eerst de mobile charger en dan een electricien zien te vinden die de stoppenkast wilt ombouwen naar 3 x 16A en dan meteen met hem een datum afstemmen dat de netbeheerder komt om 3 x 25 te doen ( laatste kost tussen de €200 en 300). Afhankelijk van de hoeveelheid concurrentie is een aanpassing door een electricien tussen de 650 en 1400. En dan moet je nog zelf een dikke kabel trekken naar je laadplaats en zelf de Wall Connector aansluiten. Dat alles gaat wel een aantal maandjes overheen, ben ik bang voor.